Kuinka usein lapsenne näkevät isovanhempiaan?
Ovat hoidossa heillä, käytte kylässä tms? Laittakaa myös isovanhempien ja lasten iät jos vaan kehtaatte :)
Kommentit (24)
Toiset isovanhemmat, ikä 60-65v tapaa lapsiaan n.1krt/kk, viikonlopun kerrallaan, kesällä enemmän. Toiset, ikä 70-80, n.2kk välein n. Päivän kerrallaan. Välimatkaa molempiin isovanhempien n.300km. Lapset iältää 3 ja 4v.
Tosi paljon näkee. Melkein voisi sanoa että joka toinen päivä tai ihan maximissaan kahden päivän välein. Olen sinkku ja yh, lapsi tuntee ainoastaan minun puolen isovanhempansa. Isovanhemmat on 46 ja 47 vuotiaita ja lapseni 2v
Noin kolmesti vuodessa. Isovanhemmat ovat toiset 55-57-vuotiaita ja toiset lähempänä seitsemääkymppiä ja lapset 2-8 vuotiaita. Yökyläilyjä ei ole, koska näemme niin harvoin että eivät ole kovin tuttuja lapsille. Välimatkaa on toisiin fyysistä (nuoremmat, minun vanhemmat) ja toisiin henkistä :D
Lapsemme on kaksivuotias. Miehen vanhempia hän näkee kerran kuussa, kun mies käy näyttämässä lasta (asuvat samassa kaupungissa). Minun vanhempiani lapsi näkee pari kertaa vuodessa, kun vanhempani käyvät meillä kylässä (asuvat 200 km päässä). Kummatkaan isovanhemmat eivät milloinkaan hoida lasta, mutta emme kyllä milloinkaan edes antaisi lastamme heidän hoitoonsa.