Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhoja vaatteita ostaisitte vauvalle?

Vierailija
25.02.2015 |

Minulla ei ole enää vauvaa, mutta älytön määrä hyväkuntoisia vauvan- ja taaperon vaatteita. Ostaako niitä enää kukaan, kun ovat kymmenen vuotta vanhoja?

Onko pienten lasten vaatteissa joku muoti?

Kannattaako viedä kirpparille, tms. vai heitänkö pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainoa lapsi ja uudet on saanut. 

Vierailija
2/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu ihan siitä, millaisia vaatteita ne ovat ja millaisessa kunnossa. Voisin mä ainakin niitä ostaa halpaan hintaan, jos hyväkuntoisia ja ajattomia/ hauskasti retrotyylisen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on siisti ja mielestäni nätti, niin minulle on aivan sama, miten vanha vaate on :) Vanhemmillani on jemmassa isoveljeni ja minun vaatteita meidän vauva-ajoilta ja ne on ihan loistavia

Vierailija
4/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa, en tajua muodista mitään. Laita tarpeeksi halpa hinta, niin eiköhän käy kaupaksi.

Vierailija
5/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä muotinsa, kuten aikuistenkin vaatteissa. Tosin On myös paljon ajattomia vaatteita, esim yksiväriset bodyt. Omalla lapsellani oli vauvana jopa omia vanhoja vaatteitani (muutama body, sukkiksia, pipoja..) vaikka olivat parikymmentä vuotta vanhoja.

Vierailija
6/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua rahaa maksaa 10 v vanhoista vaatteista. Laita johonkin UFF:in laatikkoon.

1-3 vuotta vanhat menevät kaupaksi pääkaupunkiseudulla, missä on paljon tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi