160-165 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Mielenkiinnosta kyselen. Itse olen 162 cm ja 62 kg, mutta kukaan ei ikinä usko, että painaisin niin paljon. Olen rotevahko ja urheilullinen, mikä varmaan lisää painoa. Haluaisin painaa n. 55 kg, mutta näyttäisin varmaan keskitysleiriläiseltä :(
Kommentit (55)
163 cm ja 70 kg, ottelupainoon matkaa noin viisi kiloa. -Painoin joskus 62 kg, tutut mainitsivat vaiheen mentyä ohi, että olin näyttänyt ihan muumiolta. Fr. Neanderthal
50kg enkä todellakaan näytä keskitysleiriläiseltä. Mulla on salilla treenattu peppu ja reidet, kapea vyötärö ja litteä maha.
160cm, 49-51kg mutta eiköhän se tästä tasotu vanhetessa! ;D
160cm ja 55kg. Urheilen säännöllisesti.
162 ja 95, olen jo laihduttanut 20 kg.
Pituutta 165-166 cm ja paino heittelee 56 kg:n ja 61 kg:n välillä vuodenaikojen, kuukautiskierron ja treenausinnon mukaan. Painon vaihtelu ei näy niinkään vartalossa vaan enemmänkin omassa olotilassa joka aina painavimmillaan on turvonnut ja lösähtänyt.
164 cm ja 68 kg. Viis kiloa liikaa
164 cm ja 48 kg, mutta keskitysleiriltä karanneelta en tosiaan näytä :D
163, 49kg (olen nyt 38v. Nuorempana, siis ennen kuin täytin 35v. painoin muutaman kilon vähemmän.. Voi olla, että kulutin energiaa silloin ilman auton käyttöä enemmän)
165/68-70 ja näytän hyvältä :) Lihaksia löytyy, vyötärö, tissit ja iso kyykkypylly.
164cm/52kg, mutta iso maha. En ole tyytyväinen omppuvartaloon...
Samat mitat kuin ap:lla. 16-38v:nä painoin n 55 kiloa ja nyt kun kuvista katsoo olin tosi nälkiintyneen näköinen, posket lommolla ja suorastaan luiseva sillä olen sirorakenteinen. Nyt näytän normaalilta ja timmiltä eikä ole tarvetta pudottaa tästä
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:59"]165/68-70 ja näytän hyvältä :) Lihaksia löytyy, vyötärö, tissit ja iso kyykkypylly.
[/quote]
Kyykkypyllyn ei kuulu olla iso vaan napakka ja pyöreä. Suomalaisilla naisilla on ihme tarve kuvitella että kahden vuoden salilla käymisen jälkeen heidän ahterinsa olisi kyykkäämisen tulosta :D
163cm ja 52kg. Ihan hyvä näin, olen joskus ollut kymmenisen kiloa painavampi ja olo oli kuin norsulla.
161cm/64kg.
Viitisen kiloa liikaa.