Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku nainen voi olla jonkun miehen mielestä muka seksikäs,

Vierailija
25.02.2015 |

jos on tosi laittautumaton ja ei oikein minkään näköinen? Ihmettelenpä vaan. Seksikäs hiirulainen? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Jos sillä on isot tissit, on pienikokoinen suihinottokone ja sillä on hyvä perse.
[/quote]

Kukaan nainen ei ole suihinottokone, vitun idiootti

Vierailija
2/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Jos sillä on isot tissit, on pienikokoinen suihinottokone ja sillä on hyvä perse.
[/quote]

[/quote]

Kyllä mä ainaki oon oikee kone siinä hommassa :P sehän on kohteliaisuus! Esim urheilijasta voi sanoa että "onpa kone" kun yllättää kaikki suorituksellaan. Toki olen pikku sex machine ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisen muka olla aina laittautunu? En tajuu.. M21

Vierailija
4/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas en voi ymmärtää tai sietää miehiä jotka tykkäävät bemareista. Audi sen olla pitää. Tai naisia jotka tykkäävät italialaisesta ruuasta. Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!?!?!?!?!?

Vierailija
5/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele vaan. Itse olen miehen mielestä kaunein ja seksikkäin, vaikka en meikkaa, hiukset on sekaisin, enkä ole edes hoikka.

Vierailija
6/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus ihan tuntemattomat miehet sanoneet mun olevan seksikäs. Kun olen tarkentanut, mitä meinaa, on vastauksena tullut suoraryhtisyys ja vahva itsetunto. Seksikkyys ei todellakaan tarkoita rintoja, meikkiä ja perseen muotoa. Tai no, ehkä jossain matalakouluttautuneissa porukoissa niin mielletään.

Vierailija
7/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Jos sillä on isot tissit, on pienikokoinen suihinottokone ja sillä on hyvä perse.
[/quote]

[/quote]

Kyllä mä ainaki oon oikee kone siinä hommassa :P sehän on kohteliaisuus! Esim urheilijasta voi sanoa että "onpa kone" kun yllättää kaikki suorituksellaan. Toki olen pikku sex machine ;D
[/quote]
Hei sä et ole vielä ymmärtänyt ettei naiset saa tällä foorumilla sanoa että tykkäävät ottaa suihin. Siinä on suuri vaara että perus av-mamman mies huomaa että se onkin ihan normaalia toimintaa. :)

Kyllä. Jostain naisista vain näkee että ovat sellaisia seksikkäitä suihunottokoneita. Kyllä se kehu on.

Vierailija
8/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen nainen, mutta poikaystäväni on monesti sanonut minulle, että olen juurikin laittautumattomana hänen mielestään kauniimpi (itse olen eri mieltä!) ja että hän pitää luonnollisuudesta. Hän kehuu ulkonäköäni esim. aamulla herättyäni tai suihkun jälkeen. Ja taitaa ihan oikeasti olla tuota mieltä, sillä ottaa minut mielellään myös kavereitaan tapaamaan ihan luonnontilassa. Olen toki aina puhdas ja siisti.

Minusta on sitäpaitsi aika lapsellista ajatella, että seksikkyys olisi pelkkää pintaa. Ja ennen kaikkea: kun toista ihmistä todella rakastaa, hänet näkee kauniina ja seksikkäänä.

Vierailija
9/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luonnollisen näköinen ja laittautumaton ei tarkoita sitä että näyttää hiireltä.

Vierailija
10/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys voi olla enemmän silmien pilkkeessä, leikittelyssä, eleissä ja joistakin ihmisista huokuu sellainen kokonaisvaltainen naisellinen olemus, joka kutsuu toteuttamaan kiimaa. Myös ääni ja puhetapa saattaa olla seksikästä. Esim mallinukeilla on kyllä hyvä kroppa, mutta en ole kyllä koskaan edes ajatellut panna sellaista. Eli ulkonäkö on vain osa seksuaalista olemista.

Hottis voi kuitenkin olla monella tavalla. Ehkä sellainen asenne, että pitää itseään seksikkäänä ja haluaa seksiä tai vietellä jonku, auttaa tuossa.

Vierailija
11/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne miehet hiirulaisia todellisuudessa pidä kuumina. Esittävät innostunutta, koska ajattelevat, että hiireltä helpompi saada pimppaa.

Vierailija
12/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ja eleet ovat seksikkäitä.

Vierailija
13/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kutsuu toteuttamaan kiimaa" :D

Vierailija
14/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni äänelle, tapa jolla ihminen puhuu..

Vierailija
15/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole susirumia seinäruusuja ilman meikkiä. Pakkeloi sinä vaan :)

Vierailija
16/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu mediasta, että monella on niin rajoittunut kuva seksikkyydestä. Kuntosalin mainoksen kuvituksena on pienenpienissä shorteissa keikistelevä perse, naistenlehdet on täynnä viimeisen päälle photoshopattuja malleja, varmaan hernekeittoakin kohta mainostetaan tisseillä ja perseellä. Voin minä helposti laittaa niitä kuvia seksikkyysjärjestykseenkin, mutta minusta tuntuu että toisilta unohtuu se että minä laitan siinä nimenomaan kuvia järjestykseen enkä ihmisiä. 

Elävä ihminen on niin paljon enemmän kuin kuva jossain lehdessä, että se seksikkyyskin ilmenee lukemattomilla muilla tavoilla kuin virheettömäksi (ja luonnottomaksi) photoshopattuna kiiltokuvana. Ääni, ryhti, miten 'kantaa itsensä' tai liikkuu ylipäätään, puhetapa, äly ja lukemattomat muut isot ja pienet jutut hiustenvärin, ihon, ruumiinrakenteen ym näkyvien piirteiden lisäksi vaikuttaa ja se seksuaalinen vetovoima  on sitten sen koko palapelin summa. Joku voi näyttää paperilla tosi kuumalta, mutta elävässä elämässä seksikkyydestä ei ole tietoakaan. Samoin joku samakin piirre voi olla myös toisella ihmisellä seksikäs ja toisella ei.  Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
17/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään laittautua, meikata kivasti mutta maltin rajoissa, pukeutua mekkoihin, ihoa myötäileviin vaatteisiin ja korkoihin... Mutta mieheni toivoo, että pukeutuisin farkkuihi/juoksutrikoisiin, pesisin meikit pois ja laittaisin tukan ponnarille. Olen silloin kuulemma seksikkäimmilläni :D

Toki mulla on ongelmia sen seksikkyyden kanssa, sillä olen konservatiivisessa ammatissa ja olen vaan luontaisesti tosi seksikäs. Kuulostaa itsekehulta, mutta oikeasti aika vaikeaa piilottaa vartalon muodot ja kasvojen ilmeet jne. ei olla oma itensä töissä.

Vierailija
18/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-paran miehen on vienyt joku luonnonkaunis seksin jumalatar :(

Vierailija
19/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:57"]Eihän ne miehet hiirulaisia todellisuudessa pidä kuumina. Esittävät innostunutta, koska ajattelevat, että hiireltä helpompi saada pimppaa.
[/quote]
Tässä asiassa olet kyllä niin väärässä. Mutta älä murehdi, jollekin sinäkin kelpaat. :)

Vierailija
20/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin aikaisemmin että nainen on seksikäs/viehättävä vain silloin kun on 175cm, 55kg, upeasti laitetut hiukset, naama pakkeloitu kauniiksi, tiukka pikkumekko ja korkkarit yms. Eli sellainen hollywood-mamma tai joku bilekissa/blogimimmi.

Nyt olen vihdoinkin ymmärtänyt, että seksikkyys on jotain muuta. Se riippuu ihmisestä ja tilanteesta. Viehättävyys koostuu kokonaisuudesta. Jonkun toisen ukon silmään minäkin varmaan näyttäisin ihan tusina-tuijalta, mutta oma mieheni näkee kokonaisuuden, tietää mikä ja kuka minä olen.

Väittäisin myös, että toiset houkuttaa enemmän kun toiset, johtuneeko jostain feromoneista tms. Kehenkään en aiemmin ole samanlaista kiihkoa ja vetovoimaa kokenut kun mieheeni :)