Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntosijoittaja ei aina todellakaan ole rikas!

Vierailija
24.02.2015 |

Vaikka ihmiset näin tuntuvat luulevan. Itse olen sijoittaja lainarahalla. Olen jo monta vuotta maksanut kahdesta asunnosta lainaa 160 tonnin edestä. (Omaa rahaa oli vain 60 tonnia). Elän pienillä tuloilla netto alle 2000e ja lainoja makselen lähes 25 vuotta. Kaikki sijoittajat ei siis ole mitään porvareita ja riistovuokranantajia. Tämä on minun konstini säästää vanhuutta varten, jotta tulen silloinkin omillani toimeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asuin opiskelijana yhden mummon asunnossa, joka itse asui kaupungin vuokra-asunnossa.

Vierailija
2/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä aina, varsinkaan syntymärikas. Isäni oli puoliorpo. Lähti yläasteikäisenä maailmalle kunnan jauhoilta ja kansakoulupohjalta. Opetteli ensin autonasentajaksi, sitten raksa-alan. Kun kuoli, omisti rakennusfirman, kesämökin, varastohallin ja paritalo-osakkeen ja n. 15 sijoitusasuntoa ja tontteja. Ulospäin vaatimaton mies, kulki paikatuissa työhaalareissa ja ei lomaillut ulkomailla kuin pari kertaa, ei olisi ehtinytkään, ainoa, mikä ehkä kieli varallisuudesta, oli vuosittain vaihtuva velaton paku. Kauppakassikin oli aina "sisäänajettu  jo jokunen vuosi"-versio ja korjaili itse.... Ei koskaan kehunut omistuksillaan. Muisteli vaan aina, miten noloa oli lähteä kesken koulupäivän kerjäämään kunnalta sitä jauhosäkkiä ja muistan ne kyyneleet silmissä, kun luki Kalle Päätaloa.

(ja jos luulette, että minä tai sisarukseni pääsimme helpolla, niin faija tuumasi kun muutin kotoa, että teeppä kovasti töitä. Ei tosiaankaan tunkenut rahaa taskuun.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:19"]Vaikka ihmiset näin tuntuvat luulevan. Itse olen sijoittaja lainarahalla. Olen jo monta vuotta maksanut kahdesta asunnosta lainaa 160 tonnin edestä. (Omaa rahaa oli vain 60 tonnia). Elän pienillä tuloilla netto alle 2000e ja lainoja makselen lähes 25 vuotta. Kaikki sijoittajat ei siis ole mitään porvareita ja riistovuokranantajia. Tämä on minun konstini säästää vanhuutta varten, jotta tulen silloinkin omillani toimeen.
[/quote]
.
Kyllä musta ihminen on rikas, jos sillä on monta kymmentä tonnia rahaa. Kaikilla ei ole mitään mahdollisuutta edes yhteen asuntolainaan.

Vierailija
4/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi ylimääräistä asuntoa ja molemmat ostettu velaksi. Vuokrille lyhennän lainoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi