Se kuopiolainen pettäjämies
..on vauhdissa edelleen. Edellinen viestiketju näköjään poistettu, lieneekö joku jo tunnistanut?
Mutta tosiaan jos kuitenkin joku haluaa ottaa yhteyttä, niin käyn silloin tällöin tämän katsomassa. Yksi vaihtoehto on myös fb-ryhmän ylläpitäjän kautta, kuulun apupiiriinkin.
Miehellä on oikeasti tosi ruma meininki, ei todellakaan ole lopettamassa.
Kommentit (31)
Sukunimeä en tiedä, etunimen alkukirjain täsmää kyllä.
Mikä ammatti? Montako lAsta? Heräsi epäilys
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:58"]Mitä tää juttu on...
[/quote]
En ole varma, mutta varmaan se bloggaava mies-juttu. Kertoo blogissaan pettävän vaimoaan(?).
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:58"]Mitä tää juttu on... [/quote] En ole varma, mutta varmaan se bloggaava mies-juttu. Kertoo blogissaan pettävän vaimoaan(?).
[/quote]
Voi ei :(
En tiedä, bloggaako. Laitatteko linkin?
Tietääkseni yksi alle kouluikäinen lapsi. ap
Mikä tää juttu on!
Minä voin käräyttää sen!
Alan hänen rakastajattarekseen ja hankin todisteita, käräytän.
Nainen,23,kpo
Ja mä tiedän neljän lapsen isän kuopiosta..
Ei tarvii ryhtyä rakastajattareksi asti. Mulla on jo sellaiset kuvat, mitat ja (mahdolliset) faktat töistä, harrastuksista ja perhesuhteista, joista puolisonsa varmasti tunnistaa.
Olisi tullut jo tänä aamuna käymään. En todellakaan ole tuota tapaamassa, siitä ei huolta. ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:54"]Ei tarvii ryhtyä rakastajattareksi asti. Mulla on jo sellaiset kuvat, mitat ja (mahdolliset) faktat töistä, harrastuksista ja perhesuhteista, joista puolisonsa varmasti tunnistaa.
Olisi tullut jo tänä aamuna käymään. En todellakaan ole tuota tapaamassa, siitä ei huolta. ap
[/quote]
idiootti kertoo noin paljon
Etkösä vois vaan soittaa sen vaimolle? Tuo sun käräyttämishalu alkaa olla jo aika maanista.
Hopsan.