Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi häissä ei saa olla pelejä tai leikkejä?

Vierailija
25.02.2015 |

Sellaiset ovat kuulemma junttihäät. Miten ihmiset sitten saadaan kohtaamaan? 

Joo, mietiskelen häitä ja kauhukuva on se, että jengi pönöttää pöydissään, ei liikahda eikä tutustu. Joku pitää jonkin kuivan tai vaihtoehtoisesti tekohauskan puheen ja sitten on jotain pikkutuhmia leikkejä, joille nauravat vain pahiten kännissä olevat.

Mikä vika on perinteisissä peleissä kuten vaikka mölkyssä tai petankissa jne. Kerran olin sellaisissa häissä ja minusta siellä oli kivaa, etenkin kun en ole kovin puhelias ihminen. Sai pelailla ja syödä ja juoda ja välillä sanoa jotain, mutta ei tarvinnut varsinaisesti sosialisoida.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:38"]

Kannattaisiko sitä rentoa tunnelmaa hankkia muuta kautta? Kuten ruoka tulisi buffettiin. Siinä liikutaan ja seurustellaan enemmän.

[/quote]

Se ruoka vain haetaan ja sitten vetäydytään omaan porukkaan. Minäkin ihmettelen, mikä vika on esimerkiksi perinteisissä pihapeleissä. Niitä sanotaan juntiksi, mutta silti niitä yleisesti pelaillaan.

Miksi me voimme pelailla kaljaa juoden mökillä mölkkyä sukulaisten kanssa ja kaikilla on hauskaa, mutta häissä se ei sovi, vaan mieluummin pönötetään?

Vierailija
22/23 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit on niiiin vaivaannuttavia. Ja tää suht tuore villitys hääbingo. Moniko niitä jaksaa ruksia?
Leppoisat häät saa sillä, että paikkana on muu kuin ravintola, jossa on pöytiintarjoilu. Noutopöydästä ruokaa ja mieluiten vapaa paikkojen valinta, ei plaseerausta. Boolia tarjolle eikä "kaksi kaatoa viiniä", itse asiassa ruoan kanssa voi tarjota alkoholitonta jos budjetti kaatuu alkoholitarjoiluun. Hyvä bändi soittamaan musaa, tarpeeksi boolia ja iso tanssilattia niin kyllä jengi ihan itsekseen "tutustuu toisiinsa" ja "seurustelee vieraiden kanssa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yks ihan ehdoton tunnelmantuoja on mun mielestä elävä bändi, joka soittaa hyvin :)