Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen riittämättömyys

Vierailija
25.02.2015 |

Tulee jatkuvasti tunne, että en riitä mihinkään. Aina töissä kun kuulen jonkun puhuvan ja puhuvan työasioista, tulee tunne että olen huono ihminen, kun en tee mitään. Oikeasti teen työt yhtä hyvin, mutta tulee joka kerta tunne, että pitäs tehdä vielki enemmän ja pitäs juosta vielki enemmän kopiokoneelle ja näyttää kiireiselle.
Ahdistaa jotenkin kun joka päivä pitää esittää jotai ylikiireistä ihmistä.

Tuntuu että en jaksa oikeasti sitä pönötystä töissä. Päässä kaikuvat koko ajan vain sanat mitä työnantaja määrää että saa tehdä ja ei saa tehdä. En ole koskaan tajunnut eroa vapaa- ajan ja työajan välillä.

Jos teen etäpäivää niin muut työntekijät saavat minut tuntemaan, että olen luuseri kun en heidän tavoin tee työpaikalla työtä.

Etäpäivinä saan mielestäni varmistussoittoja olenko varmasti tavoitettavissa. En ole kuitenkaan rikkonut sopimusta koska olen aina tavoitettavissa. Jotenkin alkaa oksettaa koko systeemi kaikesta kyttäämisestä.

Hyvä jos vessaan pääsee ilman että on joku kysymässä ai et ollutkaan huoneessa. Jotenkin oken täysin uuvahtanut tuohon.

En tiedä mikä auttaisi. Mieli ei saa koskaan levätä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et viihdy työpaikallasi, kannattaisin vaihtamaan. Mutta toisaalta vika ei ehkä ole työpaikasaa sinäänsä, vaan sinun epävarmuudessasi. Suosittelisin psykologilla käyntiä tässä tapauksessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi