Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin ystävääni.

Vierailija
24.02.2015 |

mietin kauan kirjoitanko tänne, sillä en tiedä lukeeko hän AV:ta.
No jos lukee niin varmasti tunnistaa itsensä tästä.

Oltiin tyttöjen reissulla. juotiin viiniä. juteltiin. Siinä illan aikana hän "syytti" minua hienohelmaksi joka aina meikkaa ja laittaa hiuksensa viimeisen päälle,  ja jolla pitää olla kaikki jotan merkkiä ja kallista.

Okei, pukeudun mielestäni ihan kivasti, vaikkakin pääosin H&M, Lindex, Seppälä osaston halpisvaateisiin ja nekin mielellään sieltä ale rekistä. Ei siis mitään kalliita merkkejä.

Kengät pyrin ostamaan nykyään "laadukkaampina" nahkaisina tai sitten esim mielummin converset vs kahdet markettitennarit. Samalla rahalla kun saan kestävämmät kerralla.

Tykkään myös näyttää siistiltä kun lähden ulos koti-ovesta, ponnari, ripsiväriä ja kulmakynää. Siinä ne meikkaamiset ja ainaiset viimeisen päälle hiustenlaitot.

Tämä voi kuulostaa jonkun mielestä hassulta, mutta itselleni oli kuin isku vasten kasvoja. Olen aina pitänyt että meistä juuri ystäväni on se rohkeampi pukeutuja. En tiedä mitä tapahtui. Kadehtiiko hän jollain tapaa mun ehkä huoletonta lapsettoman elämää kun on itse perheen äiti?
Reissussa tapahtui aika paljon muutakin.
Asioita joista en voi kertoa kenellekään, en edes puolisolleni sillä hän on kuitenkin myös ystäväni ja ystäväni puolison ystävä.
Olen jotenkin niin umpikujassa tämän asian kanssa.
Vaikka oma omatuntoni on puhdas, en tiedä miten tästä jatkaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:24"]

No voi voi eikö aikuinen osaa mennä hotellille, ota taksi.

Mitä jos hänellä on jotain parisuhdekriisiä tai muuta ja hän todell atarvitsi pientä tuulettumista?? Ehkä se oli hänelle henkisesti erittäin tärkeää.

Itse kuulostat siltä että et ole mikään tosi ystävä.

[/quote]

Jos oli tarkoitus olla tyttöjen reissu, niin silloin toista tyttöä ei hylätä minkään takia haahuilemaan yksinään, kaikkein viimeisimmäksi jonkun miekkosen takia.

Ap, sympatiani sinulle. Pitäiskö sinun pitää vähän aikaa etäisyyttä tähän "ystävään"? Ei sinun tarvitse mitään selitellä kenellekään.

Vierailija
2/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin että en hetkeen ota yhteyttä.
Ja helpotti kun sain tänne purettua tuntoni.
Juurikin loukkaavinta oli tuo että dumpataan kun tulikin mielenkiintoisempaa eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamaisen tempun tuo teki, sitä tuskin kenenkään tarvitsee täällä muuksi yrittää muuttaa; moraalittomilla nilkeillä on tietenkin kaikesta omat käsityksensä!

Petetty ystävä, olet ihminen isolla I:llä! Vain ihminen jolla on sydäntä, ylipäänsä miettii ja pohtii elämän perusasioita ihmisarvoisesta näkökulmasta!

Vierailija
4/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvältä ystävältä kuulosta :(

Vierailija
5/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:24"]

Ei kovin hyvältä ystävältä kuulosta :(

[/quote]

..sanoo ilmeisesti maapallon ulkopuolinen yli-ihminen. LOL;)

Vierailija
6/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on nyt vaikeaa ja kaipaa huomiota osakseen ja päätti vaan purkaa huonoa oloaan vaan johonkin ja tilanne oli varmaan niin että hän väsyneenä koki asian niin että sinä olet huoliteltu ja ns. "parempi" ja hän jää muka toiseksi.

Vierailija
7/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta kovin vakavalta.

Oliko kyseessä ihan riita ja pitkä kinastelu, jossa oikeasti moitti sinua? Vai vaan muutama leikillinen lauseenvaihto? 

Minusta vedät nyt herneen nenään ihan turhaan. Unohtaisin hetkessä tuollaiset jutut, koska niin vähäpätöinen asia, jos joku tykkää pukeutua tai laittautua erilailla. 

Onko sillä jotain väliä jos ystäväsi on eri mieltä noin pinnallisesta asiasta? 

Vierailija
8/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kinkimmässä tilanteessa yleensä paljastuu, mikä ns. ystävä on naisiaan/miehiään? Olen pettynyt monta kertaa - ja yllättynyt, kuinka katalia ihmiset pohjimmiltaan on. Oikeastaan juuri kenenkään ei voi täysin luottaa!

Vierailija
9/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro.

ihan turhaan pidät noita asioita itselläsi. Ei ne ole niin pyhiä, etteikö voisi kertoa. Parempi, että puhut.

saat virran auki. Nyt sinä otat syyllisyyttä itsellesi...ihan kuin se olisi sinun vikasi, jos ystäväsi päästelee sammakoita suustaan ja loukkaa sinua.

käperryt kuoreesi ja syyllistät itsesi.  Ihan turhaan...sanot ystävällesi...tai mieluummin puhut miehesi kanssa heti. Kerro  että,tämä asia painaa ja näitä juttuja siellä tapahtui.

saat näkökulmaa, kun kerrot ja kuulet toisen ajatuksia.

kännissä olleen juttuja ei kannata kiveen kirjoittaa...ne vaihtelee.

puhu miehellesi. Kun kerran asia painaa sinua, niin se on tärkeä asia.

Vierailija
10/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli aika syvällinenkin syyttely...
Ja niinkun mainitsin, reissussa tapahtui aika paljon muutakin, asioita jotka eivät kestä päivänvaloa.
Sanotaanko näin että mm. dumpataan yksin vieraassa kaupungissa selviämään hotellille ja jätetään sitten pärjäämään itsekseen kun tulikin muuta mielenkiintoisempaa. Jokainen voi sitten miettiä mitä se mielenkiintoisempi oli.

Ap.

Vierailija
11/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa.

Vierailija
12/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävät käyttäydy tuolla tavalla.

Vierailija
13/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:31"]

Ja niinkun mainitsin, reissussa tapahtui aika paljon muutakin, asioita jotka eivät kestä päivänvaloa.
Sanotaanko näin että mm. dumpataan yksin vieraassa kaupungissa selviämään hotellille ja jätetään sitten pärjäämään itsekseen kun tulikin muuta mielenkiintoisempaa. Jokainen voi sitten miettiä mitä se mielenkiintoisempi oli.

Ap.

[/quote]

Mitä jos hänellä on jotain parisuhdekriisiä tai muuta ja hän todell atarvitsi pientä tuulettumista?? Ehkä se oli hänelle henkisesti erittäin tärkeää.

Vierailija
14/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

[/quote]

Tuohan oli vaan osa stooria, viisainta olla tuomitsematta tuntematta ystävyyttä, ystävyksiä, taustoja ja yhteistä taivalta!

[/quote]

Vierailija
15/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

[/quote]

[/quote]

Ulkomailla, vieraassa kaupungissa jossa on takseja ja "takseja" keskellä yötä.
Ja kyllä, pääsin hengissä hotellille, minua ei huijattu tai raiskattu. Onneksi.
Enkä tiedä olenko sitten se tosi ystävä kun en ole kertonut edes miehelleni että tämä nainen meni ja petti miestään (joka on meidänkin hyvä ystävä) .
Olen kai sitten paska ihminen ja ystävä.

Ap

Vierailija
16/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä pelkäsin että tuleeko tämä ystäväni ikinä enää elossa takaisin hotellille ja jos tulee niin missä kunnossa. Kaikki kun olisi voinut olla mahdollista. Ei oltu vaan ihan missään pikkukaupungissa josta ois voinut lähteä edes etsimään.
Onneksi kuitenkin tuli takaisin ja oli ihan ok, en tosin tiedä miten voi henkisesti. Ei meinaan paljoa keskusteltu kotimatkalla.

Ap

Vierailija
17/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juttele aiheesta ystäväsi kanssa?

Vierailija
18/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin keskustela mutta en saanut vastauksia.
Olen vaan niin umpikujassa näiden ajatusten kanssa.
Tänne oli helpoin anona purkaa tunteet. Niin kuin mainitsin iso osa tuttavistamme on samoja. En voi siis jutella kenenkään kanssa kasvotusten, vaain oli pakko saada purkaa jonnekin.

Vierailija
19/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastatkoon tekemisistään, kannattaako tuota miettiä. Ehkä löytyy muitakin ystäviä, joiden ei tarvi keskittyä ulkonäköseikkoihin ja ole kateellisia.. 

Vierailija
20/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh elikkä lortot ovat sitten pettäneet likkaporukan reissulla. Onpa yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi