Mitä maksaa taksi Kampin torilta Olympia terminaaliin?
Laivalle lähtö ja haluan tietää matkan hinnan. Odotan vastausta kiitos.
Tv. Mikkelin neito.
Kommentit (18)
Taksi voi maksaa satasenkin, jos et tajua, että se kierrättää sinut Meilahden ja Keilaniemen kautta. Ratikka (nr. 2) halvin ja todennäköisesti myös nopein (10min).
Vierailija kirjoitti:
Taksi voi maksaa satasenkin, jos et tajua, että se kierrättää sinut Meilahden ja Keilaniemen kautta. Ratikka (nr. 2) halvin ja todennäköisesti myös nopein (10min).
Saattaa käydä myös Helsinki-Vantaalla, kun "eksyy" matkalla. Ja sinä maksat, jos kuski huomaa sun olevan huijattavissa.
Mä kävelisin. Eihän matka Kampista ole paljon mitään. Mutta spora nro 2 on myös hyvä.
Älä mee taksilla tai katso hinnat ja kuljettaja. Ne on monet niin kieroja, koska matka on noin lyhyt. Mutta tosiaan se ratikka on yivoimaisesti paras. Menee ihan eteen.
minä viedä ilmaaseksi!
mohammed the taksikuski
Eikö tämä sama aloitus ole ollut täällä ennenkin?
Takseilla on laskuteita joilla voit arvioida hintaa. Esim. https://www.taksihelsinki.fi/tilaa-taksi/hintalaskuri/
Suosittelen ratikkaa.
Ota ehdottomasti joko Taksi Helsingin tai Lähitaksin auto. Niihin edes jotenkuten voi luottaa. Tunnuksetonta taksia älä ota missään nimessä.
Kampi tori olumpia hinta: yksi neitsyys.
Vierailija kirjoitti:
Ota ehdottomasti joko Taksi Helsingin tai Lähitaksin auto. Niihin edes jotenkuten voi luottaa. Tunnuksetonta taksia älä ota missään nimessä.
Joo, täältä myös iso peukku Taksi Helsingille tai Lähitaksille. Ainoat luotettavat toimijat enää nykyään.
Ala sina puhu Ratika. Mina vieda. Sina rentotua. ota yhteyta taxiahmedi
Ratikalla menisin. Katso etukäteen HSLn reittioppaasta, niin osaat mennä oikeaan ratikkaan ja suuntaan. samlla on hyvä katsoa mistä ostat lipun(lähin automaatti) . Ratikasta niitä ei saa.
10-100 euroa eikä sittenkään voi olla varma, että päätyy oikeaan laivaterminaaliin. Tämä on Helsingin taksien taso nykyään. Kiitos Anne Berner.
Vierailija kirjoitti:
10-100 euroa eikä sittenkään voi olla varma, että päätyy oikeaan laivaterminaaliin. Tämä on Helsingin taksien taso nykyään. Kiitos Anne Berner.
No ihan sama taso on ravintoloissa. Tilasin alkoholittoman juoman. Juoma maksoi enemmän, kuin mitä listassa luki. Halusin nähdä etiketin, kun olin autolla. Silloin tämä suomalaiselta näyttänyt henkilö osoittautuikin ulkomaalaistaustaiseksi, joka vaihtoi asiointikielen englanniksi.
Olin saanut eri alkoholittoman juoman, kuin mitä olin tilannut. Puhun sujuvasti kolmea kieltä ja pärjään saksalla, mutta ärsyttää tämä jatkuva englanniksi asiointi. Opetelkaa suomea tai ruotsia!
Mene ratikalla. Taksi maksaa 15-20€