Mies joka itkee koko ajan ja roikkuu minussa, ahdistaa
Mä en jaksa. Aina kun meille miehen kanssa tulee riitaa, se päättyy siihen että mies purskahtaa itkuun. Enkä todellakaan ole mikään hirviö. En riidan aikana huuda, kiroile tai mene henkilökohtaisuuksiin, vaan sanon mielipiteeni varmasti ja jämäkästi. Silti mies alkaa aina itkeä. En ymmärrä miten voi olla niin herkkä. Voisiko olla jotain tekemistä sen kanssa, että mies sairastaa kaksisuuntaista?
Toinen ongelma on, että vaikka olemmekin parisuhteessa, haluaisin silti pitää oman yksityisyyteni. Mies on eri mieltä. Miehellä on nimittäin tapana tutkia minun tavaroitani. Jos vaikka jätän muistikirjani työpöydälleni auki, mies varmasti lukee mitä kirjassa lukee, eikä näe siinä mitään väärää. Tai jos surffaan kännykälläni av:lla, miehen on pakko tulla kurkkimaan millä sivuilla olen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisin joskus antanut miehelle aihetta epäluuloon, mutta nyt ei ole siitä kyse. Miehen mielestä yksinkertaisesti parisuhteessa kaikki pitää jakaa. Haluaisin myös omassa kodissani käydä suihkussa yksin, mutta mies tekee tästäkin ongelman. Hän aina vähintäänkin tunkee samaan aikaan pesemään hampaitaan, jos en laita ovea lukkoon.
Kolmas ongelma on se, että mies haluaa välttämättä aina kaahata ja hurjastella autollaan. Olen yrittänyt puhua, että ajaisi rauhallisesti, koska minulle tulee todella herkästi huono olo autossa, mutta puheella ei ole mitään vaikutusta. Viimeksi tänä aamuna jouduin aamulla pidättelemään oksennusta kun tulin miehen kyydissä töihin. En ole miehelle kertonut, mutta pahoinvointiakin suurempi ongelma on se, että minä häpeän kuollakseni jos joku tuttu näkee minut mieheni kyydissä, kun hän ajaa niin kuin juuri 18-v täyttänyt amisjuntti.
Minusta tuntuu, että suhteemme on äiti-poika suhde, eikä kahden aikuisen välinen suhde. :-(
Kommentit (11)
En ota ikinä tällaisiin kantaa ennen kuin olen kuullut miehen ajatukset.
Minulle tuli tuosta mieleen juuri tuo äiti-poika -suhde. Olen ollut itsekin tuollaisessa suhteessa ja se oli todella ahdistavaa. Puhuin miehen kanssa paljon asiasta, mutta hän ei vaan ymmärtänyt, mistä puhun. Miehen mielestä hän vain rakasti minua, eikä nähnyt käytöksessään mitään outoa. Hänellä ei ollut minkäänlaista käsitystä normaalista parisuhteesta. Seksin harrastaminen alkoi tuntua minusta vastenmieliseltä, koska mies oli kuin oma lapsi minulle. En voinut lopulta muuta, kuin lopettaa koko suhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:04"]
Minulle tuli tuosta mieleen juuri tuo äiti-poika -suhde. Olen ollut itsekin tuollaisessa suhteessa ja se oli todella ahdistavaa. Puhuin miehen kanssa paljon asiasta, mutta hän ei vaan ymmärtänyt, mistä puhun. Miehen mielestä hän vain rakasti minua, eikä nähnyt käytöksessään mitään outoa. Hänellä ei ollut minkäänlaista käsitystä normaalista parisuhteesta. Seksin harrastaminen alkoi tuntua minusta vastenmieliseltä, koska mies oli kuin oma lapsi minulle. En voinut lopulta muuta, kuin lopettaa koko suhteen.
[/quote]
Minullekin tulee aika usein sellainen olo, että seksi tuntuu vastenmieliseltä juuri sen takia, että mies käyttäytyy samaan tyyliin kuin 8-vuotias poikani.
Mies saa välillä myös kiukkukohtauksia, jos esimerkiksi dvd-laite ei toimi. Tiuskii muille ja saattaa potkaista laitetta, kun mies purkaa kiukkuaan.
AP
[/quote]
Normaali heterosuhde on tosiaan isä-tytär-suhde. Nainen hakee miehestä turvaa. Toisin päin käännettynä ei tule toimimaan...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:14"]
[/quote]
Normaali heterosuhde on tosiaan isä-tytär-suhde. Nainen hakee miehestä turvaa. Toisin päin käännettynä ei tule toimimaan...
[/quote]
Ei toimi ihan noinkaan päin. Tuollaisessa suhteessa ahdistuu mies. Tasapainoisessa suhteessa on kaksi aikuista.
No jättäähän tuollainen takertuva kyylä pitäisi, mutta sitten alkais varmaan itsemurhalla uhkailu?
Bipo varmaan suurelta osin aiheuttaa tuon.
No, jopas nyt. Miehen versio voisi olla aivan eri. Vaikka, miksi vaimo haluaa olla etäinen ja salailee asioita.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:29"]
No, jopas nyt. Miehen versio voisi olla aivan eri. Vaikka, miksi vaimo haluaa olla etäinen ja salailee asioita.
[/quote]
No mutta kun en salaile. En varmastikaan jättäisi muistikirjaani työpöydälleni, jos siellä olisi jotain salaisuuksia. Ärsyttää vain se, että miksi sitä muistikirjaa pitää oikein vartavasten alkaa lukemaan! Mielestäni ei ole kohteliasta.
ap
Oudolta kylä kuulostaa. Ehkä ette miehen mielestä ole riittävän symbioosissa.
No jösses.Jätä Se,kuka pöljä nyt tommosessa jaksaa elää.Itsekin ajattelin jossain vaiheessa nykyiseni dumpata kun alkaa olla liian nössykkä ja tulee vielä samanlainen luuseri tuosta ku sun ukko jo on.
up