Miksi niin monet naiset pukeutuu löysiin
ja rumiin vaatteisiin? Varsinkin nuoret naiset, mutta myös keski-ikäisillä on näitä rumia vaatteita. Tarkoitan ylileveitä housuja ja farkkuja, leveitä neuleita, paitoja ja takkeja, paksupohjaisia maihareita. Hoikat naiset peittävät koko vartalonsa kauneuden näillä rumilla muotivaatteilla. Miksi ihmeessä?
Kommentit (48)
Sopivan väljät, ei ylisuuret, tuntuvat paljon mukavammilta kuin pintaa nuolevat nakinnahkat. Väljemmillä vaatteilla voi peittää vartalon valuvikoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kehot ei ole sinun kyyläystä ja kuolausta varten.
Mutta toisaalta taas moni nainen (nuori, vanha, laiha, pyylevä) vetää päälleen kaiken paljastavat pari numeroa pienet trikoot sekä paidan samaa kaliiberia. Sedät tykkää, sen uskon, mutta eikö se häiritse näitä naisia? Nytkin kun on pakkaset, kaupoilla näin monta sellasta näkyä mitä en olisi halunnut nähdä, hetero naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oversize on myös muotia ainakin paidoissa.
Kyllä, kävin pe kaupoilla ja siellä oli jos jonkinmoisia pitkiä ja isoja paitoja, melkein mekkoja.
Mä käytän oversize-paitoja minimekkoina pirkien saappaiden kanssa. Joskus myös vohkin mieheltä hupparin omaksi mekokseni, huivi vyöksi ja avot. Mies sanoi yks päivä, jotta "sullahan on kivannäköinen ja sexy mekko". Se oli sen synttärilahja.
Teillä on oltava tosi iso pituusero. Jos mä puen mieheni paidan, en todella voisi se päällä lähteä pärssius vilkkuen. Mä 165ja mies 178 cm. Lainaamme edim huppareita toisillemme ihan perus käyttöön, ei huvittelu pelleilyyn. Jos vefän vyön, sehän nostaa vielä helmaa. En taas tajuu teitiä.
Pukeuduin nuorena tosi tiukkoihin vaatteisiin. Se oli epämukavaa. Nykyään 30v löysiin. Parasta talvella on sporttihousut, iso t-paita ja vaikka joku pileehuppari. Mitä se minua hyödytti ennen, että pukeuduin pieniin vaatteisiin? Ei mitään.
Koska ne on muotia. Ja lisäksi mukavia päällä. Pillifarkut ja vartalonmyötäinen silhuetti yleensäkin on out.
Sitten kun tällainen vähän tuhdimpi täti laittaa kireitä vaatteita, niin kehotetaan laittamaan löysempää, kun "ei kukaan halua nähdä sun makkaroita, selluliittia ja läskipersettä". Ei nainen kai voi koskaan voittaa.
Ei sen puoleen, en laittaisikaan kireitä, vartalonmyötäisiä vaatteita, mutta jos joku muu pulleampi haluaisi, niin tuollaista kommenttia sitten tulee. Itse juuri tästä syystä viihdyn ylisuurissa vaatteissa, koska ne peittää läskit, vaikka näytänkin suuremmalta "teltoissa" kuin olen. Eipä ainakaan kiristä ja purista mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kehot ei ole sinun kyyläystä ja kuolausta varten.
Mutta toisaalta taas moni nainen (nuori, vanha, laiha, pyylevä) vetää päälleen kaiken paljastavat pari numeroa pienet trikoot sekä paidan samaa kaliiberia. Sedät tykkää, sen uskon, mutta eikö se häiritse näitä naisia? Nytkin kun on pakkaset, kaupoilla näin monta sellasta näkyä mitä en olisi halunnut nähdä, hetero naisena.
Toiset haluaa peitää, toiset paljastaa, joku tykkää mukavista. Kukin tyylillään, mitäpä se meille muille kuuluu. Eletään onneksi vapaassa maassa, jossa ei ole mitään maolaista vaatepakkoa.
Eipä mennyt kauaa kun tämäkin muuttui läskien haukkumiseksi.