Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyslomalla oleva ramppaa jatkuvasti työpaikalla

Vierailija
24.02.2015 |

Mitä mieltä olette tästä? Äitiyslomalla oleva työkaveri tunkee jatkuvasti mukaan firman kuukausittaisiin kahvihetkiin esittelemään vauvaansa. Kuukauttakaan ei kulu etteikö hän kävisi täällä... Työkaveri ei asu lähellekään työpaikkaa eikä hänellä ole mitään asiaa tänne suunnalle muutoin, joten vierailuilla ei ole mitään pointtia.

Hän tulee käymään ainoastaan silloin, kun työpaikalla on eniten porukkaa yhdessä (kuukausittainen kahvihetki) ja jolloin hän saa varmasti suurimman huomion. Teema on aina sama, katsokaa mun vauvaa ja kuunnelkaa miten mulla menee. Aivan sairaan ärsyttävää. Ymmärtäisin jos työyhteisö olisi pieni ja jos hän olisi ollut täällä ikuisuuden, mutta toimisto on iso ja hän raskautui melkein heti työpaikan saatuaan. Puolet ihmisistä ei tunne häntä, joten hän tekee kahvitauoista ainoastaan kiusallisia.

Osaako joku kertoa, miksi hän on näin huomionhakuinen? Johtuuko se siitä, että kotiäitinä olo on tylsää? Mä en ymmärrä...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä eräs painavista syistä irtisanottu(!) työntekijä kävi parin kuukauden ajan kerran viikossa kahvilla työntekIjöiden kahvitauon aikaan... Ketään ei hänen horinansa kiinnostanut, eikä rivityöntekijöistä kukaan kehdannut hänelle sanoa, ettei ole kovin soveliasta enää siellä käydä.

Vierailija
2/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:13"]

Jos noin ahistaa, vaihtakaa sitä kahvihetken viikonpäivää joka kerta

[/quote]

Siinä on syynsä miksi se on tiettynä aikana, joten ei valitettavasti onnistu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistun virkistyspäiviin, koska minut kutsutaan niihin. Muuten en käy töissä kuin pakon edessä (omia asioita hoitamassa).

Vierailija
4/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa ajankohtaa älkääkä kertoko sille lokille siitä. Sielläpä pyörii. Tiedän ton vitutuksen, meillä käy pyörimässä silloin tällöin näitä. Yrittävät udella asiakkaista (hoitoalalla. Eipä voida kertoo mtn ku salassapitovelvollisuus. Pakkaa vissiin unohtumaan moinen ja juoruja kalastelevat?

Vierailija
5/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin raskasta sulle? Mieti sitä. Mene ittees. Se on sen naisen työpaikka, vaikka olisi hoitovapaalla.

ehkä on just se henkireikä...että,jaksaa vauvan kanssa kotona. Niin paljon täällä puhutaan äitien masennuksesta. Ja sitten tällainen työssä käyvä ulisee kahvihetkestä. Nolo.

anna käydä. Älä nipota. Hanki jotain kiinnostavampaa tekemistä, kuin sen naisen kyttääminen. Mun mielestä sä olet tosi inhottava ajattelumaailmaltasi. Ns. Ikävä ihminen. Monille äideille on iso kynnys tulla käymään hoitovapaalla. Ja kollegat saattaa rutista sitä, kun ei mitään kuulu...pitäis äidin enemmän huomioida kollegoja....miks te työssä käyvät ette huomioi sitä vauvalomalla olevaa....rutisette, jos se käy  ja rutisette jos se ei käy.  RU  ti naa.

sitä vois pyytää käymään...usein se vaan unohdetaan tyystin...ei kiinnosta se vauvailija...ja sit se on Byääääh! Mun kahvihetkeni tiellä! Ja pilaa Mun valokuvan...BYÄÄÄÄÄH!!!! Hoitajan te tarvitsisitte ja loman ihan itsellenne...ja että joku hoitais teitä...poissa työelämästä olemasta siellä riesana ja urputtajana...urputtajana milloin mistäkin. Aina kun mahdollista...ja vaikkei olisi mahdollistakaan...niin kyllä urputuksen aiheen keksitte. Väääväää.

Vierailija
6/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:52"]Hän esimerkiksi antoi muutaman miehen avoimesti kouria persettään toimistolla... Hassua flirttiähän se vain hänen mielestään oli!

[/quote]

Olisin enemmän huolissani, jos työpaikallani olisi tuollaisia miehiä.

Vierailija
7/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:44"]

Mulla ihan samanlainen duunikaveri :D sanoi toki ihan suoraan ettei viihdy kotona ja tulikin töihin heti vanhempainvapaan loputtua

[/quote]

Mä ymmärtäisin tän jotenkin jos sillä olisi joku kova palo palata takaisin töihin, mutta hän on tehnyt hyvin selväksi sen, että on kotona vielä ainakin vuoden.

Kaivelee mun persettä sen takia, että hän on suoraan sanottuna hiton ärsyttävä ihminen ja toivon, että hän pysyisi siellä äitiyslomalla. Oli töissä ollessaan toimiston "halpa nakki", teki työnsä ihan miten sattuu ja keskittyi lähinnä miehille lirkutteluun. Hän esimerkiksi antoi muutaman miehen avoimesti kouria persettään toimistolla... Hassua flirttiähän se vain hänen mielestään oli!

Koskaan en ole oikeassa elämässä tavannut ketään noin huomionkipeää ja se käy lähinnä hermoille. Olisi kiva jutella kahvilla työkavereille ilman sitä, että toinen tuo tilaisuuteen itkevän vauvansa joka jumalan kuukausi ja tekee siitä hänen hetkensä.

[/quote]

Sulla on AP todella outo työpaikka, jos miehet kourivat siellä naispuolisia työntekijöitä. En kyllä yhtään ihmettele että työkaverisikin ovat outoja.

Vierailija
8/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä on tuo kuukausittainen kahvihetki??

" tunkee jatkuvasti mukaan firman kuukausittaisiin kahvihetkiin "

Vierailija
9/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa häiritsee? Olet vihainen, kun työkaverin vauva saa huomiota? Miksi nainen tulisi jonain muuna aikana, kun nyt tiettyyn aikaan tietää tapaavansa kaikki?

Vierailija
10/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se käy kerran kuussa ja ap:tä ärsyttää. Aha.

Vierailija
11/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee käymään ainoastaan silloin, kun työpaikalla on eniten porukkaa yhdessä (kuukausittainen kahvihetki) ja jolloin hän saa varmasti suurimman huomion.

Käy kerran kuussa? Onpa tooooooosi ahdistavaa!

Vierailija
12/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi rampata jatkuvasti, mutta sitten kuitenkin kerran kuussa.

Vierailija
13/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:22"]Mikä tuossa häiritsee? Olet vihainen, kun työkaverin vauva saa huomiota? Miksi nainen tulisi jonain muuna aikana, kun nyt tiettyyn aikaan tietää tapaavansa kaikki?
[/quote]

Haluaa varmistaa työpaikkansa pysyvyyden... Jos työn taso ja henkilön toiminta muutenkaan ei miellytä, niin yhden hengen yt:t pystyyn hoitovapaan jälkeen!

Vierailija
14/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:25"]

Hän tulee käymään ainoastaan silloin, kun työpaikalla on eniten porukkaa yhdessä (kuukausittainen kahvihetki) ja jolloin hän saa varmasti suurimman huomion.

[/quote]

Sen yhteisen kahvihetken varsinainen tarkoitus ei varmaan ole jonkun äippälomalaisen mukulan ihastelu? Ja joo, mun mielestä on ärsyttävää kun niitä vauvoja tullaan esittelemään työpaikalle ja pitäis olla että "tuitui, ihana" ja oikeesti evvk. Sitten mulkoillaan kun ei osoita kiinnostusta.

Vierailija
15/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:36"]

[/quote]

Sen yhteisen kahvihetken varsinainen tarkoitus ei varmaan ole jonkun äippälomalaisen mukulan ihastelu? Ja joo, mun mielestä on ärsyttävää kun niitä vauvoja tullaan esittelemään työpaikalle ja pitäis olla että "tuitui, ihana" ja oikeesti evvk. Sitten mulkoillaan kun ei osoita kiinnostusta.

[/quote]Kerran kuussa?? Älä nyt naurata, ap.

Vierailija
16/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö kysyä sulta lupa. Oleto vela

Vierailija
17/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]Miten sinua voi häiritä jonkun vierailu kerran kuussa??

Vierailija
18/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa yks joka oli töissä vaan vuoden ja jäi äitiyslomalle. Äitiysloman aikana sai vakituisen paikan muualta ja silti käy nyt hoitovapaalla vanhalla työpaikalla "moikkaamassa" vauvan kanssa.

Vierailija
19/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pidä siitä naisesta? Oikea syy ei voi olla sen kerran kuussa käynnit.

Vierailija
20/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:40"]

Mua huvittaa yks joka oli töissä vaan vuoden ja jäi äitiyslomalle. Äitiysloman aikana sai vakituisen paikan muualta ja silti käy nyt hoitovapaalla vanhalla työpaikalla "moikkaamassa" vauvan kanssa.

[/quote]Sinä nyt vaan olet sellainen suomalainen perusjuntti joka ei uskalla mennä minnekään tapaamaan ihmisiä.