Mahasta eroon
Olen nyt talven aikana alkanut liikkumaan tarkoituksenani päästä eroon pömppövatsastani, koska en pidä siitä miltä se näyttää, enkä usko, että ikäiseni naisetkaan siitä riemastuvat kun ulkonäköäni en naamalla paljoa paikkaa. Talven aikana olen pudottanut 12kg, 84kg:stä 72kg:hen. Ongelma on se, että mitään ei ole lähtenyt vatsasta pois. Tuntuu, että jos jatkan liikkumista niin minusta tulee ihan täysi naru, joka on ehkä vielä pahempaa kuin se, että on mahaa. Toinen ongelma on taas se, että en tykkää liikkua kesäisin lainkaan. En vain ole löytänyt sellaista lajia jota olisi kiva harrastaa kesäisin. Kuntosali on viimeinen paikka mihin menen, koska pidän siitä, että saan harrastaa yksin. Kaksi kertaa kuntosalilla oli minulle ihan tarpeeksi.
Vinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (4)
Juoksuharrastus, uiminen, kotona vatsatreeniä.
Ihan paras kuitenkin vatsalle: Voimavanne!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:22"]
No ainoa vinkki sulle on raskas kuntosalitreeni ja reilujen, ravitsevien ruoka-annosten syönti useamman kerran päivässä valkoista sokeria vältellen. Siinäpä se. Olet tuomittu pulkannaruksi.
[/quote]
Eikö muuten pääse mahasta eroon? Olisin ihan tyytyväinen nykyiseen painooni jos pääsisin siitä pötsistä eroon. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:22"]
No ainoa vinkki sulle on raskas kuntosalitreeni ja reilujen, ravitsevien ruoka-annosten syönti useamman kerran päivässä valkoista sokeria vältellen. Siinäpä se. Olet tuomittu pulkannaruksi.
[/quote]
Eikö muuten pääse mahasta eroon? Olisin ihan tyytyväinen nykyiseen painooni jos pääsisin siitä pötsistä eroon. Ap
[/quote]
Pääsee! Vatsatreeniä. Vatsalihaksia, lankku, voimavanne, ruokavalio!!