Temptation Island Suomi- pariskunnat
Joko katsoitte? Mitä ajatuksia herättää? Kovin ovat nuoria omaan silmääni, lukuunottamatta Akia ja Ritaa.
Kommentit (45)
Ja kuka voi olla niin vitun idiootti, että haluaa saada jonkun pettämään omaa kumppaniaan tv.ssä. Eli kuka on niin tyhmä että on hakenut viettelijäksi tuohon ohjelmaan.
Kivan maineen saavat tuosta "pestistä"
Olin ohjelmassa mukana, sinkkuna. Ja voin kertoa, että Aki se vasta idiootti on, vaikken ehkä penaalin terävin kynä ole itsekään. Itsekeskeinen narsisti, Rita-parka.
Mua naurattaa, että eksäni on yksi näistä "viettelevistä" sinkuista. No oli aina tuollainen tyrkky, onneksi tajusin erota. Kyse miehestä siis.
Koko ohjelman idea kusee.
Jos ei halua pettää kumppaniaan, miksi hakeutua tuonne kun ei aio sitä kuitenkaan tehdä. Jos taas haluaa pettää ja vielä tv.ssä, miksi olla parisuhteessa?
Pilipali pariskuntia, varmaan palkattu vain näyttelemään pariskuntaa, että saadaan draamaa.
Eiköhän nuo kaikki pariskunnat ole näyteltyjä.
Voivat edetä käsikirjoituksen mukaan ketään aidosti satuttamatta ja saadaan komeaa draamaa.
av-mamma vs. temptation island-sinkku
samaa kastia.
Kiiltokuvapareja? Tavallisia tallaajia.
Kiva kaula-aukko tolla maximekkomuijalla :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:43"]
Olin ohjelmassa mukana, sinkkuna. Ja voin kertoa, että Aki se vasta idiootti on, vaikken ehkä penaalin terävin kynä ole itsekään. Itsekeskeinen narsisti, Rita-parka.
[/quote]
En kyllä kehtaisi edes anonyymina kertoa, jos olisin ollut missään tekemissä tuon sarjan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:30"]
Siis miten noihin haetaan?? Ihan sokkona täytetään joku kaavake tietämättä mikä juttu takana?
"Pariskunta haki mukaan ohjelmaan tietämättä, että kyseessä on Temptation Island Suomi, mutta räväköinä ja heittäytyvinä persoonina heille ei tullut mieleenkään perääntyä, kun kuulivat mistä on kysymys".
[/quote]
Noihinhan oli se haku syksyllä ja siinä ainakin tuli hyvin selväksi, mihin haetaan. Pariskunnille ja sinkuille oli omat lomakkeensa sivuilla.
Onko noita pareja siis vaan kolme!? Mitä katsottavaa siinä on..
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:44"]Mua naurattaa, että eksäni on yksi näistä "viettelevistä" sinkuista. No oli aina tuollainen tyrkky, onneksi tajusin erota. Kyse miehestä siis.
[/quote]
Voi ei. Mun kaverin entinen mies on tuolla ohjelmassa sinkkuna. Tunnetaankohan?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:46"]
Jos taas haluaa pettää ja vielä tv.ssä, miksi olla parisuhteessa?
[/quote]
Jos haluaa pettää, niin silloinhan nimenomaan on oltava parisuhteessa.
Tuo "palomies" Sami ei oo oikeesti palomies :DDD
Tekee duunarihommia Talvivaarassa ja kuuluu talvivaaran VAPAAPALOKUNTAAN jonne itsekin voisin liittyä :DD semmonen "palomies"...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:59"]Tuo "palomies" Sami ei oo oikeesti palomies :DDD
Tekee duunarihommia Talvivaarassa ja kuuluu talvivaaran VAPAAPALOKUNTAAN jonne itsekin voisin liittyä :DD semmonen "palomies"...
[/quote]
:D
Palomies Sami röökaa ! Stumppais nyt edes oman syöpäkääryleensä ensin.. ennen kuin tuppaa sekoilemaan ja sössimään tositilanteisiin isoihin paloihin..
Erään sukunimi oli Tampio. Sopisi sukunimeksi kaikille muillekin tuohon osallistuneille.
Jotenkin tuntuu ettei nuo edes välitä vaikka itse/oma kumppani retkahtaisi.
Tuon ohjelman katsominen = tee-se-itse-lobotomia.