ANR/ABR aikuisimetys
Aikuisimetys tuntuu olevan huomattavasti yleisempää lähi- ja kaukoidässä. Onko kyse kultturisesta erosta vaiko onko asialla jokin muu syy? Valitettavan harvinaista Suomessa on, että nainen imettää aikuista miestä. :(
Kommentit (3)
Aikuis imetys on mielestäni kauniin eroottista. Itsekin ihmettelen että suomessa se on kait melko harvinaista? Olen välillä yrittänyt löytää deittisivustoilta naista, jonka luona voisin käydä säännöllisesti imetyksessä. Ei löydy. Jokunen vastaus on tullut maksullisilta naisilta, mutta 100-150 €/ 30 min on mielestäni kova hinta siitä. Eräs rouva olisi antanut imeä vaikka tunnin neljällä kympillä, mutta oli sen verran kaukana, ettei onnistunut. Löytyisipä pian joku. Mulla oli jokunen vuosi sitten n 50v nainen, joka imetti minua muutaman kerran. Se oli ihanaa ja hänkin nautti siitä.
Haaveissani olisi päästä maistelemaan rintamaitoa, suoraan rinnalta tietenkin.
Jos Pirkanmaalla olisi jollain rintamaitoa tarjolla, niin laitahan viestiä kik: Japhsoni
Itse olen jatkanut imettämistä nyt jo kuusi vuotta synnytyksen jälkeen. Pitää ihanasti kilot kurissa ja mieheni vaipoissaan tyytyväisenä.