Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita laulunharrastajia?

Vierailija
25.02.2015 |

Onko täällä muita, jotka harrastavat laulua? Bändissä tai yksinlaulua? Laulutunteja tai muuten vaan? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun sama nainen, laura närhi annan sut pois

Vierailija
2/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan, ihan tavoitteellisesti. Laulan kuorossa kakkosalttoa, harkat kerran viikossa 2,5h. Lisäksi laululeirejä. Esiinnymme kotikaupungissa ja maakunnissa ehkä viitisen kertaa kevätkaudessa ja toisen mokoman syyskaudessa. Pidämme omia konsertteja ja yhteiskonsertteja muiden artistien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En mä mikään Jenni Vartiainen ole, mutta osun ja pysyn nuoteissani. :D

Vierailija
4/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laulan ihan itsekseni, en käy tunneilla, eikä minulla ole sen kummempia tavoitteita, mutta se on hauskaa ja haluaisin tulla siinä paremmaksi. Laulan yleensä samalla kun soitan kitaraa, mutta myös kappakeiden päälle esim autossa. Autossa laulaminen vaan ottaa kurkun päälle ja ääni saattaa käheytyä, kun tulee helposti laulettua liian lujaa kaiken sen melun yli. Olen kolmekymppinen mies.

Vierailija
5/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kuumeisesti kevyen musiikin kuoroa Pirkanmaalta. Vinkkejä!

Vierailija
6/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kyllä, kotona yksinäni. :D Ehdotelkaapa jotain hyviä suomenkielisiä biisejä (naisartistien)!

Vierailija
7/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä vissii harrasteta muuta kuin sohvalla makaamista ja muiden haukkumista

Vierailija
8/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko harrastukseksi, käyn 1-3 kertaa viikossa laulamassa karaokea =D
(Selvinpäin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän