Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pärjää tässä elämässä ujouteni takia

Vierailija
28.11.2021 |

En näe enää mitään syytä yrittää. Olen pian 40-vuotias nainen ja minua on vihattu ujouteni takia koko elämäni. Olen kuullut lapsesta saakka, miten minun täytyisi muuttua puheliaaksi. En ole kuullut koskaan mitään positiivista luonteestani. Kukaan ei voi väittää, ettenkö olisi yrittänyt. Olen yrittänyt mennä tilanteisiin 40 vuoden ajan, mutta en vain muutu muiden hyväksymäksi. En kelpaa töihin enkä edes vuokra-asuntoihin, koska en anna itsestäni reipasta ja ekstoverttistä kuvaa. Jopa harrastuksiani (lukeminen, kävely ja pianonsoitto) pidetään liian tylsinä ja epäsosiaalisina.

En pärjää tässä maailmassa. Joskus tuntuu, että olisi kaikkien kannalta helpompaa, jos päättäisin päiväni. Olen pelkkä turha ihminen. Minulla ei ollut mitään annettavaa tälle maailmalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ujot ihmiset ovar paljon mielenkiintoisempia, kun tutustutaan, kuin koko ajan hölöttävät, pitkästyttävät tyhjäpäät. Ole iloinen herkkyydestäsi ja opettele laittamaan ilkeät ruotuun.

Vierailija
22/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikealta lähteä kerjäämään apua. Kai se on hyväksyttävä, että minusta ei tule koskaan normaalia ihmistä.

On ujoudessa varmaan hyviäkin puolia, mutta ikävä kyllä työnantajat eivät ymmärrä sitä. On vaikeaa hyväksyä itsensä, jos työpaikat jäävät saamatta tai vuosien pätkäputken jälkeen vakituinen paikka annetaan jollekin toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lääkitys. En kyllä usko että ujous haittaa montaa vuokranantajaa, hissukkuushan on tuollaisessa yleensä suuri plussa.

Vierailija
24/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit unelma ystävä minulle fbf. Mukavaa olisi tutustua...

Vierailija
25/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous ei ole ongelmasi, koska naiselle se on sallittua ja toivottavaakin. Räväkkä ja määrätietoinen nainen on edelleen kauhistus.

Toisena ujona naisena voin todeta tämän olevan täyttä hevonp*skaa. 

Vierailija
26/26 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Itse tosin en ole edes oikeasti ujo, mutta näytän aidon luonteeni enää harvoille juuri elämänmittaisen nujertamisen ja äänekkäiden, pershäiriöiden väkivallan ja vaientamisen jäljiltä. Mieti positiivisesti, ainakaan et ole sellainen, oikeasti kaikkien vih aama ja halveksuma jatkuvaa itsekehuaan suureen ääneen kailottava ääliö jotka toki kuvittelevat olevansa kovinkin pidettyjä ja pinnallisesti heillä selkääntaputtelijoita voikin riittää, ainakin niin kauan kuin heillä harhaa olevat kulissit pysyvät jotenkin edes pystyssä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän