Muita laulunharrastajia?
Onko täällä muita, jotka harrastavat laulua? Bändissä tai yksinlaulua? Laulutunteja tai muuten vaan? :)
Kommentit (8)
Minä harrastan, ihan tavoitteellisesti. Laulan kuorossa kakkosalttoa, harkat kerran viikossa 2,5h. Lisäksi laululeirejä. Esiinnymme kotikaupungissa ja maakunnissa ehkä viitisen kertaa kevätkaudessa ja toisen mokoman syyskaudessa. Pidämme omia konsertteja ja yhteiskonsertteja muiden artistien kanssa.
Joo. En mä mikään Jenni Vartiainen ole, mutta osun ja pysyn nuoteissani. :D
Minä laulan ihan itsekseni, en käy tunneilla, eikä minulla ole sen kummempia tavoitteita, mutta se on hauskaa ja haluaisin tulla siinä paremmaksi. Laulan yleensä samalla kun soitan kitaraa, mutta myös kappakeiden päälle esim autossa. Autossa laulaminen vaan ottaa kurkun päälle ja ääni saattaa käheytyä, kun tulee helposti laulettua liian lujaa kaiken sen melun yli. Olen kolmekymppinen mies.
Etsin kuumeisesti kevyen musiikin kuoroa Pirkanmaalta. Vinkkejä!
Harrastan kyllä, kotona yksinäni. :D Ehdotelkaapa jotain hyviä suomenkielisiä biisejä (naisartistien)!
Ei täällä vissii harrasteta muuta kuin sohvalla makaamista ja muiden haukkumista
En tiedä lasketaanko harrastukseksi, käyn 1-3 kertaa viikossa laulamassa karaokea =D
(Selvinpäin.)
Chisun sama nainen, laura närhi annan sut pois