Minulla ei ole tavotteita elämässä
Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvässä työssä oleva vähän vajaa 30v nainen. Kuitenkin poikkean monista samanlaisista siinä mielessä, että minulla ei oikeastaan ole mitään tavotteita elämässä. Ei ole mitään sellaista mistä varsinaisesti haaveilisin. Minulla ei ole energiaa tai mielenkiintoa kehittyä alani huipuksi vaikka minulla ehkä siihen rahkeita olisikin. Perheen perustaminen tai edes kumppanin löytäminen ei myöskään kiinnosta. Olen matkaillut paljon ja ei siitä reissaamisestakaan saa enää samanlaisia kiksejä kuin vielä 10 vuotta sitten. Mistä löytää tavoitteita elämään? Onko niitä edes "pakko" olla?
Olenko siis poikkeuksellinen? Onko teillä muilla varsinaisia, kirkkaita tavotteita elämässä? Jos on, niin minkälaisia?:)
Kommentit (22)
Ei ole minullakaan, olen myös 30v nainen, maisterintutkinto on mutta ala tai työnteko muutenkaan ei kiinnosta. Olen työtön, parisuhteessa, asutaan vuokralla, ei ole kiinnostusta kummallakaan myöskään omaisuuden hankkimiseen eikä lapsiin. En harrasta mitään. Ystäviä on, hyviä sellaisia, nähdään silloin tällöin ja yhteyttä pidetään lähes päivittäin. En ole masentunut, mutta en vain ole kovin energinen enkä lainkaan kunnianhimoinen.
Jeesus täyttää minun tyhjiöni.