Ihannenainen, minkälainen?
Kommentit (5)
Tämä se on. Vaikka Sannan luonne on kinkkinen ja tempperamenttinen mä voisin kesyttää.
https://pbs.twimg.com/media/E-8XuqHXEAQzhT7?format=jpg&name=small
(Ihannenainenhan on sellainen jota ei odotakaan koskaan tapaavansa.)
Luonteen hienoudet enimmäkseen pinnan alta hitaasti löydettävissä, välittömän valovoimaisuuden sijaan. Introvertti outolintu, hyvin älykäs ja mielikuvituksellinen. Tunnekeskeinen, herkkä ja empaattinen. Kiinnostunut taiteista ja tieteistä, mutta huumorintaju ja leikkimielisyys pitävät maan pinnalla. Ajattelee itse mutta sortumatta huuhaahan. Erottuu joukosta aitoudellaan eikä itsetarkoituksellisella eksentrisyydellä. Jos on somessa, keskittyy siellä tuomaan esille ajatuksiaan ja töitään. Arvomaailma ei painota suorittamista vaan läsnäolemista ja merkityksellisyyttä.
Pukeutumisessa on persoonallisuutta esim. korujen muodossa. Saattaa olla harkitusti tatuoitu muttei välttämättä. Hoikka tai normaalipainoinen. Muodokas tai ei muodokas, sillä ei niin väliä. Sielukkaat silmät, intensiivinen katse tai kauniin lämmin hymy.
Fiksu, lukenut, keskustelutaitoinen, positiivinen, järkevä, elämälle ja ilmiöille utelias. Tykkää matkustelusta ja kulttuuritapahtumista. Itsenäinen, on myös omia menoja ja kavereita, ei tarvitse päivittäistä näkemistä tai kuulemista. Ei halua muuttaa yhteen eikä halua lapsia.
Ulkonäöllisesti perusnaisellinen. Saa olla pyöreäkin, toisille se sopii. Isot kauniit silmät, vaaleat hiukset. Hillitty meikki tilanteen mukaan. Minua lyhyempi.
Naisena vastasin, koska aloitusta ei oltu rajattu vain miehille..