Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos muksu on ollut oksennustaudissa, niin tarvitaanko yksi täysin oksennukseton päivä väliin ennen päiväkotiin viemistä?

Vierailija
28.11.2021 |

Vai jos on edellispäivänä oksentanut vain aamulla, niin voiko seuraavana päivänä jo viedä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaksi päivää ilman oksennusta.

Vierailija
2/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet vaivasi tehnyt, älä vie bio-ohjustasi tartuttamaan muiden lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin kaksi päivää.

Vierailija
4/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen antamaan lapselle toipumisrauhan. Vatsatauti on kova ponnistus, ja helposti voi parikin päivää olla vielä todi heikko olo lapsella. Ehdit varmasti tekemään sen homman mitä varten olit lasta hoitoon viemässä myöhemminkin, että lapsi saa toipua.

Vierailija
5/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien jo heti seuraavana päivänä, jos eivät ole päiväkodista lähettäneet kotiin.

Vierailija
6/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yksi täysin terve päivä!

Vierailija
7/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro tarttuu melkein viikon vaikka olisi jo "parantunut".

Vierailija
8/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten takia nuo taudit leviävät. Mikä helkkarin kiire niitä räkäisiä, yskiviä ja mahatautisia on viedä sinne hoitopaikkaan? Ikeäisitkö itse mennä työpaikallesi levittämään ripulitautia, kun tiedät varsin hyvin että edellisenä päivänä oksennellut on seuraavana päivänä kävelevä virus pommi.

Vierailija
9/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisten takia nuo taudit leviävät. Mikä helkkarin kiire niitä räkäisiä, yskiviä ja mahatautisia on viedä sinne hoitopaikkaan? Ikeäisitkö itse mennä työpaikallesi levittämään ripulitautia, kun tiedät varsin hyvin että edellisenä päivänä oksennellut on seuraavana päivänä kävelevä virus pommi.

Sinun kaltaistesi idioottikiusaajien takia Suomi on niin paha maa. Ap ei sanonut mitään aikomuksistaan vaan esitti kysymyksen. Koska kyllä se niinkin päin menee, että jos ei ole aihetta jäädä kotiin niin silloin ei pitäisi jäädä.

Vierailija
10/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaikille idiooteille jotka olettavat että ap haluaa viedä lapsensa päiväkotiin mahdollisimman pian, vaikka ei ole mitään sellaista sanonut. Ei panna sanoja toisen suuhun!

Vierailija
11/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhassa on myös työttömien lapsia, joten älä vie tartuttamaan. Työmarkkinatukityöstä ei saa kulukorvausta jos lapsi sairastuu tai itse, mutta hoitomaksut peritään. Se työtön voi olla vaikka sairaalassa töissä ja vatsatauti leviää siellä, kun työttömän on pakko mennä töihin, että saa hoitomaksut maksettua.

Vierailija
12/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päiväkodeissa sitäkään hyvällä katsota, jos lapsi on liikaa turhaan pois, vaan alkaa lastensuojeluhuolet viuhua ilmassa. Mun ymmärtääkseni omat lomat on suunnilleen kielletty juttu, kukapa nyt ei ihan mielellään välillä lomailisi terveenkin muksunsa kanssa töistä ja päiväkodista?

Vierailija
13/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päiväkodeissa sitäkään hyvällä katsota, jos lapsi on liikaa turhaan pois, vaan alkaa lastensuojeluhuolet viuhua ilmassa. Mun ymmärtääkseni omat lomat on suunnilleen kielletty juttu, kukapa nyt ei ihan mielellään välillä lomailisi terveenkin muksunsa kanssa töistä ja päiväkodista?

No johan pomppas. Ei kai lapsen ylipäätään mikään pakko ole tarhassa olla, joten kyllä sieltä saa olla pois kunhan vain ennakkoon ilmoittaa. Esikoulu ja koulu on eri juttu.

Vierailija
14/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ja ottakaa ne muutkin päiväkoti-ikäiset sisarukset kotiin heti kun ensimmäinen alkaa oksentaa koska se tauti on todennäköisesti jo niillä muillakin muksuilla ja on vain ajan kysymys milloin nekin alkaa oksentaa päiväkodissa.

Vierailija
15/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan silloin, jos lapsesi on päiväkodissa lastensuojelun tukitoimena. Muille lapsille lomat ja ylimääräiset vapaapäivät ovat ihan suotavia, jopa toivottuja.

Vierailija
16/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarhassa on myös työttömien lapsia, joten älä vie tartuttamaan. Työmarkkinatukityöstä ei saa kulukorvausta jos lapsi sairastuu tai itse, mutta hoitomaksut peritään. Se työtön voi olla vaikka sairaalassa töissä ja vatsatauti leviää siellä, kun työttömän on pakko mennä töihin, että saa hoitomaksut maksettua.

Itse kun työttömänä olin sairaalassa niin hoitajat kyllä jäi sairaslomalle noista vatsajutuista. Itse en oikein edes tunnista, kun mutenkin oireilen. No, sain kulukorvaukset ainakin.

Vierailija
17/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan pomppas. Ei kai lapsen ylipäätään mikään pakko ole tarhassa olla, joten kyllä sieltä saa olla pois kunhan vain ennakkoon ilmoittaa. Esikoulu ja koulu on eri juttu.

No höpönpöpön. Ihan itse oon tarhapaikkaa hakenut eikä ole lasun tukitoimia, ja kyllä on päiväkodilla toiveena että mahdollisimman säännöllisesti päikkyyn tuodaan. Ja ainahan sinne kaikkien pitää tiedottaa miksi lapsi on pois jos on pois.

Vierailija
18/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pitkään aikaan lasta tarhaan vie, niin alkaa olla koko päikkypaikka vaakalaudalla, kun muitakin tulijoita olisi.

Vierailija
19/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikyt kun on akkavaltaisia laitoksia niin ei ole mitään selkeitä sääntöjä mistään vaan kaikki menee pärstäkertoimien mukaan. Tai näyttäkää mulle laki jonka mukaan on eri säännöt lasten lomailusta lasun kohteeksi joutuneilla ja muilla.

Vierailija
20/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki säälittävät alapeukuttajat... ihan voi sanoakin jos jotain asiaa on. Mutta kun ei taida mitään järkevää sanottavaa olla.