Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu vähän että on elämä sekasin

Vierailija
28.11.2021 |

NIin pakko vähä kertoo omasta elämästä. Ikää yli 30 v mies etelästä. ELämä nyt vähä parempaa ku ennen mutta edelleen ei kovin hyvin mene. No lähetää hyvistä asioista. Oon saanu työpaikan ja sielä pysyn ja viihdyn ja ihan hyvä palkkaki on. Mutta viimeaikoina tullut vaa jotenki taas yksinäiseksi. Velkaantunut lisää ja palkka tippunut. Lisäksi entiset kaverit osa on hävinny elämästä. Ja en oo uusia oikee saanut. En harrasta mitään. Että lenkkeilen ja kerran viikos salilla. On mt ongelmia ja sinkku oon. Valtavasti kaipaisin parisuhdetta mutta en kelpaa jotenki tälläsenä. Mun on vaikea olla nykyää yksin. On myös masennusta ja semmosta turhautunutta elämään. Aika paljo töiden ulkopuolella olen yksin tai tietokoneella. Kauan jo miettiny sitä että on ilmaa naisille. No halusin kertoo että tätä mun elämä on.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ees tänne kirjotan.. yksin keskustelua.. ihmiset on ihan sairaita.. pelkkää paskaa tulee aina täälä.

Vierailija
62/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu idiootti wttuun!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SITTE NAISET VOI OTTAA SEN KOMEAN RIKKAAN KOULUTETUN FIKSUN MENESTYNEEN MIEHEN-- IHAN SAMA

No niinhän monet naiset ottaakin, mitä ihmettä raivoat? Kenelle sä täällä huudat? Ei naisia kiinnosta, niillähän on jo ne kivat ja koulutetut miehet.

Vierailija
64/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu idiootti wttuun!!!

Painu saatana ite.

Vierailija
65/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SITTE NAISET VOI OTTAA SEN KOMEAN RIKKAAN KOULUTETUN FIKSUN MENESTYNEEN MIEHEN-- IHAN SAMA

No niinhän monet naiset ottaakin, mitä ihmettä raivoat? Kenelle sä täällä huudat? Ei naisia kiinnosta, niillähän on jo ne kivat ja koulutetut miehet.

No se on jo tullut selväksi. Kyllä on naisiaki jotka jää rannalle ruikuttamaan kun lihava ruma tavis nainen ei kelpaa.

Vierailija
66/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAHAN SE ON SAATANA MIEHESSÄ VIKA KUN EI SAA NAISTA... AINA IHAN SAMA.

Vierailija
67/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parempi vaa jatkos unohtaa naise ja olla niin niin yksin.

Vierailija
68/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adonis salipelle kyllä kelpaa... voi että hän on ihana mies ja komea... voi että.. heti nainen on sylissä kyllä.. itse saa vaan haaveilla että saisi edes koskea naista.

Vierailija
69/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniille nirpanokalle kelpaa mies jolla on hyvä kroppa komea naama.. kyllä niin nirppanokalle kelpaa... jestas pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
70/70 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos epäilet olevasi Asperger, liity ihmeessä Asperger vertaistukiryhmään. Sieltä saat ystäviä ja vertaistukea.

Kuten huomaat täältä ei paljon myötätuntoa heru. Nähtävästi täällä pyörii niin sairaita ihmisiä, joilla on ongelmia enemmän kuin sulla. Eihän muuten ihminen käyttäydy ilkeästi toista kohtaan, jolla on vaikeaa. Tsemppiä sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi