Arvatkaa mitä tajusin?
Mies ei oo koskaan rakastanut mua. On mun kanssa vain koska ajattelee että tarviin tukea lastenhoidossa. Näin on mullakkin mennyr 20vuotta elämästä hukkaan..jotenkin säälittävää.
Se on tommonen loinen, nukkuu siihen asti kun lapset tulee koulusta (klo 14)..valvoo aamuneljään. Perse ei nouse sohvalta kuin kaksi kertaa a. Jos on nälkä b. Jos pitää mennä vessaan.
Seksiä, sitä ei ole. Arvatkaa vaan onko naiseuteni mennyt hukkaan ja puutarha repsottaa.
Mä haluan miehen joka rakastaa mua. Jos saisin tässä elämässä edes vuoden kokea rakkautta naisenja miehen välillä, se riittäs mulle.
Tää kaikki avautuu jotenkin kirkkaasti vasta nyt kun usean vuoden masennus on selätetty.
Mä olen kade näille "rakastan vaimoani" kirjoituksille...mä haluan sellaista myös. Mutta eo tuon miehen kanssa. Ei tässä elämässä.
N41
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:18"]Tollanen ihminen on kyllä ärsyttävä. Oma mies pelaa paljon tietokoneella, osallistuu kyllä onneksi kotitöihin ja lastenhoitoon, mutta jos häneltä ei pyytäisi mitään niin istuisi varmaan ympäri vuorokauden tietokoneella vapaat hetkensä. Onneksi sentään opiskelee.
[/quote]
Jep. Tiskipöytään ei oo koskettu..pyykjejä ei pesty jne ap