Ajattelin yllättää miehen, mutta toisin kävi
Tarkoituksenani oli alunperin palata kotiin vasta illalla, mutta koska aiemmalla lennolla oli vielä tilaa ajattelin yllättää mieheni, jolla tiesin tänään olevan vapaapäivä. Kun saavuin kotipihaan, vastassa oli vieras auto. Ajattelin että varmaan joku miehen kaveri on jäänyt meille yöksi saunaillan venähdettyä, mutta kun bongasin eteisestä vieraat naisten kengät alkoi hälyytyskellot soida ja kovaa. Hiippailin makuuhuoneeseen, josta löysin mieheni nukkumasta vieraan naisen kanssa. Lattialla oli hujan hajan olevia vaatteita, joten ei jäänyt epäselväksi mitä he ovat tehneet. Oksettaa, kuvottaa, suututtaa... Häivyin paikalta vähin äänin hotelliin ja yritän tässä miettiä mitä ihmettä pitäisi tehdä. Moisen sian kanssa en aio enää suhdetta jatkaa, se on sanomattakin selvää. Kaikki muu onkin sitten vähemmän selvää. Helvetin helvetti...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:30"]
Itse toisaalta ymmärrän Ton vähin äänin pois hiipimisen. Itse olen sellainen luonne, että en muutenkaan vetele kilareita, huuda tai riehu. Yleensä minun vihan ja pettymyksen tietää siitä, että olen hiljaa ja kylmä. Itse varmaan tuossa tilanteessa keittäisin kahvit ja veisin sänkyyn tarjottimella, herättäisin miehen ja ajan ja toteaisin, että kun nainenkin on selkeesti kuin kotonaana niin juokaa nyt ihmeessä kahvit ja sitten voitteki yhdessä alkaa pakata miehen kamoja ja siirtyä kyseessä olevan akan asuntoon. Itse joisin sillä aikaa kahvit keittiössä ja lukisin aamun lehden. En todellakaan antaisi sitä nautintoa, että alkaisin rähistä ja itkeä.
[/quote]
Mä tekisin varmasti juurikin näin. Romahdus tapahtuisi todennäköisesti vasta jäätyäni yksin asuntoon
Jos mulle kä visi oikeasti noin, niin en pystyisi vaan hiippailemaan hiljaa hotelliin.
Ei helvetissä.
Mä olisin karjaissut niin, että pariskunta olisi hypännyt metrin ilmaan.
No, mut meitä on monenlaisia.
Näistä varmaankin luetaan netistä enemmän kuin kuullaan tosielämässä juuri sen takia, että ei kukaan tuskin halua tuollaista hirveästi mainostaa. Pettäjä tai toinen osapuoli tuskin ovat kovin ylpeitä siitä, mitä ovat tehneet (tai no, joku varmasti on) ja petetty ei ehkä halua kaikille vastaantulijoille selvittää kokemaansa.
Minulle ei ole käynyt noin, missään roolissa, mutta olen kyllä yöpynyt pariin otteeseen varatun miehen kotona avovaimonsa ollessa matkoilla. Teoilleni ei toki ole mitään puolustusta ja kadun valtavasti. Tapahtui oman suhteeni vedellessä viimeisiä, kun olin henkisesti niin rikki puolisoni kylmyydestä, että toisen huomio sai minut menettämään moraalini. En pystynyt jatkamaan omaa suhdettani, tai no, kumpaakaan suhdetta, tämän "salarakkaan" suhde jatkuu entisellään.
Ihan hyvin voi tämmöistä tapahtua, oli ap provo tai ei. Tiedän sen siitä, että oma elämäni on ollut hurjempaa kuin kauniit ja rohkeat ;) voimia ap!!! Nyt et mokaa tätä! Keksi joku mahtava jäynä ukollesi, niin että tuntuu! :D
Siis tapahtuma sinänsä ok, mutta näitä ketjuja on tullut viime aikoina kuin sieniä sateella, mikä herättää epäilyksiä. Mutta toki totuus on joskus tarua ihmeellisempää.
Alkaa pikuhiljaa mennä usko miehiin. Olen nimittäin itsekin kokenut saman. Suhteessa ei pitänyt todellakaan olla mikään vialla, eikä mies edes osannut selittää, miksi pettää.
No, mikäs oli miehen loistoselitys, ap? Ei missään tapauksessa halua erota, rakastaa vain sinua jne.?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:42"]Mitä helvatan provohuutelijoita tänne koko ajan sikiää, kun kyseessä tällainen tapaus? Onko ne pettäjät itse huutamassa porvoota täällä? Ainakin jää kuva erittäin TYHMÄSTÄ ihmisestä, jolla ei ole mitään fiksumpaa sanomista kuin huudella provoo! Sattuuko omaan nilkkaan, pettäjät? Mulle tulee heti näistä huutelijoista mieleen, että yrittävät mitätöidä toisen kokemaa, ja nimenomaan pettämistä. Ja että porvoon huutelijat ovat itse niitä pettäjiä.
[/quote] Anna mun kaikki kestää!!