Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä pettämisestä kaivataan

Vierailija
24.02.2015 |

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa vasta n kaksi vuotta. Hän jäi kiinni nettikamerasekstailusta naisten kanssa ja myönsi tehneensä tuota ihan koko suhteemme ajan. Loukkaannuin tietysti kovasti tuosta ja kuinka ollakkaan asia tuli puheeksi erään hyvän ystäväni kanssa. Tää ystäväni on mies, ja niinhän siinä kävi, että hypättiin sänkyyn, kerran. Mitä mieltä, kumpi pettäminen pahempaa.? Oliko mun teko vaan kosto miehelle? Tiedän, että mun itse pitäis tietää vastaukset, mitta haluankin nyt vaan mielipiteitä teiltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pahempi, mutta on mieskin huono. Pettäjiä molemmat olette. Yök.

Vierailija
2/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pahempi, koska on tehnyt tuota koko ajan. Mutta et itsekään ole mikään pulmunen.

Pakko sanoa että en käsitä ollenkaan miksi olet tuollaisen ääliön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Eipä teidän suhteessa taida olla mitään syvällistä sitoutumista. Mies tiirailee muualle koko ajan, ja itse petit sitten oikein konkreettisesti. Sopikaa avoimesta suhteesta, vois olla teille parempi vaihtoehto, kuin kyylääminen ja jatkuva epäily. Tai sinkkuilemaan, eli ero. Ette taida olla kovinkaan kypsiä parisuhteeseen. Onko juoksut ns. vielä juoksematta?

Vierailija
4/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on paljon pahempi, menit sit oikeesti bylsiin toista. Joku nettipuuhailu on tavallaan laajennettua masturbointia ja henkistä pettämistä, sä petit oikeasti.

Vierailija
5/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihuumat on näköjään haihtuneet. Sitten vaan päättämään jatkosta. Kolkolta kuulostaa.

Vierailija
6/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen on pahempi, koska sitä on jatkunut kahden vuoden ajan. Sun tapaus oli vain kerran hairahdus. Mutta jätä nyt ihmeessä tuollainen ukko, jolla ei ole mitään moraalikäsitystä tai kykyä toimia parisuhteen normien mukaisesti.

Vierailija
7/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ihmisen suhde perustuu avoimmuuteen ja keskinäiseen luottamukseen. Teillä ei selvästikään siihen ole kykyä eikä suhteellanne tulevaisuutta. Parasta alkaa molempien keräilemään kamppeitaan.

Vierailija
8/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tietenkin, koska teit sen oikeasti. Vitun horo, mutta ei mieheskään mikään pyhimys ole.

Vierailija
9/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on perseestä, samojn sen kostaminen pettämällä. Vaihtoon koko sakki.

Vierailija
10/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi pahempi.

Vierailija
11/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ettei teillä kummallakaan ole riittävää henkistä tasapainoa parisuhteeseen; ette taida kumpikaan oikein olla sinut itsenne kanssa.

Vierailija
12/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koskaan oo oikein. Tetääkö mies? Miten reagoi? Olen itsekin ollut pettäjä, mutta se on väärin.