Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimiehen mielestä olen rivo suustani kun

Vierailija
24.02.2015 |

Kun sanoin hänelle avoimesti, että vatsaani sattuu koska minulla on kuukautiset. Katsoi kammoksuen ja sanoi, että tuollainen rivo puhe on ällöttävää. Onko menkat oikeasti vielä joillekin aikuisille miehille tabu? Omat miesystävät ovat ihan kiltisti tuoneet tamponeja kotiin ja suhtautuneet neutraalisti kun olen sanonut että menkat alkoi, enpä ole ainakaan raskaana.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikansa kun kysyi :D

Vierailija
2/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]No eihän toi nyt rivoa ole, mutta kuukautisten varjolla tapahtuva huomion kerjääminen on aika noloa. [/quote] Huomionkerjäämistä että on KIPUJA ja vastaa rehellisesti mistä johtuu? WTF

[/quote]

Kipuihin auttaa särkylääke/liikunta, eikä mikään sohvannurkassa vääntelehtiminen.
[/quote]
Hei joillain on oikeasti kovat kuukautiskivut, joihin sisältyy ripulia, oksentelua, voimakkaita kylmiä ja kuumia väreitä sekä koko kehon jomotusta. Siinä tilassa on vaikea edes pysyä pystyssä saatikka liikuntaa harrastaa. Eikä reseptivapaista särkylääkkeistä kovin paljon iloa ole. Tuolloin se sohvan nurkassa "nyhvääminen" on paras, mitä asialle voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]

Ei ole kohteliasta käytöstä puhua tuollalailla ruumiintoiminnoista, oletettavasti olitte syömässä tai kahvilla? Se on erityisen huono paikka näille puheille, itsekin paheksuisin.

[/quote]

Tämä! Tunnen henkilöitä, jotka todellakin töissä kahvitunnilla ottavat puheeksi kuukautiskipunsa ja vuotonsa. Meitä on siinä eri-ikäisiä ja kumpaakin sukupuolta... ymmärrämme toki, mutta... kun kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut kenenkään normaaleista ruumiintoiminnoista ( vessakäynneistä yleensä).

Ettei kukaan luulisi, että jotenkin häpeäisin sinänsä kuukautisia, niin voin kertoa, että isäni ja kaikki veljeni ovat ostaneet minulle erilaisia kuukautissuojia ilman mitään rutinaa. Muistaakseni myös mieskaverinikin on.

Se on vaan vähän tyylijuttu.

[/quote]

Jooh.

Mutta tässä tapauksessa olikin kyseessä miehen itsensä esittämä kysymys (mikäs sulla on) johon annettiin vastaus (kuukautiseni ovat kivuliaat).

Vierailija
4/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]No eihän toi nyt rivoa ole, mutta kuukautisten varjolla tapahtuva huomion kerjääminen on aika noloa. [/quote] Huomionkerjäämistä että on KIPUJA ja vastaa rehellisesti mistä johtuu? WTF [/quote]   Kipuihin auttaa särkylääke/liikunta, eikä mikään sohvannurkassa vääntelehtiminen. [/quote] Hei joillain on oikeasti kovat kuukautiskivut, joihin sisältyy ripulia, oksentelua, voimakkaita kylmiä ja kuumia väreitä sekä koko kehon jomotusta. Siinä tilassa on vaikea edes pysyä pystyssä saatikka liikuntaa harrastaa. Eikä reseptivapaista särkylääkkeistä kovin paljon iloa ole. Tuolloin se sohvan nurkassa "nyhvääminen" on paras, mitä asialle voi tehdä.

[/quote] Niinpä, esim. itse olen monesti oksentanut kipujen vuoksi enkä juuri kestä seisaallani. Eipä tuu mieleen lähteä reippailemaan siinä tilassa.

Vierailija
5/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohteliasta käytöstä puhua tuollalailla ruumiintoiminnoista, oletettavasti olitte syömässä tai kahvilla? Se on erityisen huono paikka näille puheille, itsekin paheksuisin.

Vierailija
6/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengattiin ihan meillä ja olin kivuissa ja hän kysyi mikä on. Ap

Vierailija
7/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuollaista miestä. Onko hän parisuhteessa? 

Mun mies hakee vaikka peräpukamavoiteet ja nännirasvat jos tarvitsee, eikä aiheuta minkäänlaista häpeän tunnetta.

Vierailija
8/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joutuu ostamaan tampponi tai sidepakkauksen pitää naisen ostaa lava kaljaa, pyytämättä.

Vierailija
9/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida seurustella tämä kaveri, mutta on siis jo reilusti yli parikymppinen ja seurustellut aiemmin. Ap

Vierailija
10/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi nyt rivoa ole, mutta kuukautisten varjolla tapahtuva huomion kerjääminen on aika noloa.

Vierailija
11/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]Jos mies joutuu ostamaan tampponi tai sidepakkauksen pitää naisen ostaa lava kaljaa, pyytämättä.
[/quote]

No miksi ihmeessä? Jos ostan miehelleni suihkusaippuaa niin hänen pitää ostaa minulle timanttisormus?

Vierailija
12/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]No eihän toi nyt rivoa ole, mutta kuukautisten varjolla tapahtuva huomion kerjääminen on aika noloa.
[/quote]

Huomion kerjäääminen? Varmaan yhtälailla huomionkerjäämistä mainita oksennustaudista tai raskaudesta?

Vierailija
13/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]No eihän toi nyt rivoa ole, mutta kuukautisten varjolla tapahtuva huomion kerjääminen on aika noloa.
[/quote]
Huomionkerjäämistä että on KIPUJA ja vastaa rehellisesti mistä johtuu? WTF

Vierailija
14/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raivoa ole. Mulla on mies ja kiitettävä määrä miespuolisia kavereit. En tuo menkkoja esiin, mutta.vastaan kun kysytään. Jos kysyy että mikä on kun sohvan nurkassa nysvään sikiöasennossa tai miksi menen vessaan niin usein niin vastaan. Mitäs kysyi. Tyttökavereiden kanssa menkat saattaa tulla esiin ihan muutenkin.

Vierailija
15/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallisesti kerrottu aiheesta. Musta uhan hyvä kertoa, että miksi näyttää tuskaiselta, eihän tuossa mitään noloa ole.

Vierailija
16/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]

[/quote]

Tämä! Tunnen henkilöitä, jotka todellakin töissä kahvitunnilla ottavat puheeksi kuukautiskipunsa ja vuotonsa. Meitä on siinä eri-ikäisiä ja kumpaakin sukupuolta... ymmärrämme toki, mutta... kun kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut kenenkään normaaleista ruumiintoiminnoista ( vessakäynneistä yleensä).

Ettei kukaan luulisi, että jotenkin häpeäisin sinänsä kuukautisia, niin voin kertoa, että isäni ja kaikki veljeni ovat ostaneet minulle erilaisia kuukautissuojia ilman mitään rutinaa. Muistaakseni myös mieskaverinikin on.

Se on vaan vähän tyylijuttu.

Vierailija
17/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jos kerta kysyi ja oli liian "rivoa" niin mitäs olisi pitänyt vastata? Huhhuh. Miten on huomion kerjäämistä kun sanoo että on menkat kysyttäessä huonon olon syytä... Miehiä ne ei yleensä kiinnosta ja joitakin ahdistaa niin enemminkin hiljenevät kuin antavat huomiota.

Vierailija
18/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, omassa kaveripiirissä on muutamia noin 25-vuotiaita miehiä joille kaikki menkkajutut on ihan hyi yök. Pissakakkajutut sen sijaan on huisin hauskoja, mutta kuukautisveri on ilmeisesti jotenkin saastaista ja kamalaa. Revitään huumoria joistain tamponeista yms.

Varmaan sanomattakin selvää että nämä ovat ne samat miehet joilla niitä parisuhteita on ollut vähiten / ei yhtään :D

Vierailija
19/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:37"]Jos mies joutuu ostamaan tampponi tai sidepakkauksen pitää naisen ostaa lava kaljaa, pyytämättä. [/quote] No miksi ihmeessä? Jos ostan miehelleni suihkusaippuaa niin hänen pitää ostaa minulle timanttisormus?

[/quote]

Kaljaa ihan siksi että rättien ostaminen on miehille noloa ja pitäähän sitä jotain viihdettä olla menkkojen ajaksi. Lisäksi kaljoissaan kestää ne pms oireet paremmin.

Vierailija
20/26 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"]

Kaljaa ihan siksi että rättien ostaminen on miehille noloa ja pitäähän sitä jotain viihdettä olla menkkojen ajaksi. Lisäksi kaljoissaan kestää ne pms oireet paremmin.

[/quote] Miksi on noloa? Sehän on vain merkki siitä, että sinulla on nainen ja naiset ne nyt sattuu menstruoimaan. Jos ei kelpaa, siirry miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi