"Kakkosseksistä" kieltäytyvä,
kertoisitko, mikset halua sitä kokeilla? ja kysymys vain heille, jotka eivät tuota harrasta. Puolestapuhujia tälläkin palstalla on riittävästi.
Kommentit (29)
On joku yrittänyt tuikata ja sattui niin paljon, että ukko lensi pellolle samantien
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:12"]
Joskus jotain yrityksiä todella pienellä ja tuntui todella pahalta heti alkuunsa ja ei onnistunut, vaikka herroilla oli kokemustakin. Nykyisellä niin iso, että en uskaltaisi ikinä. Koskettelusta ym kyllä tykkään.
[/quote]
Se on lihas, joten se kyllä venyy jos sitä venyttää. Siis jos haluaa nähdä sen vaivan. Jos siitä ei kiksejä saa kumpikaan, niin eipä sitä kannata vaivaakaan nähdä.
Ja tuo "tuikkaus"... Ihan sama kun Maija tai Matti Meikäläinen heittäisi yllättäen ja pyytämättä spagaatin. Voi monella fysiikka sanoa sopimuksen irti moisesta tempusta. Vähemmästäkin sietää heittää pihalle.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:12"]
Joskus jotain yrityksiä todella pienellä ja tuntui todella pahalta heti alkuunsa ja ei onnistunut, vaikka herroilla oli kokemustakin. Nykyisellä niin iso, että en uskaltaisi ikinä. Koskettelusta ym kyllä tykkään.
[/quote]
Se on lihas, joten se kyllä venyy jos sitä venyttää. Siis jos haluaa nähdä sen vaivan. Jos siitä ei kiksejä saa kumpikaan, niin eipä sitä kannata vaivaakaan nähdä.
Ja tuo "tuikkaus"... Ihan sama kun Maija tai Matti Meikäläinen heittäisi yllättäen ja pyytämättä spagaatin. Voi monella fysiikka sanoa sopimuksen irti moisesta tempusta. Vähemmästäkin sietää heittää pihalle.
[/quote]
Hmmm. lihaskudostakin on eri tyyppejä ja kun hiukan näet vaivaa, selviää sullekin, mikä ero on sulkijalihaksella tai vaikkapa piriformiksella. Ja mikä on nimenomaan sulkijalihaksen tehtävä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 07:52"]Meillä mies ei ole kiinnostunut persseksistä ja itse vielä vähemmän. Olemme ollut vuosia yhdessä ja miehen edellinen tyttöystävä oli tarjonnut persettään kerran. Mies oli tästä kieltäytynyt. Eihän tätä olisi tarvinnut mulle edes kertoakaan, mutta seksistä on puhuttu hyvin avoimesti alusta lähtien. Oma aiempi suhteeni oli myös kakkosvapaa. En halua pientäkään mahdollisuutta siihen, että paikkani kärsivät tai että rakasteluun kuuluu paskaa edes vahingossa. Jos miehen mieli ajastaan muuttuu ja alkaa vaania peräreiän perään, on aiheellista kyseenalaistaa suhteen jatkuminen.
[/quote]
Nyt on niin katkeran kuuloista tilitystä, että olet tosissasi tainnut saada pakit joltain isolta daamilta pienen kullisi takia, niin tokihan se hevosen kokoinen aukko pienessä ja huonossa itsetunnossa on jotenkin paikattava. :D
29 kommentti hyppäsi kyllä ihan väärään lainaukseen! Pahoittelut!
Kysymys ei ole siitä etten olisi kokeillut. Raskaus kuitenkin aiheutti peräsuolen laskeuman ja nykyään perseseksi aiheuttaa kipua. Siksi kieltäydyn.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:17"]Kysymys ei ole siitä etten olisi kokeillut. Raskaus kuitenkin aiheutti peräsuolen laskeuman ja nykyään perseseksi aiheuttaa kipua. Siksi kieltäydyn.
[/quote]Ok. Tämä selitys hyväksytään.
En halua, enkä ole koskaan kokenut mitään mielenkiintoa sitä kohtaan. Minulla oli muutama vuosi sitten sairaus, joka aiheutti ummetusta ja sen kokemuksen jälkeen pelkkä kokeilukin on poissa laskuista, kun edelleen pelkään tavallista vessassakin käyntiä. Jos mies alkaisi pyytää peppuseksiä, niin se olisi eron paikka, koska en edes lähtisi mukaan siihen vänkäämiseen. En aio harrastaa sitä koskaan, ihan sama, mitä muut siitä tykkää.
Ei ole erikoisen kivaa, ja voi aiheuttaa verenvuotoa ja kakkaamisongelmia. Siksi ja sillä selvä. Onneksi miehenikään ei halua.
Pelkään kipua, sillä paikkani ovat todella ahtaat. Käytän laksatiiveja, jotta uloste on pehmeässä muodossa. Lisäksi mieheni ei halua itseensäkään sieltä koskettavan, joten kumpikaan ei menetä mitään.
En ole keksinyt yhtään syytä miksi antaisin mennä kakkoseen. Ei minua kiinnosta muiden mielipiteetkään asiasta, näin nyt vain mennään ja pärjään hyvin ilmankin. Mies ei ole koskaan edes kysellyt kakkosta, eivätkä kyllä poikaystävät aikaa ennen miestänikään. N39
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:39"]
En ole keksinyt yhtään syytä miksi antaisin mennä kakkoseen. Ei minua kiinnosta muiden mielipiteetkään asiasta, näin nyt vain mennään ja pärjään hyvin ilmankin. Mies ei ole koskaan edes kysellyt kakkosta, eivätkä kyllä poikaystävät aikaa ennen miestänikään. N39
[/quote]
Kiinnostaisiko muiden mielipiteet, jos mies kyselisi kakkosta? Ja muilla tarkoitan miestäsi. Olisiko miehesi halut syy kokeilla?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Kiinnostaisiko muiden mielipiteet, jos mies kyselisi kakkosta? Ja muilla tarkoitan miestäsi. Olisiko miehesi halut syy kokeilla?
[/quote]
No ihan kuin olisi pakko antaa sinnekin. Vituttaako jotenkin kun oma sulkijalihas on revenny korjaamiskelvottomaksi ja on pakko laittaa vahinko kiertämään?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:05"]kertoisitko, mikset halua sitä kokeilla? ja kysymys vain heille, jotka eivät tuota harrasta. Puolestapuhujia tälläkin palstalla on riittävästi.
[/quote]jos läski yh mamma hoitona niin ei paljon houkuta perspanot..yleensä läskeillä imetän munaani kun se voittaa runkkauksen.normaaleja itsestään huolehtivia nain kyllä joka läpeen perseet ja suun ja pillun..läskit on epähygieenisiä ja lyhyt kätisiä eli perse jää usein kakkaiseksi kun milläpä mursu sen huoltaisi
Lihavat on itsekkäitä kun lihotaan ja ollaan kuin emakoita..mieshän siinä kärsii kun monesti lasten vuoksi ei viitsi läskiä jättääkkään mutta näin sen koen..läskiperseen emakon rengastanut mies..seksi on vähäistä kotona kun läskiä kun panee niin sama tunne kuin lykkisi kolmen istuttavaa sohvaa munallaan
Meillä mies ei ole kiinnostunut persseksistä ja itse vielä vähemmän. Olemme ollut vuosia yhdessä ja miehen edellinen tyttöystävä oli tarjonnut persettään kerran. Mies oli tästä kieltäytynyt. Eihän tätä olisi tarvinnut mulle edes kertoakaan, mutta seksistä on puhuttu hyvin avoimesti alusta lähtien. Oma aiempi suhteeni oli myös kakkosvapaa. En halua pientäkään mahdollisuutta siihen, että paikkani kärsivät tai että rakasteluun kuuluu paskaa edes vahingossa. Jos miehen mieli ajastaan muuttuu ja alkaa vaania peräreiän perään, on aiheellista kyseenalaistaa suhteen jatkuminen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 07:52"]
Meillä mies ei ole kiinnostunut persseksistä ja itse vielä vähemmän. Olemme ollut vuosia yhdessä ja miehen edellinen tyttöystävä oli tarjonnut persettään kerran. Mies oli tästä kieltäytynyt. Eihän tätä olisi tarvinnut mulle edes kertoakaan, mutta seksistä on puhuttu hyvin avoimesti alusta lähtien. Oma aiempi suhteeni oli myös kakkosvapaa. En halua pientäkään mahdollisuutta siihen, että paikkani kärsivät tai että rakasteluun kuuluu paskaa edes vahingossa. Jos miehen mieli ajastaan muuttuu ja alkaa vaania peräreiän perään, on aiheellista kyseenalaistaa suhteen jatkuminen.
[/quote]
Ihan hyviä pointteja sinulla. Samasta syystä minä en halua lapsia, silä en halua pienintäkään mahdollisuutta että paikat kärsii tai sattuu.
Niih, ihan nykyajan meininki. Vitut siitä mitä se mies haluaa, kunhan vaan ite saan kaiken mitä haluan ja "sitten on eron paikka" heti kun joku ei miellytä. Suomen naiset..
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:05"]
kertoisitko, mikset halua sitä kokeilla? ja kysymys vain heille, jotka eivät tuota harrasta. Puolestapuhujia tälläkin palstalla on riittävästi.
[/quote]
Kyllä kakkonen on vain paskomista varten.