Ajattelin yllättää miehen, mutta toisin kävi
Tarkoituksenani oli alunperin palata kotiin vasta illalla, mutta koska aiemmalla lennolla oli vielä tilaa ajattelin yllättää mieheni, jolla tiesin tänään olevan vapaapäivä. Kun saavuin kotipihaan, vastassa oli vieras auto. Ajattelin että varmaan joku miehen kaveri on jäänyt meille yöksi saunaillan venähdettyä, mutta kun bongasin eteisestä vieraat naisten kengät alkoi hälyytyskellot soida ja kovaa. Hiippailin makuuhuoneeseen, josta löysin mieheni nukkumasta vieraan naisen kanssa. Lattialla oli hujan hajan olevia vaatteita, joten ei jäänyt epäselväksi mitä he ovat tehneet. Oksettaa, kuvottaa, suututtaa... Häivyin paikalta vähin äänin hotelliin ja yritän tässä miettiä mitä ihmettä pitäisi tehdä. Moisen sian kanssa en aio enää suhdetta jatkaa, se on sanomattakin selvää. Kaikki muu onkin sitten vähemmän selvää. Helvetin helvetti...
Kommentit (27)
Muistuttaa nyt erästä viime viikon tapahtumaa palstalla. Et vaikuta kovin järkyttyneeltä?
Joko taas? On kai mies vaihdettu edelliskerran jälkeen?
Poikaystävä petti, mies ei halua lasta ja nyt tämä. Sä oot niin tunnustetravissa.
Oletko salkkareiden käsikirjoittaja? Missä vaiheessa tähän tarinaan liittyy homot ja utelias talonmiehen vaimo?
Arvasin että tämä aloitus saa provoepäilyt niskaansa, mutta ihmekkös tuo. En itsekään olisi uskonut eilen vielä näin klassiseen p*skaan. Kummasti sitä vain alkaa uskomaan kun osuu omalle kohdalle. Kirjoitin tänne lähinnä siksi ettei tee mieli soittaa ystäville keskellä viikkoa tähän aikaan ja alkaa avautumaan miehen teosta. Hyvä kun itsekään olen sisäistänyt tapahtunutta. On niin helvetin epäuskoinen olo. Tuntuu että jos kerron tästä jollekin niin tämä muuttuu todeksi, mutta pakko kai yrittää jutella jonkun kanssa tästä. Ap
Ei nyt oikein uponnut tämä stoori, keksi ensi kerralla parempi!
Jännä tarina taas, mutta en ymmärrä näissä sitä "vähin äänin pois hipsimistä". Jos tuollainen tilanne tulisi oikeasti vastaan, niin kyllä sitä hieman eri tavoin tulisi reagoitua.
Minultakaan tuskin tuossa kohtaa löytyisi itsehillintää noin paljon, että lähtisin hiljaa pois, vaikka aika viilipytty olenkin.
Sika makaa vieraan naisen kanssa sun sängyssä ja hipsit vähin äänin pois? Niin varmaan.. Ehkä sit jos oot tusauttanut paistinpannulla molempien aivot yöpöydälle niin uskon.
Itse toisaalta ymmärrän Ton vähin äänin pois hiipimisen. Itse olen sellainen luonne, että en muutenkaan vetele kilareita, huuda tai riehu. Yleensä minun vihan ja pettymyksen tietää siitä, että olen hiljaa ja kylmä. Itse varmaan tuossa tilanteessa keittäisin kahvit ja veisin sänkyyn tarjottimella, herättäisin miehen ja ajan ja toteaisin, että kun nainenkin on selkeesti kuin kotonaana niin juokaa nyt ihmeessä kahvit ja sitten voitteki yhdessä alkaa pakata miehen kamoja ja siirtyä kyseessä olevan akan asuntoon. Itse joisin sillä aikaa kahvit keittiössä ja lukisin aamun lehden. En todellakaan antaisi sitä nautintoa, että alkaisin rähistä ja itkeä.
Ei taas näitä tymiä aloituksia mitä kukaan ei usko. Kuinka monta sivua ajattelit vedättää? Kyllä se av-mammakin oppiii kusetuksen kun tarpeeks monta kertaa joutuu sen kokemaan...
Miten paljon tällaisia pettäjämiehiä on? Vaimoilla ei mitään hajua, millaisten sikojen kanssa ovat yhdessä. En ymmärrä miesten moraalia, miten VOIVAT rikkoa oman parisuhteensa pettämällä. Toivottavasti joka ikinen petollinen valheessa eläjä jää kiinni ja menettää perheensä ja hyvän miehen maineensa. Se on heille aivan oikein. Uskollinen, hyvä vaimo ansaitsee parempaa, ja toivon, että heidän kohdalleen sattuu luotettava ja uskollinen mies. Heitäkin vielä on.
Ap, nyt uusi suunta elämääsi! Tuollaisen pa*kan kanssa älä edes mieti jatkavasi. Mies, joka jää pettämisestä kiinni, katuu VAIN sitä, että jäi kiinni, ei sitä, että petti ja mitä se puolisolle aiheutti. Ja on tilaisuuden tullen valmis pettämään uudelleen. Mieleltään sairas ja kiero on pettäjä. Ansaitset paremman!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:30"]
Itse toisaalta ymmärrän Ton vähin äänin pois hiipimisen. Itse olen sellainen luonne, että en muutenkaan vetele kilareita, huuda tai riehu. Yleensä minun vihan ja pettymyksen tietää siitä, että olen hiljaa ja kylmä. Itse varmaan tuossa tilanteessa keittäisin kahvit ja veisin sänkyyn tarjottimella, herättäisin miehen ja ajan ja toteaisin, että kun nainenkin on selkeesti kuin kotonaana niin juokaa nyt ihmeessä kahvit ja sitten voitteki yhdessä alkaa pakata miehen kamoja ja siirtyä kyseessä olevan akan asuntoon. Itse joisin sillä aikaa kahvit keittiössä ja lukisin aamun lehden. En todellakaan antaisi sitä nautintoa, että alkaisin rähistä ja itkeä.
[/quote]
Erittäin FIKSU nainen!!! Tuo on kyllä paras häväistys noille pettureille ja vaimolla tilanne täysin hallinnassa!
Olisit kömpinyt väliin valmiiksi lämpimään sänkyyn.
Mitä helvatan provohuutelijoita tänne koko ajan sikiää, kun kyseessä tällainen tapaus? Onko ne pettäjät itse huutamassa porvoota täällä? Ainakin jää kuva erittäin TYHMÄSTÄ ihmisestä, jolla ei ole mitään fiksumpaa sanomista kuin huudella provoo! Sattuuko omaan nilkkaan, pettäjät? Mulle tulee heti näistä huutelijoista mieleen, että yrittävät mitätöidä toisen kokemaa, ja nimenomaan pettämistä. Ja että porvoon huutelijat ovat itse niitä pettäjiä.
Lolleti lol