Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu vähän että on elämä sekasin

Vierailija
28.11.2021 |

NIin pakko vähä kertoo omasta elämästä. Ikää yli 30 v mies etelästä. ELämä nyt vähä parempaa ku ennen mutta edelleen ei kovin hyvin mene. No lähetää hyvistä asioista. Oon saanu työpaikan ja sielä pysyn ja viihdyn ja ihan hyvä palkkaki on. Mutta viimeaikoina tullut vaa jotenki taas yksinäiseksi. Velkaantunut lisää ja palkka tippunut. Lisäksi entiset kaverit osa on hävinny elämästä. Ja en oo uusia oikee saanut. En harrasta mitään. Että lenkkeilen ja kerran viikos salilla. On mt ongelmia ja sinkku oon. Valtavasti kaipaisin parisuhdetta mutta en kelpaa jotenki tälläsenä. Mun on vaikea olla nykyää yksin. On myös masennusta ja semmosta turhautunutta elämään. Aika paljo töiden ulkopuolella olen yksin tai tietokoneella. Kauan jo miettiny sitä että on ilmaa naisille. No halusin kertoo että tätä mun elämä on.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä. Miltä kuulostaisi opiskelu? Opiskelutovereista saa yleensä kavereita ja ties vaikka löytäisit jotain enemmänkin. Opintojen aloitus olisi varmaan mukavan suuri muutos elämääsi. Taistelin itse lähes 10 samassa tilanteessa, olin töissä, elämä toisti samaa kaavaa, ei parisuhdetta... Kaipasin jotain uutta, muutosta.. No nyt opiskelen ja tapasin koulussa nykyisen miesystäväni. Tsemppiä!

Mä käyn töissä ja en ole oikein sitä kautta saanut kavereita.. välillä juttelen.. mutta esim harrastusta mietin tosissani kun ei semmosta ole.. kun ei millää tutustu ihmisiin.

Vierailija
22/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku tuntuu että ihmiset on nykyää niin kylmiä ilkeitä ja vaikea jotenki tututustua.. oon lisäksi ujo ja ei huvita noi baarit ja sitä touhua nähä.. kun sielä on paljo pinnallisia ihmisiä varsinki täälä etelässä ja niillä on omat piirit jo tässä iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ihmisiä kiinnosta nykyää mikää olen huomannut. Yrittäny saada treffiseuraa naisista mutta eipä ketään halua lähteä. Tuntuu vaa niin turhauttavalta nykyään.

Vierailija
24/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lähden johki kahvilaan juomaan kahvia yksin.. niin tuntuu että kaikilla on jo omat kaverit piirit ja ite niin ulkopuolinen aina.

25/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät vaihtuu mutta Allun valitusjankkausketjut pysyy.

Onko tämä se sama tyyppi, joka aiemmin valitti siitä kun on peliriippuvuus ollut ja kaikki rahat menee velkoihin?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
26/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo aika kauan tuntunu siltä että asun kai vääräs paikkaa tai jotenki ihmiset ei halua ees tutustua muhun.

Vierailija
27/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään ketään ei kiinnosta mun kommentit niin ihan sama pysytää yksin vaan sit.

Vierailija
28/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan niinku turhauttavaa kirjottaa ja kertoo omasta elämästä ja itsestäni tänne ku ei oikein ketää kiinnosta. No käyn sitte jatkossa vaan töissä ja elän yksinäisenä.

Vierailija
29/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki musta tuntuu siltä usein että oon aika turhake tässä elämässä.. Mua ei oo ees kai olemassa.

Vierailija
30/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo yksin keskustelua tää on niinku aina.. kerron omista asioista ja elämästä ja eipä ketää vastaa ja ketää ei kiinnosta. Ihmiset on just tälläsiä.

Vierailija
31/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa mun puolesta ihmiset helvettiin saatana

Vierailija
32/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mussa on vaa pelkkiä vikoja.. yksinkertainen tyhmä... velkaantunut.. mt ongelmia... yksinäinen kukaa ei halua koskaa olla missää tekemisissä.. se on jo huomattu vuosikausia.

Vierailija
33/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

grermgkoerjmihoerhmiorhemo

Vierailija
34/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you bro! On todella raskasta miehenä olla ilman parisuhdetta.

En voi muuta sanoa kuin, että koeta löytää elämään muuta sisältöä ja mielenkiinnonkohteita, samalla kun jatkat kovaa yrittämistä suhderintamalla. Mitä tahansa: harrastuksia, liikuntaa, ym. Mielellään sellaista tekemistä, jonka yhteydessä pääset ihmisten ilmoille ja tuulettumaan.

Älä luovuta!

Vierailija
35/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se iso muutos jota kaipaat? Tutustu itseesi, tee itsellesi tavoite ja toteuta se. Hommaa uusi työ, muuta johonkin, hommaa lemmikki. Mitä se nyt ikinä onkaan mitä haluat. Mutta sinun pitää itse toimia aktiivisesti omassa elämässäsi. Kukaan toinen ei voi sitä muuttaa eikä sinua "pelastaa". Ole se muutos mitä maailmalta odotat.

Vierailija
36/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi nyt kuulostaa vähän ikävältä mut sun viesteistä saa sellasen kuvan, että sä vaan passiivisena valitat ja odotat jonkun muun ratkasevan sun ongelmat. Sellanen ei mitenkään hirveesti houkuttele juttelemaan.

Ootko ikinä käynyt vaikka terapiassa? Se vois auttaa löytämään sellasta omaa sisäistä voimaa ja puhtia. Sit kun pään sisällä tuntuu hyvältä, niin muutkin näkee sen ja kiinnostuu.

Vierailija
37/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä naamaa saatana niin katotaan sitte mitä sanotaan.

Vierailija
38/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voi nyt kuulostaa vähän ikävältä mut sun viesteistä saa sellasen kuvan, että sä vaan passiivisena valitat ja odotat jonkun muun ratkasevan sun ongelmat. Sellanen ei mitenkään hirveesti houkuttele juttelemaan.

Ootko ikinä käynyt vaikka terapiassa? Se vois auttaa löytämään sellasta omaa sisäistä voimaa ja puhtia. Sit kun pään sisällä tuntuu hyvältä, niin muutkin näkee sen ja kiinnostuu.

Tuntuu ettei kukaa ihminen jaksa mua enää,,, mikä mussa on vikana.. tiedän että olen heikkolahjainen kyllä, Kyllä mulla nuorempana oli kavereita ja naisia... nyt oon ihan jääny todella yksin

Vierailija
39/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu h3lvettiin, olet ahdistava kehitysvammainen naisten kyttääjä. Mikä ihme siinä on että on pakko kitistä täällä päivittäin?

Vierailija
40/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kognitiivisen terapian kyllä.. Mutta niin turhautunut olen nykyää ja jopa vihainen tähän tilanteesee millanen olen ja millanen mun elämä on.. kaipaisin ystäviä naisystäviä jotain kavereita.. ei ole ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi