Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemäs vuosi aivoliitossa

Vierailija
24.02.2015 |

meillä ainakin kriisiä pukkaa. Onko tosiaan niin että aina seitsemän vuoden välein on hankampaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin meinasi tulla ero. T ällölättäpylly

Vierailija
2/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne teidän aivot on liitetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

avio... Aivotkin on välillä kyllä koetuksella. -ap.

Vierailija
4/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi klassisesti että 7 v naimisissa ja ero. Tosin. Eroa tehtiin jo ekasta avioliittovuodesta alkaen, ettei ollut mikään kriisi ku koko liitto oli pelkkää kriisiä alusta loppuun. Menin ihan liian nuorena naimisiin (21v) uskonnollisista syistä, enkä osannut silloin itse arvioida minkälainen mies minulle sopisi, minkälaiselle miehelle minä itse sopisin ja minkälaisen voisin tehdä onnelliseksi. En myöskään edes niin nuorena oikein tiennyt, minkälaista elämää oikein haluan elää.

Muttei kaikille noin käy. Ihan eri tilanne jos on oikeasti tiennyt mitä tekee, ku meni alunperin naimisiin, toisin kuin minä. Ja että liitossa ollut paljon hyvää ja että on yhdistäviä tekijöitä ja asioita, jotka voi kantaa tuon vaikean ajan yli.

Vierailija
5/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niitä kriisejä tulee ja menee. Ei oo väliä monesko vuosi on menossa. Aina ajoittain on kyllä pelkkää tahtomista, kun taas välillä on niin paljon rakkautta että vois muille jakaa.
Tylsäähän se ois jos kokoajan ois tasasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme