Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä! Lupasi muuttaa pois naapuristamme

Vierailija
24.02.2015 |

Eli siis meillä on tilanne, jossa mieheni jätti exänsä minun takiani ja muutin heidän entiseen yhteiseen asuntoonsa. Exän piti etsiä asunto tosi tiukalla aikataululla ja joutui muuttamaan naapuriasuntoon koska muualla ei ollut vapaata. Pitkin hampain olemme tämän tilanteen kestäneen (on asunut tuossa nyt n. puolisen vuotta). Olimmekin todella helpottuneita kun kuulimme että tämä exä on VIIMEIN muuttamassa pois tuosta (tuonkin piti olla väliaikaisratkaisu, en tajua miksi sen piti pyöriä tuossa monta kuukautta)

Mihin exä sitten muuttaa? No naapurirappuun. -.- EI voi olla todellista, kiusallaanko tuollaista tekee? Asui siis aiemmin yksiössä ja perusteli tätä "muuttoa" sillä ettei löytänyt parempaa kaksiota mistään. En käsitä tuota ihmistä... Minä maksaisin vaikka extraa siitä ettei tarvitsisi asua exän ja tämän nyxän vieressä, mutta mieheni exä onkin vähän omituinen.. Me asutaan siis miehen kanssa isossa kaksiossa johon mahtuu vauvakin, tuo muutti pikkukaksioon eli ei tasan tarkkaan muuteta tästä minnekään exän takia, mitä ilmeisesti yrittää tehdä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teille kuuluu missä miehen exä asuu?

Vierailija
42/44 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:02"] Kenen se vauva on? Oletteko jo täyttäneet 20v? [/quote] Mies on kohta jo 28 kuule ;) [/quote] Eli mies on 28 ja ap alle 20v?

[/quote]

Mitä väliä jos olen täysi-ikäinen kuitenkin? Käykö hiekkapilluja kateeksi?

[/quote]

Ei käy, mun miehen exä asuu 500km päässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, miehes huomaa joku päivä että exä olikin parempi ja hipsii sen luo sinne pikkukaksioon :)

Sitähän sä pelkäät, koska muuten olis ihan sama missä exä asuu.

Vierailija
44/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa itse muualle, jos exä teitä häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän