Miehen exä! Lupasi muuttaa pois naapuristamme
Eli siis meillä on tilanne, jossa mieheni jätti exänsä minun takiani ja muutin heidän entiseen yhteiseen asuntoonsa. Exän piti etsiä asunto tosi tiukalla aikataululla ja joutui muuttamaan naapuriasuntoon koska muualla ei ollut vapaata. Pitkin hampain olemme tämän tilanteen kestäneen (on asunut tuossa nyt n. puolisen vuotta). Olimmekin todella helpottuneita kun kuulimme että tämä exä on VIIMEIN muuttamassa pois tuosta (tuonkin piti olla väliaikaisratkaisu, en tajua miksi sen piti pyöriä tuossa monta kuukautta)
Mihin exä sitten muuttaa? No naapurirappuun. -.- EI voi olla todellista, kiusallaanko tuollaista tekee? Asui siis aiemmin yksiössä ja perusteli tätä "muuttoa" sillä ettei löytänyt parempaa kaksiota mistään. En käsitä tuota ihmistä... Minä maksaisin vaikka extraa siitä ettei tarvitsisi asua exän ja tämän nyxän vieressä, mutta mieheni exä onkin vähän omituinen.. Me asutaan siis miehen kanssa isossa kaksiossa johon mahtuu vauvakin, tuo muutti pikkukaksioon eli ei tasan tarkkaan muuteta tästä minnekään exän takia, mitä ilmeisesti yrittää tehdä.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:39"]
Mikä ihme on pikkukaksio? Miten se eroaa tavallisesta kaksiosta?
[/quote]
Pikkukaksio on yleensä yksiön kokoinen tai vähän suurempi asunto, joka on tarkoitettu yhdelle ihmiselle joka haluaa makuuhuoneen ja olohuoneen erikseen.
Mutta ap:lle, miehen exä saa asua missä huvittaa. Ota nyt positiivisesti: jos se ei olisi päässyt miehestäsi yli, niin tuskin suostuisi roikkumaan naapurissa.
Minä saattaisin yksinasuvana ihmisenä tehdä noin muuttokulujen minimoimiseksi. Eipä tartte vuokrata autoa, kun tavarat voi kantaa uuteen asuntoon. Paskat siitä missä exä ja tämän "nyxä" asustelevat.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:38"]
[...] ei tasan tarkkaan muuteta tästä minnekään exän takia [...]
[/quote]
Miksi sen exän pitäisi muuttaa sitten mihinkään teidän takia?
Mihin yksin asuva ihminen tarvitsee kaksiota?
Terveisoä Porvooseen.Tää on trolli.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:45"]
Mihin yksin asuva ihminen tarvitsee kaksiota?
[/quote]
Yksiö on varsin askeettinen asumusmuoto jos ei ole opiskelija tai köyhä. Kyllä minä haluan erikseen makuuhuoneen ja olohuoneen, vaikka yksin asunkin.
Yök. Vaikka trolli oletkin, niin yök silti.
no vaikka sinne teidän kaksioonne mahtuisi vauvakin niin please, älkää nyt sellaista tehkö kuitenkaan. Tää teidän kommuuninne taitaa sijaita Porvoossa?
Jos minulla olisi mahdollisuus muuttaa hyvän kerrostalon sisällä isompaan asuntoon, niin totta helvetissä minä sen ottaisin. Muutto olisi helppo ja taatusti stressittömämpi, ei tarvitse käydä hirveää paperisotaa jos vuokranantajakin on sama ja vielä plussana kaiken päälle saisin vähän näpäyttää exää ja tämän ilmeisen hullua tyttöystävää. Mitä se teidän persettä kutittaa missä se exä asuu?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:39"]
[/quote]
Pikkukaksio on yleensä yksiön kokoinen tai vähän suurempi asunto, joka on tarkoitettu yhdelle ihmiselle joka haluaa makuuhuoneen ja olohuoneen erikseen.
Mutta ap:lle, miehen exä saa asua missä huvittaa. Ota nyt positiivisesti: jos se ei olisi päässyt miehestäsi yli, niin tuskin suostuisi roikkumaan naapurissa.
[/quote]
Sehän on just toisin päin. Jos ei ole päässyt yli niin sehän on ihanne tilanne exälle, että asuu naapurissa. Lyhyt matka "hakemaan unohtunutta tavaraa" tai kysymään mieheltä apua.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:39"]
[/quote]
[/quote]
Sehän on just toisin päin. Jos ei ole päässyt yli niin sehän on ihanne tilanne exälle, että asuu naapurissa. Lyhyt matka "hakemaan unohtunutta tavaraa" tai kysymään mieheltä apua.
[/quote]
Puolen vuoden jälkeen hakee jotain unohtunutta? Olisihan se..
Ei minua kiinnosta, missä mieheni exät asuvat, mutta minä olenkin varma siitä, että tuo mies ei ihan äkkiä ole tuosta mihinkään lähdössä. Voiko ap päästää miehen baariin, siellähän saattaa olla vaikka joku sen ex samaan aikaan! Eikö ihmiset oikeasti osaa elää niitä omia parisuhteita vaan vaikka väkisin tehdään draamaa ja ongelmaa..
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Puolen vuoden jälkeen hakee jotain unohtunutta? Olisihan se..
Ei minua kiinnosta, missä mieheni exät asuvat, mutta minä olenkin varma siitä, että tuo mies ei ihan äkkiä ole tuosta mihinkään lähdössä. Voiko ap päästää miehen baariin, siellähän saattaa olla vaikka joku sen ex samaan aikaan! Eikö ihmiset oikeasti osaa elää niitä omia parisuhteita vaan vaikka väkisin tehdään draamaa ja ongelmaa..
[/quote]
Ei sitä kuule koskaan tiedä. Voihan se tyytyä vain kattelemaan ikkunoihin ;)
Ap asuu varmaan huippukulmilla, jos vapaita vuokra-asuntoja on naapurustossa jatkuvasti tarjolla? Kieltämättä tuo ap:n tarinakin viittaa sosioekonomiseen huipputason.
Miksi ette vaikka maksaisi vähän enemmän jotta pääsisitte kauemmas exästä?
Jos hän nyt vaan sattuu tykkään alueesta. Aika paljon vaadittas, että ite hyväksi kokemani alueen jättäsin (jos sieltä kivan ja tarpeita vastaavan asunnon löydän).
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:44"]Me asumme paremmassa asunnossa
[/quote]
Niin no eiköhän se tullut selväksi :D
ja olet luiltavasti mielestäsi parempi ihminenkin. Exä on saanu aikaan just sen mitän halusikin koska sä hermostuit ja sai hiukan vittuilla takaisin. Veithän sä sen kodin ja miehen. Törkeästi muutit toisen naisen kotiin. Eikö okseta asua siellä? Pisteet kotiin exälle ja toivon hänelle ihanaa loppuelämää tuhat kertaa paremman miehen kanssa. Ja sinä ap saat tyytyä tollaseen limaseen pettäjään. No onneks teil on niin iso kaksio niin saat siellä sitten nuolla haavojas ku miehes ettii uutta saalista.
Taidat pelätä että ukkos hipsii takaisin exän luokse, olet siis säälittävän epävarma isestäsi. Ryhdistäydy nyt hyvä nainen.
Sinä ainakin olet todella lapsellisen tuntuinen. Exä ja nyxä ja...hoh, hoijaa