Mikä tuota Madonnaakin vaivaa?
Noloja kuvia yli 60-vuotiaalta naiselta. Eikö hän saanut aikanaan sitä huomiota yllin kyllin, kun oli koko planeetan suosituin ja seksikkäin pop-tähti? Miksi hän ei vaan anna periksi ja hyväksy tosiasioita? Ne on toiset tytöt jotka on nyt kukkulan kuningattaria, ei Madonna leikeltyine naamoineen ja karmean noloine peppukuvineen.
Kommentit (9)
Mun mielestä ne kuvat on ihan ok. Sen sijaan se leikelty naama ei ole ok. Ihan hyvin vois näyttää naamasta ikäiseltään eikä siltä, että on pukenut Kardashian-naamarin.
Ja ostaako näitä poikaystäviän? Tai sitten ovat vaan jotain täysin turvattomia katu- tms. lapsia, joille Mamma Madonna on enemmänkin äitihahmo.
Oon samaa mieltä. Jättäisi nämä ”räväkät temput” jo taakseen. Hän voisi vanheta arvokkaasti, hän on ehtinyt jo tehdä niin paljon. Ilmeisesti haluaa roikkua mukana instajulkisuudessa kun kerran nuoremmatkin.
En enää seuraa tai kuuntele Madonnaa.
Ikäkriisi. Aivan paniikissa koko muori.
Miksi seuraat sitten häntä etkä niitä "kiinnostavia"? Kuinka vanha olet itse? :D
Hän haluaa ilmeisesti edelleen paukuttaa rajoja provosoimalla. Vanha nainen keikistelemässä on tabu
Olipas halvan näkönen sisustus. Ihan ku joku neukkukuutio.
Mitä se nyt on tehnyt?