Mitä Usassa oikein tapahtuu? Trump tuntuu ennustaneen lähes kaiken mitä Bidenin hallinto tekee nyt
Esim. tiettyjen patsaiden siirtämisen, jo viime vuonna.
Kommentit (29)
Mistä patsaiden siirtelystä Bidenin hallinto on vastuussa? Eikö siellä paikallisesti yleensä tällaisista asioista päätetä?
Trump on nero. Hän on viisauden tulviva Mississippi joka virtaa laveana ja ylväänä tarjoten sammakoille reheviä kutupaikkoja.
Jos niita patsaita siirreltiin viime vuonna niin sitten menee Trumpin tiliin, han oli presidentti.
Jos Amerikan kansan vaaleissa esittämä tahto olisi toteutunut, olisi Donald J. Trump nyt Yhdysvaltain presidentti.
Bidania esittää näyttelijä. Miksi? Tietäisitte jos olisitte seuranneet asioita oikeista paikoista. Odottakaa nyt hetken pikku lampaat niin asiat selviää hitaammillekin.
Ei ole niin vaikeaa ennustaa miten woke kulttuurin myötä minkälaisia tuhoja yhteiskunta tulee näkemään!
ai niin Russia collusion :D
Sama toiminta kuin suomessa, hiljaisuudessa päätetää ja sitten järjestetää julkinen sirkus jossa muka päätetään se mitä konsultit lobbarit ja poliitikot on keskenää sopinut jo ennalta siellä kabinetissä.
Putinin nukke ;D kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa ennustaa miten woke kulttuurin myötä minkälaisia tuhoja yhteiskunta tulee näkemään!
ai niin Russia collusion :D
Ai niin, voisitko puhua suomea?
Vierailija kirjoitti:
Bidania esittää näyttelijä. Miksi? Tietäisitte jos olisitte seuranneet asioita oikeista paikoista. Odottakaa nyt hetken pikku lampaat niin asiat selviää hitaammillekin.
Olet tainnut loytaa kaikenlaisia huumorisaitteja ja fake news tehtaita, naitahan USAssa riittaa. Jos ei ota selvaa eika kielitaitokaan saa kaikista vivahteista selvaa niin se on menoa sitten.
Samaten Trump sanoi jo viime vuonna että Biden sössii Afganistanin.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli ensin itse luvannut afgaaneille maaat ja taivaat ja laittanut maarapaivan milloin USA lahtee sielta.
Kuulin, että Biden vanhuksella on jo vaipatkin käytössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oli ensin itse luvannut afgaaneille maaat ja taivaat ja laittanut maarapaivan milloin USA lahtee sielta.
Afganistanin tapahtumat menee kyllä täysin Bidenin piikkiin. Turha väittää muuta.
Vieläkin ihmeellisempää on se, että Biden ITSE ennusti, mitä hän tulee tekemään jos hänet äänestetään presidentiksi ja SITTEN kansa äänesti hänet presidentiksi ja NYT hän sitten toteuttaa sitä mitä ennusti ja lupasi toteuttaa.
Suomen omien punaniskojen Trumpille vemputusketju.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että Biden vanhuksella on jo vaipatkin käytössä
Huhut on huhuja, mutta Trumpista on valokuva vaippojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja homma kusi pahemman kerran. Kiitos Bidenin.
Biden katkaisi jonkun öljyputken rakentelun Kanadasta ja rupesi ostamaan lähiidästä. Välkky heebo
Ei varmaan ennustanut Joen myrkyllistä pierua.