Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Symphony vai Serenade?

Vierailija
24.02.2015 |

Kumpi laiva viihtyisämpi? Mitä eroja laivoissa on?

Ja ei ole kyseessä bileristeily, vaan rentoutumisloma.

Kumpaan menisit itse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun molemmat laivat on rempattu niin sanoisin että Symphony. Aikaisemminhan nuo laivat olivat toistensa kopioita. Nyt pieniä eroja, kuten Symphonyn Sushiravintola, iso leikkihuone lapsille (samassa tilassa spice ice jätskibaari jos sellaista kaipaa), parempi allasosasto lapsia ajatellen (isompi lastenallas ja liukumäki. Serenadella vain pieni vauva-allas porealtaiden lisäksi).

Itse liputan isosti buffan pehmiskoneille, joka löytyy molemmista laivoista. :D :p 

Vierailija
2/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmiskone kuulostaa hyvältä :p Okei, eli noin on laivojen erot. Sushiravintola olis aika mielenkiintoinen kanssa, koskaan en ole sushia syöny...

aina olen viking linellä matkustanu, nyt ekaa kertaa siljalle. Laivat on kai aika identtisiä, mutta kiva tietää mitä pieniä eroja niissä mahdollisesti on :)

Miten laivaan mennään sisään, astutaanko suoraan promenadelle vai onko ensi tavallinen käytävä? Meillä a-hytti, ei siis promanade hytti. Pitääkö sitä kulkea ostoskäytävän halki kun etsii hytin vai onko sisäänkäynti eri kannella? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:09"]Pehmiskone kuulostaa hyvältä :p Okei, eli noin on laivojen erot. Sushiravintola olis aika mielenkiintoinen kanssa, koskaan en ole sushia syöny...

aina olen viking linellä matkustanu, nyt ekaa kertaa siljalle. Laivat on kai aika identtisiä, mutta kiva tietää mitä pieniä eroja niissä mahdollisesti on :)

Miten laivaan mennään sisään, astutaanko suoraan promenadelle vai onko ensi tavallinen käytävä? Meillä a-hytti, ei siis promanade hytti. Pitääkö sitä kulkea ostoskäytävän halki kun etsii hytin vai onko sisäänkäynti eri kannella? :D
[/quote]
Ja kummalla jalalla astutaan laivaan?

Vierailija
4/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kumminpäin se menee mutta toisessa laivassa on ruotsalainen henkilökunta ja toisessa suomalainen. Toki eivätköhän puhu ruotsia ja suomea kumpikin henkilökunta, toiset tietysti vaan sujuvammin.

Vierailija
5/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sisaraluksia mikä tarkoittaa että ovat samanlaisia. Jotain pieniä eroja ravintoloiden ruokalistoissa tai tax-freen tuotevalokoimassa voi olla koska Serenade purjehtii Suomen ja Symphony Ruotsin lipun alla. Tämä tosin siksi että jos toisen maan merimies-unioni menee lakoon niin yksi laiva sentään kulkee.

Vierailija
6/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänkäynti on Promenade-kannella. Kyllä sinä pärjäät. :D

Vierailija
7/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan muistanut kumpi o  kumpi, ja molemmilla mennyt useamman kerran :)

Vierailija
8/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kummallakin laivalla lähes kielitaidottomana tykästyin sereneidin henkilökuntaan olivat lähes kaikki Suomen kielisiä muuten kai laivat lähes identtisiä

Vierailija
9/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa sereneidille tyttäreni(13v)kanssa 27.2.2016 äiti joka liikut saman ikäisten tyttöjen kanssa ota yhteyttä mkpanda68@hotmail.com

Vierailija
10/11 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyviä ovat

Vierailija
11/11 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Siljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi