Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole rypyn ryppyä ja ikää 32v.

Vierailija
12.09.2006 |

Mutta toisaalta ei tämä lapsenkasvoisuus aina ihan helppoakaan ole..

Vanhempainilloissa ja muutenkin lapseni kavereiden vanhemmat tuntuvat kaikki saaneen lapsen kypsemmällä iällä niin tuntuu jotenkin, etät minua tytötellään eikä oteta vakavasti ja vähän hymistellään jne.

Onpa moni vanhempi sortunut kysymään lapseltani ikäänikin..

Ja pukeudun ihan normaali farkku/suorahousu paitis linjalla, enkä meikkaa juurikaan.

Onko muilla tälläistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan järjestään 20v ja kun lapsia on kutenkin 4 aiheuttaa se ihmetystä. Huomaan myös että monien äitien on vaikea suhtautua minuun ennen kuin saa sivulauseessa jotenkin ilmaistua todellisen ikäni joka on 30v.

Vierailija
2/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsikin on rypistynyt nyt vasta kun lähenee kuuttakymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istun sen päällä. Ja ikää 34v. ;)

Vierailija
4/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kolmas syntyi ja menin neuvolaan, sijainen kysyi, että onko se ensimmäinen. Lastenlipun myi bussikuski vielä 24-vuotiaana ja viimeksi alkosta viiniä hakiessani pari vuotta sitten kysyttiin papereita. Eikä tosiaan ryppyjä ainakaan vielä.

Vierailija
5/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin olen hoikka ja pieni ja pukeudun trendikkäästi joten minua luullaan noin 25 vuotiaaksi ;-) Vähän nauratta töissä se noin 25 v pojut jotka ovat vähän ihastuneita minuun. Voisin olla heidän äiti (periaatteessa). He aina ihmettelevät miten nuorena oikein olen lapseni (nyt 5 v ja 8v) saanut, haha hah olin itse asiassa vanha ensisynnyttäjä

Vierailija
6/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä juuri nelikymppisissäkään ole ryppynaamoja tavannut. Joillakin voi jokunen viiru olla silmäkulmassa, mutta eivät ne vanhenna ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi