Minkä pituisia ja painoisia naisia täällä on?
Kommentit (40)
167cm ja 46kg. Tarttis vähän kerätä painoa lisää ettei näyttäisi näin luurangolta.
167cm, 77kg. Olen ihan tyytyväinen itseeni enkä stressaa painostani, toisin kuin useimmat av-mammat jotka stressaavat oman lisäksi myös muiden painosta.
164cm/164kg eli hyvinkin sopusuhtainen ja balanssissa.
173/71 raskauskilojen sulatus meneillään.
Mitä järkeä tällaisissa kyselyissä on? Halutaan tietää kuinka hyvin palstalaiset osaa valehdella? Ylipäätään on käsittämätöntä, että ihmiset uskoo netissä olevat asiat. Jopa photoshopattuihin kuviin jengi uskoo.
P.S. Mä olen 178 ja 78.
160/51kg
yritän myöskin tiputtaa raskauskiloja
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:18"]Mitä järkeä tällaisissa kyselyissä on? Halutaan tietää kuinka hyvin palstalaiset osaa valehdella? Ylipäätään on käsittämätöntä, että ihmiset uskoo netissä olevat asiat. Jopa photoshopattuihin kuviin jengi uskoo.
P.S. Mä olen 178 ja 78.
[/quote]
Onko sinun vaikeaa hyväksyä se että itse olet pullukka, kun taas itse olen parikymppinen ja lapseton hoikka nainen? Iskikö kateus?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:18"]Mitä järkeä tällaisissa kyselyissä on? Halutaan tietää kuinka hyvin palstalaiset osaa valehdella? Ylipäätään on käsittämätöntä, että ihmiset uskoo netissä olevat asiat. Jopa photoshopattuihin kuviin jengi uskoo. P.S. Mä olen 178 ja 78. [/quote] Onko sinun vaikeaa hyväksyä se että itse olet pullukka, kun taas itse olen parikymppinen ja lapseton hoikka nainen? Iskikö kateus?
[/quote]
Vastaan hänen puolestaan. Mistä sinulle pitäisi olla kateellinen? Siitäkö, että olet hoikka? Parikymppinen? Lapseton? Jokainen voi olla hoikka, jokainen on vuorollaan parikymppinen. Lapsettomuudessa taas ei minusta äitinä ole mitään kadehdittavaa - senkin voi jokainen valita.
Jos nämä asiat, painonsa ja pituutensa luettelu ovat jollekin pätemisen aihe ja päässä elää kuvitelmia siitä, että joku on näistä kateellinen, niin pieni ko. ihmispolon on maailma. Tämä on taas keskustelu, jonka avasin ajatellen, että ei voi olla totta, mihin ihmiset vaivautuvat vastaamaan. Jos tätä joku keskustelun tasoa kritisoi, hän on ilmiselvä läski ja kateellinen.
Jatkakaa - täällä ei todellakaan ole mitään nähtävää.
34 jatkaa. No niin menitte heti lankaan eli en todellakaan ole tollanen amatsoni vaan olen normaalin pituinen eli 165 ja painoa on 54. Että repikää siitä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:47"]175/58, niinkuin useimmat av-mammat. [/quote] Niinpä, kummasti av:lta löytyy näitä missimittaisia. Katukuvassa ei kuitenkaan näy. :)
[/quote]
Samaa olen miettinyt useaan otteeseen :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:47"]175/58, niinkuin useimmat av-mammat.
[/quote] Ainiin kuppikoko on 70D.
[/quote] Niinkuin useimmilla av-mammoilla.