Lähdempä tästä kirkkoon.
Ehtoollisella käyminen auttaa jatkamaan ja jaksamaan, niin se vaan on vaikka vaikeeta on.
Kommentit (11)
Mikä ehtoollisessa läymisessä on vaikeaa?
Itse en käy, kun en ole uskovainen, mutta jos olisin, viuhtoisin tukka putkella kirkkoon.
Hyvä. Tekisi sinulle hyvää. Lopetat sen mihin olet tottunut, ilkeilevän elämäntyylisi, sama se tarvitaanko siihen kirkossa käyntiä vai, välttämättä ei tarvita vaan halua ja sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ehtoollisessa läymisessä on vaikeaa?
Itse en käy, kun en ole uskovainen, mutta jos olisin, viuhtoisin tukka putkella kirkkoon.
Minä ymmärsin että aloittajalla on muuten vaikeeta ja ehtoollisella käynti helpottaa, niinku muakin.
minunkin pitäisi käydä kirkossa uskoani vahvistamassa, tällä hetkellä uskominen vain on vaikeaa..niin paljon vastoinkäymisiä ja tuntuu, että Jumala vihaa ja rankaisee mua jostain. kirkossa käynti kyllä usein helpottaa oloa. Synnintunnustus ja ehtoollinen, ortodoksi kun olen.
Vierailija kirjoitti:
minunkin pitäisi käydä kirkossa uskoani vahvistamassa, tällä hetkellä uskominen vain on vaikeaa..niin paljon vastoinkäymisiä ja tuntuu, että Jumala vihaa ja rankaisee mua jostain. kirkossa käynti kyllä usein helpottaa oloa. Synnintunnustus ja ehtoollinen, ortodoksi kun olen.
Iso J siellä taas inttää jonkun poikansa kanssa?
Pistävät sinut matalaksi ihan kokeilumielessä.
Lue Job, jos et ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso J siellä taas inttää jonkun poikansa kanssa?
Pistävät sinut matalaksi ihan kokeilumielessä.Lue Job, jos et ymmärtänyt.
Luettu on Job. Siltikin uskoni horjuu. Rippi-isän kanssa olen tästä puhunut monesti.
Viimeistään jouluna mentävä kirkkoon, siellä on kaunista ja sielu lepää.
Minä myös.