Hyvät joustinpatjat edullisesti
Hei teille,
onko kellään kokemusta, mistä kannattaisi hankkia joustinpatjat?
Olen köyhä enkä voi maksaa paljon ja sen vähänkin maksaisin mieluiten osamaksulla, eli jokin Hobby Hall tai NetAnttila olisi kätevä ostopaikka. Tai neuvokaa muita, kun en tiedä!
Katselin vähän jo valikoimaa, 300 - 400 e saa jo halvimmillaan 2 patjaa. Ei kuulosta pahalta, mutta ovatko patjat hyviä?
Pidän kovasta sängystä, joten ihan pehmeä patja ei olisi hyvä. Nyt minulla on vaahtomuovipatja, hyvä on ollut sekin, mutta on hieman upottava johonkin tarkoitukseen... :)
Painan n. 70 kg ja voisin hankkia seuraksi korkeintaan 100-kiloisen miehen. Onko hyvä hankkia korkeint. 120-kiloisen sänky, jos pitää kovemmista patjoista? Muissa sanottiin, että sopii kaikille vartalotyypeille max. 100 kg. On siinäkin kasvunvaraa.
Sänky on jo valmiina, sen aion pitää enkä halua esim. runkopatjaa. Vaan kerrassaan 2 joustinpatjaa 80 x 200 cm edullisesti.
Iso kiitos hyötynäkökulmista :)
Kommentit (4)
Hyvän saa edullisesti, mutta sinä tunnut etsivän hyvää halvalla ja sitä ei saa.
Ei halvalla saa oikein hyvää. Entinen oli meillä halpis Bonnel, 10 v. vanha. Nyt ostin Askosta 600 euron patjan x 2 ja olen ollut siihen tyytyväinen. Lonkkakivutkin loppui.
Hei, en tiedä mikä on halpa tai edullinen näissä asioissa. Siks kysyn neuvoa täältä, kokemukset kiinnostaisivat. En ole miettinyt hintarajaa. Peruspäivärahalla mennään lapsen kanssa, eli kuukausitulot ovat lapsilisineen n. 750 e. Köyhätkin nukkuu...
Ylennys