Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä tajusin?

Vierailija
25.02.2015 |

Mies ei oo koskaan rakastanut mua. On mun kanssa vain koska ajattelee että tarviin tukea lastenhoidossa. Näin on mullakkin mennyr 20vuotta elämästä hukkaan..jotenkin säälittävää.

Se on tommonen loinen, nukkuu siihen asti kun lapset tulee koulusta (klo 14)..valvoo aamuneljään. Perse ei nouse sohvalta kuin kaksi kertaa a. Jos on nälkä b. Jos pitää mennä vessaan.

Seksiä, sitä ei ole. Arvatkaa vaan onko naiseuteni mennyt hukkaan ja puutarha repsottaa.

Mä haluan miehen joka rakastaa mua. Jos saisin tässä elämässä edes vuoden kokea rakkautta naisenja miehen välillä, se riittäs mulle.

Tää kaikki avautuu jotenkin kirkkaasti vasta nyt kun usean vuoden masennus on selätetty.

Mä olen kade näille "rakastan vaimoani" kirjoituksille...mä haluan sellaista myös. Mutta eo tuon miehen kanssa. Ei tässä elämässä.

N41

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet tehnyt muuttaaksesi tilannetta?

Vierailija
2/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lastesi isä? Työtön? Olette ollut yhdessä 20 vuotta? Minkäikäiset lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:45"]Mitä itse olet tehnyt muuttaaksesi tilannetta?
[/quote]

En mitään...pitänyt aistit auki jos prinssi kävelee vastaan.

Vierailija
4/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:48"]Onko mies lastesi isä? Työtön? Olette ollut yhdessä 20 vuotta? Minkäikäiset lapset?
[/quote]

On.Työtön juu..lapset 11&15.

Vierailija
5/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen Turhapuro. Eli: not in real life. Asutteko ehkä Porvoossa?

Vierailija
6/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:52"]Lähinnä tulee mieleen Turhapuro. Eli: not in real life. Asutteko ehkä Porvoossa?

[/quote]

Totta tää on ikävä kyllä. Ap

Vierailija
7/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluat että joku mies rakastuu suhun. Se ei oo sun haluamisesta pelkästään kiinni. Lopeta edellinen suhde, tutustu itseesi ja pidä aistit avoimina. Lakkaa haaveilemasta prinssistä. Siten voit löytää elämääsi mukavaa seuraa josta voi vaikka seurata ihana parisuhde. Onnea uuteen elämään!

Vierailija
8/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä oot kyllä ollu...

Vierailija
9/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:55"]Sä haluat että joku mies rakastuu suhun. Se ei oo sun haluamisesta pelkästään kiinni. Lopeta edellinen suhde, tutustu itseesi ja pidä aistit avoimina. Lakkaa haaveilemasta prinssistä. Siten voit löytää elämääsi mukavaa seuraa josta voi vaikka seurata ihana parisuhde. Onnea uuteen elämään!
[/quote]

Jos eroan tuntuu että petän lapset ja miehen..vaikka mies on sanonur että"haluatko että mä muutan pois"...välillä lun sen hermo ei kestä. Ap

Vierailija
10/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:55"]Sitkeä oot kyllä ollu...
[/quote]

Niinpä. En tiedä miksi?ap

Vierailija
11/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano että haluat sen muuttavan pois.

Vierailija
12/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Ala elää sellaista elämää, mikä miellyttää. Simple as that.

Vierailija
13/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat sen hankkivan työpaikan ja tekevän kotityöt päiväsaikaan niin kauan kuin kotona hengailee. Ehkä käynti lääkärillä ja kenties masennuslääkkeetkin miehellesi paikallaan, jos vain päivät makailee, syö ja käy vessassa. Tästä voi aloittaa.

Vierailija
14/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä mun vanhemmat teki meidän lasten hyvinvoinnin eteen oli avioero. Loppu se kamala ilmapiiri ja ilkeily.

Vierailija
15/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarviit jotain vahvistusta sun elämään. Se ei ole uusi "prinssi". Hae kelan terapiaa, selvitä oma itsesi ensin. Ajan kanssa keskustele miehesi kanssa, elääkö hän haluamallaan tavalla? Onko hän onnellinen parisuhteessanne? Jos haluat erota, tee se, älä jahkaa ja veivaa edes takas. Sulla on yksi elämä, sä voit muovata sen teille kaikille paremmaksi valinnoillasi.

Vierailija
16/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:03"]Sano, että haluat sen hankkivan työpaikan ja tekevän kotityöt päiväsaikaan niin kauan kuin kotona hengailee. Ehkä käynti lääkärillä ja kenties masennuslääkkeetkin miehellesi paikallaan, jos vain päivät makailee, syö ja käy vessassa. Tästä voi aloittaa.
[/quote]

Joo tosiaan mitään täällä ei tapahdu sillävälin kun oon töissä. Teen 8h töitä ja sen jälkeen tunnin treenit.Vituttaa. mä alan sille kyllä sanomaan silläkin uhalla että se vetää herneet ja ottaa ton muuttokortin kehiin. Lapsia ahdistaa..meillä on pieni sohva ja mies omii sen ja ajaa lapset pois koska HÄN KATSOO NYT ..ja sit jos sanon että sori nyr me katsotaan "no mitä mä teen täällä"..???ja saattaa lähtee kaverille kattoontelkkaria. Ap

Vierailija
17/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankala tilanne, mä kyl odottaisin et nuorempi lapsi olis edes vähän vanhempi? Tyyliin 14-15? Mä antaisin kuitenki viel pari kolme vuotta kaikkeni. Ei rakkaus oo sellasta samanlaista kaikilla koko elämän. Enemmänki kumppani on seurana ja tukena läpi elämän kuin jonakin palavana rakkauden liekkinä. Mut jos susta tuntuu et toi ei oo sun juttu elää noin niin sitte vaa erilleen asumaan ja katsotte miltä tuntuu? Ei se helppoa varmasti ole 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
18/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen ihminen on kyllä ärsyttävä. Oma mies pelaa paljon tietokoneella, osallistuu kyllä onneksi kotitöihin ja lastenhoitoon, mutta jos häneltä ei pyytäisi mitään niin istuisi varmaan ympäri vuorokauden tietokoneella vapaat hetkensä. Onneksi sentään opiskelee.

Vierailija
19/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:13"]Sä tarviit jotain vahvistusta sun elämään. Se ei ole uusi "prinssi". Hae kelan terapiaa, selvitä oma itsesi ensin. Ajan kanssa keskustele miehesi kanssa, elääkö hän haluamallaan tavalla? Onko hän onnellinen parisuhteessanne? Jos haluat erota, tee se, älä jahkaa ja veivaa edes takas. Sulla on yksi elämä, sä voit muovata sen teille kaikille paremmaksi valinnoillasi.
[/quote]

Totta puhut. Mä luulen että tää johtuu jostain yksinjäämisen pelosta miksi en oo eronnut. Mutta nyt oon vahva. Oli aikoja jolloin ajattelin itsaria ja itkin vessassa huonoa oloani. Mies sanoi "jos teet..se ei ole minun ongelma eikä syy" ja tuona hetkenä olisin kaivannut kainaloa ja lohduttavia sanoja. Ei. Olon yksin. En mä voi näin elää..mähän kuolen jos en pääse elämään. Ap

Vierailija
20/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:15"]No aika hankala tilanne, mä kyl odottaisin et nuorempi lapsi olis edes vähän vanhempi? Tyyliin 14-15? Mä antaisin kuitenki viel pari kolme vuotta kaikkeni. Ei rakkaus oo sellasta samanlaista kaikilla koko elämän. Enemmänki kumppani on seurana ja tukena läpi elämän kuin jonakin palavana rakkauden liekkinä. Mut jos susta tuntuu et toi ei oo sun juttu elää noin niin sitte vaa erilleen asumaan ja katsotte miltä tuntuu? Ei se helppoa varmasti ole 20 vuoden jälkeen.
[/quote]

Mä voin ehkä elää näin vielä muutaman vuoden. Mutta pakosta alkaa mietittymään että oisko jostain salarakkaasta mulle iloa. Että saisin edes läheisyyttä..jonka kaipuu on kova. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi