Oletko kokeillut banaanilettuja?
Itse tein juuri illalliseksi banaanista ja kahdesta munasta pinon lettuja, nam! Murustelin vielä joukkoon hieman tummaa suklaata, ei tarvinnut mitään lisäkkeeksikään.
Ja joo, on jo vanha juttu ;) aina vaan yllätyn miten helppoa ja hyvää.
Kommentit (16)
Tosi hyviä :). Itse tykkään laittaa koristeeksi vähän hunajaa sekä pakasteesta mansikoita.
joo olen tehnyt ja en tykkää! kyllä perinteiset letut on paljon parempia, vaikka ne onkin epäterveellisiä. Banaanilettujen rakenne ja maku ei ole minun mieleen. Jokaisella oma maku :)
Miten saatte ne perkeleet pysymään kasassa?
Kokeilkaas joskus jäädyttää banaani ja heittää se sitten blenderiin. Parempaa kuin jäätelö.
Mullakin hajosi ne ihan kokonaan ja tarttui herkästi pannuun. Ja liian makeita oli mun makuun. Käytättekö paistamiseen voita vai öljyä vai miten saatte pysymään kasassa?
Hei pitää kokeilla! Sekä lettuja että blenderijuttua.
Siis miten ja mitä? En oo kuullutkaan... Nyt on urpo olo. Reseptiä anyone?
Sekoita banaani ja kaksi kananmunaa, paista pannulla voissa tai öljyssä.
Banaani kannattaa muussata haarukalla eikä laittaa blenderiin. Minulla ainakin pysynyt suht hyvin kasassa nämä. Ja ei tietenkään saa paistaa liian kuumalla. Ja öljyä paistoon.
Ja letut on sitä makeampia, mitä kypsempi banaani on. Ihan kypsän banaanin kanssa palaa helpommin pannuun. -11
Vihveliraudalla onnistuvat vielä helpommin.
Tykkään ja on vanha juttu kokeilin ekan kerran kaks vuotta sitten.
Ihan hyviä, ei spesiaaleja. Mutta helppoja, voisikin taas joku kerta tehdä tän muistutuksen jälkeen :)
15 lisää: tumma suklaa kuuloztaa hyvältä idealta! Nam
kaurahiutaleita vähän sekaan niin pysyy paremmin kasassa ja tulee "rapeampia" :)