Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleeko miehesi orgasmin

Vierailija
25.02.2015 |

Nuoleeko orgasmin?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:22"]

Miksi nuoleminen on sinusta alistumista? Jos mies itse tahtoo ja siitä kiihottuu, niin mikä kohta siinä on alistumista? Enemmänhän nainen jolta mies ruinaamalla ruinaa saada nuolla siinä alistuu!

[/quote]

Kysyinpähän vaan, kun oman kokemukseni mukaan alfat ei nuole.

[/quote]

Sekoitat "pahat pojat" eli dark triad - rentut alfauroksiin. Se on yleistä. Narsistisella ja psykopaattisella henkilöllä ei ole kiinnostusta sinun nautintoosi seksissä(kään) vaan heitä kiinnostaa lähinnä ja pääasiassa vain oma nautintonsa. Sen ei pitäisi olla yllättävää.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4399371/ketju/nuorten_naisten_himo_pahoihin_poikiin/sivu/1

Vierailija
42/52 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuolee! Melkein jokaisen seksikerran yhteydessä - ja todellakin mies ottaa eikä kysele :) Jos on hyvä mies sängyssä, ei repertuaari ole niin suppea, että "alfamiehisyys" kärsii pimpannuolennasta :D en sellasia miehiä mun sänyyn huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aina onnistutte pilaamaan kaikki keskustelut ihme jankutuksilla?

Just eilen mies nuoli mulle ihanan huuto- orgasmin, joka tuntui kestävän ja kestävän. Samalla dildotti mua. Olin aika lähellä (luulisin), että olisin saanut vielä emätinorgasmin kaupanpäälle. Lämmittelyt mies hoitin sormettamalla. Olin niin kiihottunut, että sain orgasmin melkein heti nuolemalla. Nyt tekee taas mieli, mutta mies makaa sohvalla katsomassa telkkarista jalkapalloa. Ennenkuin syyllistätte, en maannut lahnana. Annoin miehelle orgasmin samalla, kun hän sormetti minua.

Vierailija
44/52 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:05"]Miten te aina onnistutte pilaamaan kaikki keskustelut ihme jankutuksilla?

Just eilen mies nuoli mulle ihanan huuto- orgasmin, joka tuntui kestävän ja kestävän. Samalla dildotti mua. Olin aika lähellä (luulisin), että olisin saanut vielä emätinorgasmin kaupanpäälle. Lämmittelyt mies hoitin sormettamalla. Olin niin kiihottunut, että sain orgasmin melkein heti nuolemalla. Nyt tekee taas mieli, mutta mies makaa sohvalla katsomassa telkkarista jalkapalloa. Ennenkuin syyllistätte, en maannut lahnana. Annoin miehelle orgasmin samalla, kun hän sormetti minua.
[/quote]
Minulle käy useinkin niin, että mitä enemmän saan suuhoitoa mieheltäni, sitä enemmän alkaa tehdä mieli lisää!

Vierailija
45/52 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni muu nainen saisi hänen käsittelyssään helpostikin orgasmin, mutta mä en vaan kykene rentoutumaan. Olen joutunut aiemmin huonosti kohdelluksi ;(

Vierailija
46/52 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:05"]Miten te aina onnistutte pilaamaan kaikki keskustelut ihme jankutuksilla? Just eilen mies nuoli mulle ihanan huuto- orgasmin, joka tuntui kestävän ja kestävän. Samalla dildotti mua. Olin aika lähellä (luulisin), että olisin saanut vielä emätinorgasmin kaupanpäälle. Lämmittelyt mies hoitin sormettamalla. Olin niin kiihottunut, että sain orgasmin melkein heti nuolemalla. Nyt tekee taas mieli, mutta mies makaa sohvalla katsomassa telkkarista jalkapalloa. Ennenkuin syyllistätte, en maannut lahnana. Annoin miehelle orgasmin samalla, kun hän sormetti minua. [/quote] Minulle käy useinkin niin, että mitä enemmän saan suuhoitoa mieheltäni, sitä enemmän alkaa tehdä mieli lisää!

[/quote]

Allekirjoitan tuon. Haluan mieheltäni suuseksiä liiaksiasti. Aina on pilluni kipeä kun hän nuolee, saan monta orgasmia peräkkäin. Niin että kuseminenkin kirvelee. Tosin saanhan minä kyrpääkin, mieheni jaksaa naida pitkään. Olenko poikkeava nainen?.

Vierailija
47/52 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:05"]Miten te aina onnistutte pilaamaan kaikki keskustelut ihme jankutuksilla? Just eilen mies nuoli mulle ihanan huuto- orgasmin, joka tuntui kestävän ja kestävän. Samalla dildotti mua. Olin aika lähellä (luulisin), että olisin saanut vielä emätinorgasmin kaupanpäälle. Lämmittelyt mies hoitin sormettamalla. Olin niin kiihottunut, että sain orgasmin melkein heti nuolemalla. Nyt tekee taas mieli, mutta mies makaa sohvalla katsomassa telkkarista jalkapalloa. Ennenkuin syyllistätte, en maannut lahnana. Annoin miehelle orgasmin samalla, kun hän sormetti minua. [/quote] Minulle käy useinkin niin, että mitä enemmän saan suuhoitoa mieheltäni, sitä enemmän alkaa tehdä mieli lisää!

[/quote]

Allekirjoitan tuon. Haluan mieheltäni suuseksiä liiaksiasti. Aina on pilluni kipeä kun hän nuolee, saan monta orgasmia peräkkäin. Niin että kuseminenkin kirvelee. Tosin saanhan minä kyrpääkin, mieheni jaksaa naida pitkään. Olenko poikkeava nainen?.
[/quote]
Ei tuo minusta kuulosta yhtään poikkeavalta!

Vierailija
48/52 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuolee, ja ihanasti nuoleekin! Sanoisinko että tämä tapahtuu n. joka toisella seksikerralla. Riippuen paljonko meillä on aikaa käytettävissä. :D
Ja meillä mies on se Master, ja minä alistuva. Löytyy kahleet ja ruoskatkin, vaan silti se nuolee. Että semmonen "lassukka" tuo mun miehen! ;D

Vierailija
49/52 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:16"]

Onko nuolevat miehet muutenkin alistuvia?

[/quote]

Ei tod, ainakaan minä. Olen ollut jokaisessa suhteessa herra ja hidalgo ja määrännyt aina selkeästi kaapin paikan. Kuitenkin olen aina tykännyt vitun nuolennasta, kuin hullu puurosta. Nuolen naiseni vitun aina moneen kertaan ja nielen vielä pillulimatkin.

Vierailija
50/52 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:35"]

Nuoleeko orgasmin?

[/quote]

Tottakai nuolen. Vaimoni on vaan niin kovaääninen eikä meinaa pysyä paikoillaan. Ehkä minulla on liian voimakas seksivietti, minulla alkaa tehdä mieli pillua kun naiset syövät jäätelöä. He ottavat välillä suuhun jäätelön ja nuolevat sitä, se näyttää ehdottomasti siltä aivan kun he ottaisivat suihinM50+.

Vierailija
51/52 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:15"]

Kyllä nuolee, ja ihanasti nuoleekin! Sanoisinko että tämä tapahtuu n. joka toisella seksikerralla. Riippuen paljonko meillä on aikaa käytettävissä. :D Ja meillä mies on se Master, ja minä alistuva. Löytyy kahleet ja ruoskatkin, vaan silti se nuolee. Että semmonen "lassukka" tuo mun miehen! ;D

[/quote]

Sullahan on hyvä mies. Taidat olla itsekkin peto. m42

Vierailija
52/52 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:35"]

Nuoleeko orgasmin?

[/quote]

Tottakai nuolen. Vaimoni on vaan niin kovaääninen eikä meinaa pysyä paikoillaan. Ehkä minulla on liian voimakas seksivietti, minulla alkaa tehdä mieli pillua kun naiset syövät jäätelöä. He ottavat välillä suuhun jäätelön ja nuolevat sitä, se näyttää ehdottomasti siltä aivan kun he ottaisivat suihinM50+.

[/quote]

Kerran yks narttu myönsi kiusottelevan jäätelön nuolemisella ja suihinotolla. kyllä se minuakin kiihotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan