Mitä av on opettanut sinulle?
Juu eli kerrotaan tosiaan mitä ollaan opittu täällä av.lla?
Aloitan; Olen oppinut katsomaan tekstejä läpi sormien en loukkaannu minkäänlaisista kirjoituksista.
Arvaan monesti otsikosta mitä kirjoituksella oikeesti haetaan.
Kommentit (26)
Että suomessa on helvetin paljon tyhmiä ihmisiä ja vain oma tapa on oikea, oli sitten kyse mistä tahansa. Että ei haluta edes ymmärtää toista, ollaan kateellisia.
Että ruokaan menee rahaa mitätön määrä kuussa ja vaikkapa meidän perheen tuloilla pitäisi jäädä kuukausittain säästöön ainakin tonni (vaan eipä jää yhtään, pidämme matkustelusta jne.).
Että ihmisillä on tylsä elämä, eikä av-mammat matkustele paljoa tai muuten käytä elämiseen rahaa, vaan hengaavat kotona.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:41"]Että suomessa on helvetin paljon tyhmiä ihmisiä ja vain oma tapa on oikea, oli sitten kyse mistä tahansa. Että ei haluta edes ymmärtää toista, ollaan kateellisia.
Että ruokaan menee rahaa mitätön määrä kuussa ja vaikkapa meidän perheen tuloilla pitäisi jäädä kuukausittain säästöön ainakin tonni (vaan eipä jää yhtään, pidämme matkustelusta jne.).
Että ihmisillä on tylsä elämä, eikä av-mammat matkustele paljoa tai muuten käytä elämiseen rahaa, vaan hengaavat kotona.
[/quote]
Päinvastoin! Tyypillinen av-mamma on kovatuloinen tuomari tai kirurgi, joka matkustaa ainakin neljä kertaa vuodessa. Lisäksi hänellä on kolme hoikkaa ja hyvinkäyttäytyvää lasta eikä yhtä ainutta raskausarpea.
Että jos naisen BMI on yli 20, on nainen lihava. Jos BMI on yli 25, on nainen hirvittävä sotanorsu jonka pitäisi tehdä itsemurha. Laihduttaa ei kannata yrittääkään, koska lihavat naiset salilla pilaavat hoikkien ja täydellisten naisten treenin. Jos joku mies ihastuu ylipainoiseen naiseen, on hänellä automaattisesti joku sairas fetissi.
Kun joku vähänkin älykkäämpi vastaa ketjuun, ketju kuolee.
Sen, että synnyttäneellä naisella ei tee enää yhtään mitään ja sen, että KAIKKI naiset ovat Pyhän Vulvansa jalustalle nostavia ja miehen lompakolla loisivia huoria.
Olen oppinut paljon kissoista :3 *läpyläpy*
Oon oppinut, että moni ihminen on tekopyhä sekä sokeita omille virheilleen ja puutteilleen, ja että kaikki on aina muiden vikaa eikä suinkaan koskaan ole mitään peiliinkatsomista. Oon oppinut, että useiden ihmisten tavat "ratkaista" asioita on tosi lapsellisia ja oon oppinut, että ihmiset valehtelee ja jättää kertomatta tosi paljon asioita esim. parisuhteessa.
Oon oppinut, että monien ihmissuhteet ei perustu rakkauteen ja luottamukseen ja avoimuuteen, vaan johonkin kummalliseen oman egon pönkitykseen.
Nämä asiat on oikeasti tullut mulle yllätyksenä, mun oma kaveripiiri on ihan eri maailmasta kuin tämä porukka täällä palstalla. Oon jotenkin tosi järkyttynyt ja surullinen, ei enää ihmetytä miks maailma on tällanen paikka ku on.
Että naisistakin löytyy todella sairaita tapauksia... Netin muilla keskustelupalstoilla kaikki hulluus on 99 prosenttisesti miesten näppäimistöltä lähtöisin, mutta täällä naiset kunnostautuu ihan tosissaan!
Olen oppinut että itseään kehuminen on väärin. Et sä mikään nätti oo se on vaan sun pääsi sisällä.
Oon järkyttyny kuinka paljon miehet pettää!!!
Lihavat ovat yhtä arvokkaita kuin laihat vaikka ovat ehkä "kalliimpia" koska massaa enemmän.Heh.
Kuinka tyhmiä ja pahansuopia ihmisiä maailmassa onkaan.
Uusia sanoja ja sanojen merkityksiä.
Että sellanen ihminen joka nimittelee muita ihmisiä Ei ole onnellinen.
Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa elää.
Olen oppinut sen että kukaan muu kuin sellainen joka on samassa tilanteessa suhteessa varattuun, ei sitä hyväksy. Eikä edes yritä ymmärtää.
Tunnistamaan av-mamman!