Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu vähän että on elämä sekasin

Vierailija
28.11.2021 |

NIin pakko vähä kertoo omasta elämästä. Ikää yli 30 v mies etelästä. ELämä nyt vähä parempaa ku ennen mutta edelleen ei kovin hyvin mene. No lähetää hyvistä asioista. Oon saanu työpaikan ja sielä pysyn ja viihdyn ja ihan hyvä palkkaki on. Mutta viimeaikoina tullut vaa jotenki taas yksinäiseksi. Velkaantunut lisää ja palkka tippunut. Lisäksi entiset kaverit osa on hävinny elämästä. Ja en oo uusia oikee saanut. En harrasta mitään. Että lenkkeilen ja kerran viikos salilla. On mt ongelmia ja sinkku oon. Valtavasti kaipaisin parisuhdetta mutta en kelpaa jotenki tälläsenä. Mun on vaikea olla nykyää yksin. On myös masennusta ja semmosta turhautunutta elämään. Aika paljo töiden ulkopuolella olen yksin tai tietokoneella. Kauan jo miettiny sitä että on ilmaa naisille. No halusin kertoo että tätä mun elämä on.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä lisäksi mainita.. että en polta. en oikein tykkää käydä baareissa ja juoda enää kun olen huomannut että sielä ei tutustu ihmisiin ja jotenki yksin ei huvita ja ei sitä kautta saa naista.

Vierailija
2/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muka kelpaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu velkasaneeraukseen.

Ystäviä voi löytää vaikka netissä.

Aloita joku harrastus.

Vierailija
4/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka kelpaisi?

No sanotaa näin että ehkä se mitä olen tehnyt ennen ja olen kyl kelvannut ennen jopa työttömänä. Mutta jotenki kai tää ikä ja en halua lapsia ja nää mt ongelmat etten kelpaa sit enään.

Vierailija
5/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät vaihtuu mutta Allun valitusjankkausketjut pysyy.

Vierailija
6/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu velkasaneeraukseen.

Ystäviä voi löytää vaikka netissä.

Aloita joku harrastus.

Siis ei ole niin pahaa tilannetta että tarvisin velkoihin apua.. makselen palkasta kokoajan. No olen miettiny sitä harrastusta. En vain helposti tule toimeen ihmistenkaa.. mulla on vaikeuksia ihmissuhteissa en tiedä olenko asperger ja olen hyvin ujo ja aika huonot sosiaaliset taidot. Ehkä myös siksi olen sinkku.

Vierailija
7/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka kelpaisi?

Jos totta puhutaan kyllä ennen kelpasinkin. Mutta jotain on nyt muuttunut/tapahtunut.

Vierailija
8/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se helppoa ole aikuisena luoda uusia sosiaalisia verkostoja. Täälläkin on jatkuvasti ketjuja siitä kuinka sinkut putoavat helposti ulkopuolelle kavereiden pariutuessa ympärillä.

Tärkeää olisi saada elämästä kiinni, saada niitä ihmisiä ja jotain kiintopistettä elämään. Silloin löytää helpommin parisuhteenkin, kun oma elämä on tasapainossa on kiinnostavampi kumppani.

Ja itsekin olen pitkään sinkkuna ollut, vähän masentunut nainen. Tiedostan kyllä että pitäisi korjata oma elämä ja koittaa vasta sitten löytää parisuhdetta.

Vierailija
9/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät vaihtuu mutta Allun valitusjankkausketjut pysyy.

En tiedä kuka on Allu, mutta nuorten miesten syrjäytyminen on kyllä ihan oikea ongelma Suomessa.

Vierailija
10/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pitää höystää, naurattaa ja huomioida. Ei toisinpäin. Miehenä pitää viitsiä. Tietty parisuhteessa taas nainenkin on höystäjä, naurattaja ja huomioija.

Vierailija
11/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se helppoa ole aikuisena luoda uusia sosiaalisia verkostoja. Täälläkin on jatkuvasti ketjuja siitä kuinka sinkut putoavat helposti ulkopuolelle kavereiden pariutuessa ympärillä.

Tärkeää olisi saada elämästä kiinni, saada niitä ihmisiä ja jotain kiintopistettä elämään. Silloin löytää helpommin parisuhteenkin, kun oma elämä on tasapainossa on kiinnostavampi kumppani.

Ja itsekin olen pitkään sinkkuna ollut, vähän masentunut nainen. Tiedostan kyllä että pitäisi korjata oma elämä ja koittaa vasta sitten löytää parisuhdetta.

Mulle on naiset sanonut ja ihmiset että oon liian tylsä mies.. en käy baareissa en juo.. ja mitää miksi pitäisi juoda.. kun ei se oo mun juttu ja ilman kavereita yksin on tylsä juoda?

Vierailija
12/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas muuttunu sillee ku ikää tullut ja ei millää löydä parisuhdetta. Jopa olen laskenut rimaa että onnistuisko sitä kautta.. mutta ei oikein.. Mä en ole mikää komistus ja mulla on ylipainoa vähän ei paljoa ja mahaa. Siksi tiedän millasia voin saada.. Eli etsin myös ylipainoista naista. Mutta ei vain onnistu.. Nykyää olen tosi turhautunut tilanteeseeni ja katkera kun muut menee eteenpäin ja on kavereita ja kumppani.

Vierailija
13/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas muuttunu sillee ku ikää tullut ja ei millää löydä parisuhdetta. Jopa olen laskenut rimaa että onnistuisko sitä kautta.. mutta ei oikein.. Mä en ole mikää komistus ja mulla on ylipainoa vähän ei paljoa ja mahaa. Siksi tiedän millasia voin saada.. Eli etsin myös ylipainoista naista. Mutta ei vain onnistu.. Nykyää olen tosi turhautunut tilanteeseeni ja katkera kun muut menee eteenpäin ja on kavereita ja kumppani.

Ja tämä tilanne on jatkunu jo hyvin kauan siksi mä oon jotenki niin täynnä tätä tilannetta jo. vaikee selittää mutta haluaisin isoja muutoksia.

Vierailija
14/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tilanne on jatkunu jo hyvin kauan siksi mä oon jotenki niin täynnä tätä tilannetta jo. vaikee selittää mutta haluaisin isoja muutoksia.

Tiedän että mussa on vikoja kyllä ja pitäs laittaa elämää kuntoo mutta vaikeeta on. Kun naiset on vaa sanonu oot ihan kivan näkönen/söpö mutta ei se oikee etene ikinä mihkään.

Vierailija
15/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka kelpaisi?

Jos totta puhutaan kyllä ennen kelpasinkin. Mutta jotain on nyt muuttunut/tapahtunut.

Olet tullut vanhaksi. Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
16/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka kelpaisi?

Olet tullut vanhaksi. Tervetuloa kerhoon.

Siltä musta tuntuu kun ennen oli vähä erilaista. Nyt olen 36.

Vierailija
17/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa rukoile

Vierailija
18/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tuntuu olevan jo ne omat piirit ja se kumppani ite jääny vähä tähän pisteeseen.

Vierailija
19/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Miltä kuulostaisi opiskelu? Opiskelutovereista saa yleensä kavereita ja ties vaikka löytäisit jotain enemmänkin. Opintojen aloitus olisi varmaan mukavan suuri muutos elämääsi. Taistelin itse lähes 10 samassa tilanteessa, olin töissä, elämä toisti samaa kaavaa, ei parisuhdetta... Kaipasin jotain uutta, muutosta.. No nyt opiskelen ja tapasin koulussa nykyisen miesystäväni. Tsemppiä!

Vierailija
20/70 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit alkanu tässä miettii että musta tuntuu että tämmöset ihmiset on vaa pohjalla.. ketää ei vaa kiinnosta siltä musta on jo pitkään tuntunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi