Minkä pituinen nainen on liian pitkä?
Kommentit (35)
Nainen saa olla vaikka miesmäisen mittainen (180cm), kunhan myös tekee aloitteen kuin mies. Siinä saa mies tuntea itsensä joksikin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:31"]Palstamiehet aktivoituvat aina erityisesti näissä pitkien naisten haukkumaketjuissa, oletteko huomanneet? Joskus hiljaisempina aikoina ei ehkä ole yhtään muuta keskustelua, jossa olisi miehiä mukana. Annapa olla kun yli 170 cm naisista on puhe, niin jopa miehet pörräävät paikalle kertomaan, että eivät tykkää.
[/quote]Kato kun ei täällä ole mitään muuta mihin vastaisi :D Enkä näe tätä haukkumaketjuna? Ja edelleen en ymmärrä miksi joku haluaa tietää naismakuni, mutta vastasinpahan kun kysyttiin. Saattaisin vastata sopivan yksinkertaisiin kysymyksiin muihinkin, kuten mikä on lempivärisi, millaisista tisseistä tykkäät yms, mutta näihin "mitä tehdä kun mieheni on idiootti" tai "kaunein nimi minkä tiedät" ketjuihin en oikein viitsi sanoa mitään. Ei ole mitään sanottavaa. Nää on suomalaiselle maalaisjuntille sopivia kysymyksiä, mitä jauhetaan myös kaljalla istuessa kavereiden kanssa. Mutta siitä huolimatta en ymmärrä, miksi ventovieraalta sellaista kysyä, toki kaverin naismaku kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"]
Yli 170. Tulee Heluna mieleen.
[/quote]
Siis siksi vain kun itse olen 172. Ja tietenkin nainen saa olla ihan minkä pituinen vaan, mutta näin oman seksuaalisen viehätyksen kannalta. Tuo Heluna kuulosti varmaan loukkaavalta, mutta ei ollut tarkoitus.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"]
[/quote]
Siis siksi vain kun itse olen 172. Ja tietenkin nainen saa olla ihan minkä pituinen vaan, mutta näin oman seksuaalisen viehätyksen kannalta. Tuo Heluna kuulosti varmaan loukkaavalta, mutta ei ollut tarkoitus.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"]
[/quote]
[/quote]
Aika harva nainen on seksuaalisesti viehättynyt noin lyhyistä miehistä...tulee vähän sellainen puutarhatonttu-fiilis.
T.N163
Tällä palstalla asuu ihmisiä, joilla on pakkomielle pitkistä naisista - tai pitkästä naisesta. Tunnen parikin tällaista palstahenkilöä. Yksi on moniongelmainen lyhyt nainen, toinen taas on niinikään moniongelmainen, mutta ei niinkään lyhyt, kaunaansa tukehtuva mies.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika harva nainen on seksuaalisesti viehättynyt noin lyhyistä miehistä...tulee vähän sellainen puutarhatonttu-fiilis.
T.N163
[/quote]
:DD
Kyllä sinustakin tulee ihan saunatonttu-fiilis, jos olet 163 cm pitkä - ei jatkoon. T. mies.
Tällä palstalla asuu ihmisiä, joilla on pakkomielle pitkistä naisista - tai pitkästä naisesta. Motiiveina heillä näyttävät olevan lähinnä kauna, kauna, ja kauna - ja tietysti vaikea suhde omaan pituuteensa :-).
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"] Yli 170. Tulee Heluna mieleen. [/quote] Siis siksi vain kun itse olen 172. Ja tietenkin nainen saa olla ihan minkä pituinen vaan, mutta näin oman seksuaalisen viehätyksen kannalta. Tuo Heluna kuulosti varmaan loukkaavalta, mutta ei ollut tarkoitus. [/quote] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:39"] Yli 170. Tulee Heluna mieleen. [/quote] Siis siksi vain kun itse olen 172. Ja tietenkin nainen saa olla ihan minkä pituinen vaan, mutta näin oman seksuaalisen viehätyksen kannalta. Tuo Heluna kuulosti varmaan loukkaavalta, mutta ei ollut tarkoitus. [/quote] Aika harva nainen on seksuaalisesti viehättynyt noin lyhyistä miehistä...tulee vähän sellainen puutarhatonttu-fiilis. T.N163
[/quote]
No jaa. Tähän mennessä on ollut kivasti vientiä, kun miehen naamalla tuntuu olevan paljon suurempi merkitys kuin pituudella. Joku ainakin 80% naisista on kuitenkin lyhyempiä kuin minä.
Älkää jaksako näitä. Jokanen on yhtä hyvä kaikissa mitoissa kun puhutaan pituudesta
Sen pituinen että joudut seisomaan varpaillasi kun molemmat ovat sukkasillaan suudellaksesi.
Niin pitkä, että pitää minua (180cm) liian lyhyenä kumppanikseen. Ehkä itsekin olisin hieman vaivaantunut jos kumppani olisi yli 5cm pidempi. Mutta ei ole kynnyskysymys.
Palstamiehet aktivoituvat aina erityisesti näissä pitkien naisten haukkumaketjuissa, oletteko huomanneet? Joskus hiljaisempina aikoina ei ehkä ole yhtään muuta keskustelua, jossa olisi miehiä mukana. Annapa olla kun yli 170 cm naisista on puhe, niin jopa miehet pörräävät paikalle kertomaan, että eivät tykkää.