Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tuota matkustelua saada kuriin

Vierailija
28.11.2021 |

Tämä pandemia ei ikinä lopu jos aina haetaan uusia muunnoksia ympäri pallon.
Vaikka valtaosa ihmisistä pysyy kurissa niin aina on näitä rauhattomia sieluja jotka ei osaa pysyä paikallaan.
Kertakaikkiaan ihmisten liikkuminen pitäisi nyt laittaa jäihin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taulapäät ymmärrättekö että jotkut matkustaa duunin takia.

Mikä duuni on muka sellaista jota ei voisi tehdä etänä tai kouluttaa jollekin muulle? Aivan.

Montakin. Esim. lentokapteeni.

Vierailija
22/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Kovin on jälleen heikkoa usko rokotteiden tehoon.

Vaikka matkailija ei itse saisi oireita, hän voi tuoda virusta ja variantteja maahan ja tartuttaa rokottamattomia. He voivat joutua teholle ja estävät esim syöpäpotilaiden ja sydänpotilaiden leikkaukset.

Se on rokottamattomien oma ongelma. Lääkärit sitten priorisoikoot, hoidetaanko syöpä- vai koronapotilas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kauanko vielä pitäisi istua kotona ja odotella??

Johan kohta on 2 vuotta mennyt.

Ei paljoa kiinnosta odotella. Varsinkaan, kun edelleenkään en henkilökohtaisesti tunne ketään tähän superherkästi tarttuvaan, vaaralliseen kulkutautiin sairastunutta. Itse olen töissä satojen ihmisten kanssa tekemisissä joka viikko. Meidän firmassa on lähes 2000 ihmistä töissä, eikä ainuttakaan työpaikalta saatua tartuntaa 🤷

Jotenkin tää hysteria tuntuu niin älyttömän liioitellulta.

Ymmärrän hyvin, että on vaikea arvioida, johtuuko hyvä tilanne siitä, että Suomessa on noudatettu kohtuullisen fiksusti erilaisia varotoimia, vai olisiko hyvä tilanne ollut ilman niitäkin.

Vierailija
24/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei tuota matkustelua saada kuriin" Miksi ihmeessä pitäisi saada kuriin, koronapassilla voi matkustella turvallisesti ja vastuullisesti.

Vierailija
25/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomuus on se ongelma, ei matkustaminen.

Minäkin aion matkustaa jouluksi Kanarialle.

Ja kyllä, rokotuksen on otettu.

Vierailija
26/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuleekin jännää kun rajat laitetaan joka maassa kiinni,  eikä edes koronapassilla pääse matkustelemaan.

Vierailija
27/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ylivoimaisesti määrällisesti suurin osa matkoista on työmatkoja, niin ap voisi valittaa jokaiselle yritykselle, eikä täällä peruspulliaisille. Ja rahahan se syy on. Business is business ja show must go on.

Vierailija
28/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Kovin on jälleen heikkoa usko rokotteiden tehoon.

Vaikka matkailija ei itse saisi oireita, hän voi tuoda virusta ja variantteja maahan ja tartuttaa rokottamattomia. He voivat joutua teholle ja estävät esim syöpäpotilaiden ja sydänpotilaiden leikkaukset.

Voi kuule, tämä maa on jo valmiiksi täynnä virusta, ja ei tule katoamaan mihinkään. Rokottamattomat voivat syyttää vain itseään tyhmyydestä.

Vierailija
29/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen PERUSTUSLAIN mukaan Suomen kansalainen saa poistua maasta ja palata maahan vapaasti. Nyt tosin testataan tullessa takaisin ja määrätään karanteeniin jos koronapositiivinen. Perustuslakia ei voida muuttaa yhden eduskunnan aikana vaan siihen vaaditaan 2 eduskuntaa eli vähintään 8 vuotta.

Jos kaikki testataan, niin miksi ei saisi matkustaa?

Vierailija
30/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on passi ja koronapassi. Kahden viikon päästä lämpimään. Jos takaisin ei pääse, niin pitää sitten olla pidempään.

Vierailija
31/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia tarkoittaa alunperin jotain sellaista, joka on kaikkialla. 

En tiedä onko koronaa olemassa, mutta tiedän päättäjien luoneen oman hallintapandemiansa. Pandemia leviää koko ajan ja päättäjien ihmisoikeusrikkomukset koskevat yhä suurempaa ihmisjoukkoa. 

Tämä on se pandemia, josta minä olen huolissani. Hullunkurinen pöpö ei huoleta. 

Ajattelen tuon näkymättömän koronapöpön olevan samaa, kuin Jumalan tahto on jossain alkuasukaskansassa. Shamaani sanoo, että Mörgölögs-Jumala vaatii nyt rajoituksia, joten kaikkien pitää liikkua konttaamalla ja harrastaa turvavälejä. Mörgölögs-Jumala ja korona ovat molemmat näkymättömiä uhkia. 

Vierailija
32/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset on sitten liikuttavia. Missähän 50-luvulla te oikein elätte?