hyi saamari mitä unta näin!!! nyt puistattaa ja huonottaa
Lyhyesti sanottuna unessa koko kaulani ja rintakehäni oli mädäntyneen katteen peitossa!
Aloin repimään tätä katetta ja alta paljastui lihakset, jänteet. Tämä ei sattunut, mietin vain että kasvaakohan iho enää takaisin.
En kuvaile tämän yksityiskohtaisemmin, saatte pitää ruokahalunne loppupäivän.
Kommentit (30)
Oikeasti ihoni on koko aamun ollut kananlihalla ja tunnustelen koko ajan että eihän kaulalla ole mitään poikkeavaa. Uni oli niin hiton todentuntuinen.
:(
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:54"]Ei paha!
[/quote]
Ei paha näin kerrottuna, mutta erittäin todentuntuinen uni. Hyi kun peilistä katsoen revin niitä paistetun jauhelihan näköisiä lämpäreitä kaulasta ja alta paljastui säikeisiä jänteitä.. :'(
Mää näin kerran unta, että silmät lähti päästä. Pitelin niitä sitten kädessä ja ne "sykki" todella ällöttävästi.
Tuntuu että ihoa kutittelee kuvotuksesta!!!
Muutama uni mullakin jäänyt kerran pyörimään päähän. Yhdessä unessa mun nilkasta kasvoi ruohoa ja revin sitä irti. Toisessa unessa mulla oli otsassa joku metallin palanen, vähän niin kuin lävistys ilmeisesti. Otin sen pois ja näin hampaani siitä otsan reiästä. Ei noin pahoja kun joillakin teillä, mutta jostain syystä etenkin tuo ruohon kasvaminen nilkassa oksetti niin vitusti.
Joskus näkee todella tärähtäneitä todentuntuisia unia. Keran näin unta että selvisin ainoana hengissä jostain bussionnettomuudesta, rupesin sitten keräämään aivojani romun seasta ja tungin ne takaisin päähäni. ._.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:11"]Joskus näkee todella tärähtäneitä todentuntuisia unia. Keran näin unta että selvisin ainoana hengissä jostain bussionnettomuudesta, rupesin sitten keräämään aivojani romun seasta ja tungin ne takaisin päähäni. ._.
[/quote]
Ihana! :D
En tajua miksi en saa mielikuvaa päästäni! Kai se häviää päivän edetessä..
huonottaa? :D en ole ikinä ennen kuullutkaan
Minä näin viime yönä semmoista unta, että mummoni omakotitalon pihallaoli iso kasa pilkkeitä ladon vieressä ja karhu siellä pilkeläjän takana. Karhu oli kuin lemmikkinä mummolla, mutta aina välillä käyttäytyi uhkaavasti ja meinasi tulla pois paikaltaan. Kun nousi klapien päälle ja näytti korkeammalta ja isommalta, karhu jotenkin kunnioitti näkyä ja rauhoittui taas vähäksi aikaa.
Samassa unessa mummoni vanhalla, edesmenneellä kissalla oli myös joku myös ongelma ja poistin siksi osan kissan hampaista tms. vaikka en omaa mitään eläinlääketieteen osaamista. Kissa oli sen jälkeen hyvin tuskaisen näköinen, olin ahdistunut ja mietin mistä saisin kipulääkkeitä sille.
-Mies 29v-
Minä näin unta mielisairaalan työntekijöistä, joista miespuolista oli potilas puukottanut naamaan ja naispuolista pilluun. Sen äijän naama näytti aika karulta, eikä muijakaan kovin hyvinvoivalta vaikuttanut.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:33"]
Minä näin viime yönä semmoista unta, että mummoni omakotitalon pihallaoli iso kasa pilkkeitä ladon vieressä ja karhu siellä pilkeläjän takana. Karhu oli kuin lemmikkinä mummolla, mutta aina välillä käyttäytyi uhkaavasti ja meinasi tulla pois paikaltaan. Kun nousi klapien päälle ja näytti korkeammalta ja isommalta, karhu jotenkin kunnioitti näkyä ja rauhoittui taas vähäksi aikaa.
Samassa unessa mummoni vanhalla, edesmenneellä kissalla oli myös joku myös ongelma ja poistin siksi osan kissan hampaista tms. vaikka en omaa mitään eläinlääketieteen osaamista. Kissa oli sen jälkeen hyvin tuskaisen näköinen, olin ahdistunut ja mietin mistä saisin kipulääkkeitä sille.
-Mies 29v-
[/quote]
Tuo karhujuttu kertoo siitä, että sinun pitäisi vaan sitkeästi luottaa itseesi ja olla rohkeampi.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:28"]huonottaa? :D en ole ikinä ennen kuullutkaan
[/quote]
Sisä-Savossa käytetään ko. termiä. Eli "on huono olo"
Mäkin näin joskus unta, että mun poskessa oli iso aukko joka oli syöpynyt auki melkein aivoihin saakka. Kaikki sisukset ja hampaat näkyi aukosta. Piti mennä unessa lääkäriinkin, mutta en kerinnyt kun uni loppui kesken. :-/Kyllä muuten ahisti kun heräsin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:10"]Mäkin näin joskus unta, että mun poskessa oli iso aukko joka oli syöpynyt auki melkein aivoihin saakka. Kaikki sisukset ja hampaat näkyi aukosta. Piti mennä unessa lääkäriinkin, mutta en kerinnyt kun uni loppui kesken. :-/Kyllä muuten ahisti kun heräsin.
[/quote]
Nää on just kammottavimpia!!!!
Sama se kun hampaat lähtee tms. :'(
Onneksi ne on vain unia ja täytyy toivoa että saa pysyä terveenä jatkossakin.
Minä näin exästä unta... vaihdetaanko?
Mä näin kans toissayönä unta että olin kuollut ja aloin mädäntyä!!
Vieläkin mielessä se uni!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:52"]
Lyhyesti sanottuna unessa koko kaulani ja rintakehäni oli mädäntyneen katteen peitossa! Aloin repimään tätä katetta ja alta paljastui lihakset, jänteet. Tämä ei sattunut, mietin vain että kasvaakohan iho enää takaisin. En kuvaile tämän yksityiskohtaisemmin, saatte pitää ruokahalunne loppupäivän.
[/quote]
Lainattu unientulkintapalstalta liittyen uniin joissa iho kuoriutuu:
"Iho unessa edustaa Sisäisen Minuutesi suojaamista tai suojakilpeä. Iho kertoo myös fyysistä rajoistasi ja siitä kuinka lähelle päästät kanssaihmisesi(päästätkö jonkun ihollesi tai ihon alle). Iho voi vaihtoehtoisesti kertoa myös, että unennäkijä pinnallinen.
Ihon epämuodostumat, kuten ihottuma, saattavat vihjata, että pelkäät kohdata todellisuutta. Se voi myös viitata siihen, että olet tekemässä hätiköityjä päätöksiä."
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:52"]
Lyhyesti sanottuna unessa koko kaulani ja rintakehäni oli mädäntyneen katteen peitossa! Aloin repimään tätä katetta ja alta paljastui lihakset, jänteet. Tämä ei sattunut, mietin vain että kasvaakohan iho enää takaisin. En kuvaile tämän yksityiskohtaisemmin, saatte pitää ruokahalunne loppupäivän.
[/quote]
Ilmeisesti pelkäät alitajuntaisesti wanhenemista. Unesi kertoi sinulle että esim pelkoa pula-ajasta, jolloin ihovoiteista tulee pulaa, menetät ihosi rypyille ja vanhuudelle.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:11"]
No hyi, ap. Voin eläytyä uneesi. Yäk.
Minä näin kerran unta, että käsivarressani kasvoi sieniä ja pystyin ropsuttelemaan niitä irti. Kasvoivat aika vauhdilla, semmoisia parin sentin kokoisia ihon värisiä perussieniä. Toinen yököttävä uni; sormeani kutitti ja kun raavin sitä, iho ikäänkuin poksahti sellaiseksi mössöksi ja luu paljastui alta. En siis halunnut raapia, mutta kutina oli kauhea. Ja niin vaan poks ja poks ja poks, kohta oli vain lihamössöä luun kera. Uuks....näitä muistellessa.
[/quote]
Mä oon nähny unta jossa mun mahasta kasvoi sellaisia luomenruskeita maljan muotoisia sieniä jotka jätti verta vuotavan syvän reiän kun otin niitä irti :D Oli hieman ahdistunut olo kun heräsin...