Auttakaa! Millä saan huuliherpeksen pois?
Kauhee lentsu ja yön aikana on puolet ylähuulesta turvonnu ihan kuin olisin turpiini saanut. Järjetön herpesrakkula (tai taitaa olla tosi monta rakkulaa) vain. Millä sen saa pois? Kotona ei tietenkään ole mitään lääkettä juuri tähän vaivaan, koska koskaan aiemmin ei ole ollut mitään näin pahaa ja isoa. Jos jotain kotikonsteja on jollakin takataskussa niin kiitollinen olisin. Torstaina pitäs olla kuosissa, mutta se taitaa olla liian positiivinen tavote...
Kommentit (30)
Ihan paras tapa miten saan herpeksen kuivahtamaan todella nopeasti on se, että kastan pumpulipuikon kossussa tai viinassa ja painelen rakkulaa sillä. Toimii! :)
Kaikkea voi kokeilla. Hunaja, korvavaha, viina, happo
Yök, mitä kuppa- ja bakteeripesiä te olette. Siinä ei auta pillunkarvojen nypintä ja kolme kertaa päivässä suihkussa käyminen, te mätänette sisältä. Olette vaaraksi jälkikasvullenne ja muillekin läheisillenne. Herpes kun voi äityä pahimmillaan jopa tappavaksi. Pään alueella voi tuhota ihoa tehokkaasti ym ym.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:47"]
Aikakoneella
[/quote]
:-) Piti tulla kertomaan sama...
Kiitos teille, jotka hunajaa suosittelitte! Mulla on nyt ollu hunajaa huulessa reilun tunnin ajan. Turvotus on laskenu vähän eikä rakkula ole enää kovin kipeä. Jos hunaja tätä vauhtia auttaa, niin iltaan mennessähän rakkula on hävinny kokonaan :) -positiivnen ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:22"]
Yök, mitä kuppa- ja bakteeripesiä te olette. Siinä ei auta pillunkarvojen nypintä ja kolme kertaa päivässä suihkussa käyminen, te mätänette sisältä. Olette vaaraksi jälkikasvullenne ja muillekin läheisillenne. Herpes kun voi äityä pahimmillaan jopa tappavaksi. Pään alueella voi tuhota ihoa tehokkaasti ym ym.
[/quote]
Kiitos tiedosta.
Piparminttu öljyä kirvelee kyllä m mutta minulla auttaa. Äskenkin laitoin kuivuvan rahkan päälle.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:30"]
Piparminttu öljyä kirvelee kyllä m mutta minulla auttaa. Äskenkin laitoin kuivuvan rahkan päälle.
[/quote]
Kuivuvan rahkan päälle? Ok...
Minut muuten otettiin jonojen ohi päivystykseen kun oli korvalehdessä valtava punainen herpesrakkula. Se voi nimittäin olla kohtalokas tauti levitessään pään alueella. Sain sitä Valaviriä ja muistaakseni jotain bakteeritulehdusta ehkäisevää lääkettä.