Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä peniksen päässä peukalonpään kokoinen luomi

Vierailija
25.02.2015 |

Pikkujuttu, mutta silti tuntuu, että dumppaan miehen vain tämän takia. En ole vielä keksinyt, minkä keksin tekosyyksi. Vai mitä te tekisitte minun asemassani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D yäk

Vierailija
2/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:30"]

Pikkujuttu, mutta silti tuntuu, että dumppaan miehen vain tämän takia. En ole vielä keksinyt, minkä keksin tekosyyksi. Vai mitä te tekisitte minun asemassani?

[/quote]Sitä sanotaan terskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai. Sehän voi muuttua pahaksi ja sitten lähtee peniksestä pala pois, mitäs sitten?!

Vierailija
4/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai keksiä tekosyytä? Sinähän täsdä nolo olet, ei luomikalumies.

Vierailija
5/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta kyseinen henkilö tai joku sen kavereista löytää av - palstalta nämä viestit ja sitten naisen tempun perustelut ovatkin yhtäkkiä koko tuttavapiirin tiedossa. AIka noloa dumppaajan kannalta.

Vierailija
6/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Ehdottomasti tulisin aukeamaan asiasta av - palstalle. Tuollainen peukalonpään kokoinen luomi mainitussa paikassa kun on sen verran harvinainen asia että tyyppi ja sen punttisali- tai pelikaverit ei varmaankaan heti tunnista tapausta.