Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokraako joku asunnon ilman näyttöä, oikeesti, haloo!?!?!

Vierailija
29.11.2021 |

🥶🥶🥶

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halo haloo. Kuuluuko? Kyllä olen vuokrannut kun matkaa oli 470km. Tyytyväinenkin olin. Vuoden asuin kuten oli suunniteltukin, muuttokuorma meni neitsytmatkalla hiacen ja peräkärryn yhdistelmällä.

Vierailija
2/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asunnossani on vuokralla virolaisia työmiehiä. Eli vuokrasivat kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, silloin ku sain Härmästä töitä ja sinne piti päästä äkkiä!

Vierailija
4/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnoton voi ainakin varmaankin vuokrata tai riittää varmasti pelkkä asunnottomuuden uhka. Äkkiä nimi soppariin, ennen kuin joku muu saa asunnon.

Vierailija
5/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein isoilla vuokranantajilla ei nykyään taida edes olla näyttömahdollisuutta. Opsikelija-asunnoissa tämä ok, koska tietää suurinpiirtein mitä saa.Voittoa tavoittelevista kohteista en vuokraisi näkemättä.

Vierailija
6/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin. Sain työpaikan 300 km:n päästä ja pyysin työnantajalta neuvoa kämpän vuokraukseen. Näkemättä vuokrasin. Vaihdoin sitten edullisempaan ja parempaan jonkin ajan kuluttua, kun asuin itse paikkakunnalla.

Vierailija
7/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muutin uudelle paikkakunnalle, satojen kilometrien päähän entisestä. Asunnon kuvat olivat netissä ja se riitti mulle. 5v asuin siinä ihan tyytyväisenä, sitten muutin pienempään, lähemmäs keskustaa.

Vierailija
8/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaikka tulossa Lapin Enontekiöltä kesäduuniin Helsinkiin, pakolliseen koulutuksen vaatimaan harjoiteluun, niin varmasti ei matkusta katteeleen jotain pikku kämppä tarkastaleen sinne asti.

Vaan sopii vuokrauksen kesäksi suoraan verkossa.

Ja kesäisin on onneksi saataviss runsaasti vuokrattaviksi suoraan kämppiä opiskelijasunntoloista tosi edullisesti.

Miten yksinkertaisia nämä nykyihmiset oikein ovat, kun eivät edes käsitä, että aina ei ole mahdollista tarkistaa sitä kämppää.   Ja lyhytaikaiseen ja tilapäisasumiseen asumiseen ei sitä edes tarvitsekaan tehdä,

Muutaman kuukauden asustelee pakosta vaikka missä.  Pääasia että on katto pään päällä.

Vierailija
9/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voit olla noin typerys, ap?

Elämässä on tilanteita jossa on pakko vuokrata asunto, käymättä ensin nuuskimassa sitä jokaista koloa myöten.

Vierailija
10/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikkakunnalle oli yli 500km matkaa ja piti vaan ottaa se mikä tarjolla oli, kun joku muukin niitä kämppiä samaan aikaan haki. Hengissä ollaan edelleen.

Vierailija
11/11 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein isoilla vuokranantajilla ei nykyään taida edes olla näyttömahdollisuutta. Opsikelija-asunnoissa tämä ok, koska tietää suurinpiirtein mitä saa.Voittoa tavoittelevista kohteista en vuokraisi näkemättä.

Vuokrasin yksityiseltä, joka on se voittoa tavoitteleva taho,  asunnon, kun pääsin duuniin vieraalle paikkakunnalle.

Kyllä netissä olevat tiedot kuvineen pitivät paikkansa asunnosta.  Ei sitä kuule noin vaan lähdetä satojen kilometrien päästä matkustelemaan ja tsekkailemaan asuntoa, kun on kiire ja pakko saada se asunto, kun työpaikka odottaa.   Sitten kun on asunto, voi katella siellä uudella paikkakunnalla muita asuntoja, mikäli el ole tyytyväinen siihen ensimmäiseen asuntoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan